wtorek, 27 maja 2014

Recenzja konkursu ''Dziki Ocean''

Cześć! Dziś mam dla Was recenzje poprzedniego konkursu, ''Wild Ocean'' . Dlaczego poprzedniego? Iż dostałem pozwolenie do Abi, że mogę zrecenzować, a starszy, gdyż lepiej robić sobie mniej zaległości. 
Według mnie dobre rozwiązanie, bo stare konkursy będą ocenione. 
Jasno pragnę przedstawić, że nie robię samowolki, gdyż konkursy nie były oceniane. 
Gify robię niedługo się pojawią, a teraz do konkursu: 

Motyw

 
Pomysł średni. Rewelacji według mnie, żadnej nie ma. Tłumaczenie tytułu się zgadza. 
Ocena: 5/10

Animacje: 

Nazwa: Beautiful Turtles. 

Tłumaczenie: Piękny żółw. 

Co przedstawia?: Nasza MS zachwyca się żółwiem O.e. 

Rodzaj: VIP.

Cena: 575 sc. 

Kategoria: Pozy.






Nazwa: Whale Watching 

Tłumaczenie: Oglądanie wielorybów. 

Co przedstawia: MS patrzy przez lornetkę w wody, rzekomo oglądając wieloryby. 

Rodzaj: VIP diamonds. 

Cena: 3 diaxy. 

Kategoria: Zabawa & Czad. Patrzenie w wodę jest zabawą. 




Nazwa: Chillin' in the Wild 

Tłumaczenia(według translate google): Chillin 'na świecie. Egh słabo to przetłumaczone. 

Co przedstawia: MS siedzi na powietrzu patrzy na delfina, po czym on odpływa. 

Rodzaj: Nie VIP.

Cena: 550 sc. 

Kategoria: Zabawa & Czad. 



 



Nazwa: Friendly Visit

Tłumaczenie: Przyjazna wizyta. 

Co przedstawia: MS pływa sobie kajakiem, kiedy nagle pojawia się delfin i skacze MS nad głową. 

Rodzaj: Nie VIP. 

Cena: 575 sc. 

Kategoria: Sport. 

 






Nazwa: Free a Dolphin. 

Tłumaczenie: Uwolnienie delfina. 

Co przedstawia: MS zdejmuje sieć z delfina, po czym odpływa. 

Rodzaj: Nie Vip

Cena: 500 sc. 

Kategoria: Miłość & Emocje. Jak kto zobaczyłem to w oku zakręciła mi się samotna łza. 


W animacjach nie ma szału, ale są niektóre wyjątkowo wzruszające (do Ciebie to pisze delfinie). 
Ocena: 6/10

Mebelki: 



Szału nie ma. Kilka się powtórzyło. 

Ocena: 4/10.

Ubrania: 

Męskie: 


I co ja mam powiedzieć. Okulary już były kiedyś dodane i te włosy też, a te koszulki graficznie też wyglądają na stare. Jak zwykle mody co do męskiej części gracz odpierdzielają. 

Damskie: 


 No tu twórcy dadzą ;-;. Chociaż te miniówka na drugiej stronie już była i cała trzecia strona też. 

Ocena: 5/10. 

Tło: 



Takie średnie tło. 


Ocena
 20/40
 Trzy! Jak równiutko :3. 

A teraz ostatni punkt programu, a mianowicie pożegnanie z udziałem moje nowego logo od Abi!! Czyż nie jest biste: 


Polecam zamawiać, bo za taką cenę warto :3!!
Na sam już koniec piosenka odzwierciedlająca mój humor:


To wszystko bye :**

7 komentarzy:

  1. Świetne logo! *: Gratki, Abi. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą i ocena u mnie wyszła podobna tylko za animki dałabym troszkę większą punktację. Zgadzam się z tobą logo jest biste. Nie mogę się doczekać gifów nie źle się zapowiada i to 10 gifów! Szkoda ,że jutro (środa) nie ma posta ,ale dla tego ,że dzielisz je na pół i zapisujesz w kopjach (pewnie sam wiesz co robisz XDDD). Jak zwykle twoja magdusia898.

    OdpowiedzUsuń
  3. Post świetny i logo od Abi też. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 ♥ wow ale logo! Mi się konkurs podoba a szczegulnie ta animka z biednym delfinkiem i damska niebieska suknia za diaxy ☆
    Pozdrawiam Delfinka ♥

    ~Roxy high

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie World, tylko Wild ;) Po za tym super post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny post. Co do animek - moim zdaniem sa swietne! :) A i jeszcze jedno - drogi Kiku (ale to brzmi :D) mam nadzieje, ze nie jestes na mnie obrazony w zwiazku z poprzednim komentarzem. ~ Elissash

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post ;D Masz talent do oceniania :)
    ~ WizzyGirl

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!