środa, 28 maja 2014

Na mnie też przyszedł czas...

Hey!
Hmm... Od czego tu zacząć? Tytuł mówi sam za siebie - odchodzę z msp, a co się wiąże z bloga też. Konto będzie należało od teraz tylko do mojej siostry. Oczywiście czasem też ja zajrzę :)
Dlaczego to robię? Po około rocznej grze msp chyba mi się po prostu znudziło - przestałam tam wchodzić dla przyjemności. A blog? Bardzo lubiłam robić dla Was posty, ale ostatnio pisałam nie dla siebie, tylko 'muszę dać notkę, bo zaczną się hejty'. No cóż, trudno. Poza tym trzeba dać szansę innym. Nikt nie lubi redaktorów, którzy posta robią co dwa tygodnie :D I chyba lepiej samemu, świadomie odejść, a nie zostać wyrzucona. Nie będę przedłużać i pisać o niczym, bo to tyle co chciałam przekazać.
Mam jeszcze nadzieję, że nie zapomnicie o mnie. Gdzie ciągle będę? *z góry za reklamę przepraszam, ale chcę dać szansę na czytanie moich wypowiedzi*
Posty ciągle będę pisać - ale na moim blogu o wszystkim »KLIK«
Jakby ktoś miał jakieś pytania to zapraszam »TU«
No i zawsze możecie pisać na msp do MelodyPL, tylko na początku dodajcie 'DO HANI' :)

Aha, i dziękuje wszystkim osobom, które tu poznałam - a trochę ich jest. Mam nadzieję, że kontaktu nie stracimy! :D Po opublikowaniu tego posta usuwam się z redaktorów...
Ostatnio raz:
~Melody, która cieszy się, że wiele osób zaczęło się podpisywać jak ona i przynajmniej to po niej zostanie <3

14 komentarzy:

  1. Będę tęsknić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie.. ;/ Zostaje tylko wspominać.
    -Mika2118/Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę bardzo tęsknić, lubiłam czytać twoje posty :(

    OdpowiedzUsuń
  4. To samo powinna zrobić Laniacz C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu tak o niej mówisz, masz jakiś powód żeby obrażać drugiego człowieka? Masz? Jak tak, to go podaj, bo może Laniacz przez ten powód mogłaby coś poprawić, coś, żeby jej posty były jeszcze lepsze niż obecnie są. Czemu chcesz żeby Lanaq odeszła, pisze przecież świetne posty, a czemu nie pisała? Wytłumaczenia masz pod jej najnowszym postem. Postaraj się tak nie krytykować, nie hejtować jej bez podania przyczyny jeśli mogę poprosić. C: No i pozdrawiam ♥
      •••Kathey•••

      Usuń
  5. To może przez ten wczorajszy kom angeli nat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam żeby odeszła tylko napisała posta.

      Usuń
  6. 9 ♥ do zobaczenia :'(
    Wiesz co gdy byś nie miała 2 bloga to by dopiero było smutno

    ~Roxy high

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda :( Byłaś wspaniała ! :) Będe wchodzić na twojego bloga !!! A na asku obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!