środa, 28 maja 2014

"Daj to, a ja dam Ci tamto" - oszuści z MSP.

 Hey! Pewna czytelniczka poprosiła mnie abym na blogu poruszyła temat oszustów z MSP. Nie chodzi mi tu o okradanie kont, a raczej fałszywe wymiany, np. Wyślij mi spec. pozdrowienie, a ja Ci dam unikat.
 Oto screeny zeznań czytelniczki:



 Zgodnie z radą czytelniczki, zerknęłam na art oszustki, pt. me unikatki


 Jak na razie nie widać nic podejrzanego. Unikaty (i nie tylko one) są rozłożone po całym tle. Możemy tu znaleźć błękitną bluzę, którą można tak jakby zaliczyć do rzeczy za realną walutę, ponieważ ta część stroju znajdowała się w magazynie MovieStarPlanet. Niestety nie posiadam więcej informacji dotyczących pozostałych unikatów. Wiem tylko tyle, że większość z nich to wycofane ubrania, a nie, np. z pakietu VIP.
 A co się kryje w komentarzach?


 Komentarze mówią same za siebie. magi 282 nie gra fair. Wątpię, by niedopełnienie umowy było kwestią przypadku lub zwyczajnego zapomnienia. Ona nie jest jedyną oszustką na MSP.
 By bardziej zagłębić się w sprawę, postanowiłam wypytać jeszcze jedną osobę, tzn. motek336. Oto jej zeznania:



 Jeżeli zapamiętaliście ofertę magi 282 to dopatrzyliście się zapewnię pewnego błędu, a dokładnie błędu treści pomiędzy zeznaniem motek336, a propozycją megi 282. Istnieje możliwość, że oszustka korzysta z dwóch metod płatności, ale już nie wnikam.
 Przyjrzyjmy się zatem naszej drugiej bohaterce dzisiejszego dnia, tzn. Ari Zzang. Naszym dowodem będzie art jednej z ofiar, tzn. motek336.


 Tak jak w poprzednim wypadku, wiele osób w komentarzach wykazuje niechęć do oszustki i potwierdza jej działania.




 Ile jest w tym racji? Jedynym alibi Ari jest wymiana sekami, tzn. ktoś ogląda jej 20 seków, a ona za to wysyła prezent. Może była po prostu zajęta wysyłaniem prezentów za tą ofertę i zapomniała o innej? Sprawdzałoby się to, gdyby nie fakt, że Ari blokuje swoich klientów.
 Teraz układa się pewne pytanie. Czy można uwierzyć wszystkim na MSP i czy można jakoś bronic się przed oszustami? Z reguły jest tak, że nasze zaufanie ma ograniczenia, szczególnie w sieci. Nie można wyjawiać pewnych danych, udostępniać różnych rzeczy, itp. Osoba, która już kiedyś postąpiła źle i uwierzyła takiemu delikwentowi, który oszukuje na lewo i prawo, już pewnie zrozumiała, że trzeba uważać na siebie, bo żyjemy w świecie, gdy ludzi obchodzą czasem tylko i wyłącznie rzeczy materialne i namacalne. Po trupach do sławy, jak to się mówi. To powiedzenie idealnie tu pasuje. Nieważne gdzie, nieważne kiedy i tak zawsze prawie każdy chce coś osiągnąć. Nawet w grze. Nie ukrywam, że sama często mam takie momenty, że chcę być lepsza, ale wtedy posługuje się standardowymi i uczciwymi metodami. 
 Mam nadzieję, że wpis się Wam spodobał. Niestety, od poniedziałku nie będę w stanie publikować postów. Dlaczego? Jadę na Zieloną Szkołę. Jak na razie blog jest na utrzymaniu moim i kika co niestety nie wróży nic dobrego. Kik ma ograniczenia czasowe, a ja w ogóle nie będę miała możliwości pisania. Myślę, więc nad "chwilowym" przyjęciem starych redaktorów, np. CrazyDania47. Nie chcę, by blog podupadał. Ewentualnie mogę jakoś popędzić inne redaktorki, by od czasu do czasu coś napisały. LanaQ nie opisała poprzedniego konkursu, więc tą sprawą zajął się kik. Nie lubię, gdy ktoś z konieczności przejmuje obowiązki kogoś. LanaQ powierzyła sobie ocenianie konkursów, więc powinna to kontynuować. 
 To była taka mała uwaga. Nie winię Was za nic. Wiem, że zbliża się koniec roku i trzeba popoprawiać oceny. Ja nadal je poprawiam, więc Was rozumiem, ale proszę o chociaż jakieś małe zaangażowanie od 2 do 6 czerwca, bo wtedy będę nieobecna i nie będę mogła być kołem ratunkowym bloga. Byee. ;*

                       














19 komentarzy:

  1. Dobrze, że piszesz o takich rzeczach.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  2. Przywrócenie starych redaktorów to dobry pomysł. Nie że się czepiam ale od jakichś 3-4 miesięcy jak nie dłużej nie widziałam posta melody. Moda pisze raz na miesiąc. LanaQ i Kathey mają fazy że albo piszą bez przerwy dużo ciekawych postów albo nie piszą wogóle. Kik i ty (Abieska) piszecie regularnie. Czyli 2 z 6 redaktorów.
    Nie chciałam nikogo obrazić, jeśli to zrobiłam to sorki.

    ~angela nat

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.To ja jestem magi282 i proszę abyś usunęła tego posta ponieważ jest całkowitą nieprawdą o mnie i o tym co robie.Ja nikogo nie oszulałam!!! Wszystko zrobilam tak jak w umowie a te komentarze to bzdura i klamstwo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak udowodnisz to nie ma problemu. :)

      Usuń
    2. Masz rację Abieska :3 Niech udowodni to jej uwierzymy :) Zapraszam do mnie! msp oczami MonsterNatki i Zoi200
      ~MonsterNatka

      Usuń
  4. Hej! Spotkałam się z magi 282. Widziałam jej status "Naprawdę, nikt nie chce węża na nogę ?" Oczywiście napisałam do niej, że ja chcę. Ale głupia nie jestem... Spróbowałam jej zrobić looka z wężem. NIE BYŁO GO! To jedno WIELKIE kłamstwo. Dopisałam jeszcze, że jednak rezygnuję. Odpisała"ALE JA TYLKO CHCĘ POZDRO!".


    A Ari napisała, że odda węża na nogę za prez. Tu też nie jestem głupia. Pytam się czy naprawd. i czy to jest aktualne. Ona oczywiście, że tak. No to się umówiłam, że skoro da mi za 6 prez. to ja wyślę 3, ona da i ja doślę 3. Wysłałam. Ona mnie ZABLOKOWAŁA! To napisałam jej jak się teraz czuję na drugie konto. Ona napisała "Wiesz co? Wredna jesteś".


    PISZĘ TO DO WSZYSTKICH! NIE UFAJCIE IM! IM ZALEŻY NA UNIKATACH!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah zablokowali mnie na 3 dni za "miłe" słowa do takich xD Miałam dokładnie taką samą sytuację! I mnie naciągały, że jeśli im da 20 pózdr, dostanę... Bluzke za 1 sc! No to troszkę im napisałam...

      Usuń
  5. Heii, ja też coś dodam ♥ Uważajcie na Lola89=890 i !!! Lulo !!! . Obie oszukują! Lola na prezenty i unikaty, a Lulo na obejrzenia seków i prezenty (mnie na seki, ale gdy napisałam o niej w CTR kilka osób mówiło o prezentach). I nie dam nicków, bo mnie niestety zablokowano, za kilka "miłych" słów do innych oszustek... Pytajcie na pv <3 Emma <3 lub jeśli chcecie szybkiej odpowiedzi to na Angel Of Fire ♥

    Kupię węża na nogę! Dam dwa pozdra oraz 2 unikaty z Elite! Wymiana na zasadach:
    1.Daję pozdro i 1 unikat.
    2. Ty dajesz swój.
    3.Ja daję drugie pozdro i unikat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Abi, masz rację. Dobrze robisz, pisząc o takich sprawach. Ja też to kiedyś przechodziłam... Dałam użytkowniczce Pis You x33 siedem Unikatów. Miała wysłać za to unikatowe okulary, Nerdsy. Mówiła, że jej laguje, twierdząc, że zaraz wyśle okulary. PO DWÓCH MINUTACH ZABLOKOWAŁA MNIE! Oczywiście, z innego konta zagroziłam jej Policją (przykro mi, kupowałam VIP-y po 60 zł., by móc zdobyć te rzeczy za pozdro). Po tygodniu na szczęście oddała ubrania, ale oczekiwanie było bardzo stresujące. Pozdro dla wszystkich czytelników i redaktorów ;*. ~Hania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oszustka jest tez Czarna wdowa (nie pamiętam dokładnie nicku). Chce się wymienić,później twierdzi ze nie może się wymienić i proponuje normalne wysłanie ale pod warunkiem ze ty pierwszy. Zaraz potym jak eyslesz blokuje. Przepraszam za brak przecinkow itd ale pisalam na szybko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Potwierdzam magi282 to oszustka :/ Ukradła mi te krótkie włosy które ma w arcie :c Pisałam w tej sprawie do modów ale oczywiście niewiele to pomogło -.- A i jeszcze coś drugim kontem magi282 jest paula282 !!
    ~love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  9. Ari nie oszukuje ją to wiem mam ją w znaj

    OdpowiedzUsuń
  10. Ari nie oszukuje ją to wiem mam ją w znaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze że o tym napisałaś. A może usuniesz jakiegoś redaktora który nie pisze (z tego co wiem Melody się usunęła) i dasz kogoś na jego miejsce? bardzo bym chciała tu pisać, codziennie wchodzę na tego bloga, na tel mam go w ulubionych.. To moje bloggerskie marzenie. Jak coś mój blog to zwariowaneee-msp.blogspot.com nazwa na msp Czarna Zuellas a gmail czarnazuellas@gmail.com Dziękuję i sr za bledy pisze z telefona

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz więcej oszustów...dodam do tego jeszcze kickic!

    ---Refferetti

    OdpowiedzUsuń
  13. te okulary są moje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zacznijmy. Jedna dziewczyna powiadziała mi ,że jeśli ktoś kupi jej prez. z l.ż to ona da mu co chce. Ja dałam jej jeden prez. ,a ona mnie bloknęła. Mało mnie to ,bo mogę dostać odznakę za dawanie prezentów. Znam troszkę Ari Zzang. Chciałam się z nią wymienić na jedną sukienkę ,ale ona była vip. Nie do końca myślę ,że jest oszustką jest dla mnie uprzejma i ma do mnie cierpliwość. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Krenconca12345 to oszustka! Miała mi dać 7 pozder za buty z l.ż i blokneła mnie! A gdy pisałam z innego konta żartowała sobie ze mnie :c

    PS. Wiem, że ten posy był daaawno xd

    Pozdro
    ~ Gabi XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem na MSP od marca 2014 roku, spotkałam się z wieloma oszustkami. Jedna z nich to moja najka z reala, tyle że ona nie oszukiwała mnie ani innych koleżanek.
    Co do innych oszustek - nigdy nie dałam się im nabrać ani na VIP (najka mogła mi kupić, kiedy sobie kupowała), ani na uni (od czegoś był Tydzień Unikatów). Na każde próby oszustwa odpisywałam: Nie. Jeśli oszustka drążyła temat...Istnieje żółty trójkąt w prawym rogu na górze xd

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!