czwartek, 29 maja 2014

I tym oto sposobem mamy kolejny konkurs na redaktora...

 Hey! W związku z odejściem Melody, postanowiłam zorganizować (znowu) mini-konkurs na redaktora. Może to się wydawać trochę niewłaściwe, że od razu po odejściu Melody szukamy kogoś na jej miejsce. Niestety, nie mam sporo czasu na odpoczynek. Zbliża się moja wycieczka i trzeba zapewnić Wam (przynajmniej co dwa dni) nowe wpisy. Ja większość jutrzejszego dnia i soboty przeznaczę na pisanie postów, które same się opublikują w czasie mojej nieobecności. Głównie będą to poradniki do gimpa, ewentualnie części jakiś serii, której nie ograniczają nowości na MSP.
 Przejdźmy do rzeczy. Konkurs znowu nie będzie jakiś huczny i wystrzałowy. Pracę uczestników zostawię sobie i nie będę ich publikować + nie będę jakoś głośno ogłaszać wyników, chwalić, czepiać się, itp.
 By szybko dotrzeć do zwycięzcy (bądź zwycięzców) proszę podać mi wraz z próbną notką, swój e-mail, założony przez witrynę gmail.com. Posty należy wysłać na abieskaofficial@wp.pl. Tematyka jest dowolna. Może to być wywiad, ocena stroju, ciekawostki, itp. Ważne jest, by poruszony temat nie był nigdy opisany na blogu! 
 Jedyną dodatkową informacją (poza nazwą na MSP i e-mail'em gmail) jest Wasze doświadczenie. By podjąć Was ogólnej ocenie, muszę mieć dostęp do innych witryn, na których będę miała możliwość zobaczenia Was w praktyce.
 Proszę, zależy mi na czasie. Na napisanie macie 2 dni (ten i jutrzejszy), bo w sobotę już zamykam przyjmowanie zgłoszeń. Nie musicie się spieszyć. Dzisiaj możecie zacząć, a jutro skończyć. Wiem, że nie wszyscy znajdują się na jakimś ogromnym poziomie, więc nie będę oceniać surowo. Sama popełniam błędy podczas pisania.
 Mam nadzieje, że nie przeszkadza Wam kolejny konkurs na redaktora.  Dla niektórych czytelników może to być trochę męczące, ponieważ... dla nich to bez znaczenia. Nie mają konta na blogspot.com i nie znają się, więc nie mogą brać w tym udziału. Przykro mi, że tak wypadło, ale naprawdę muszę coś zrobić i przy okazji dać niektórym szansę. :) Byee. ;*


24 komentarze:

  1. Jutro wyśle notke ;D To będzie zaszczyt tu pisać. Szkoda mi Melody była wspaniała !
    ~WizzyGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutno, że Melody odeszła z bloga :(
    *wysłałam notkę :) liczę, że ci się spodoba.
    ~gabkapierzchala

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pisalas na Witaj w swiecie moviestarplanet? Bo one Cie wywalily, nie? Za co? Napisz, pliss...

      Usuń
    2. pisała na tym blogu moja kuzynka.To przez zemne ją wywalili.:( Ale ona nic nie zrobiła.Mam te konto z nią.Ale bardziej to moje konto

      Usuń
  4. Szkoda,że tak mało czasu ;( raczej nie zdąże :((
    221kiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory, że jeszcze raz piszę, ale czy mogę wysłać w poniedziałek ok. 17:20?

      Usuń
    2. W poniedziałek o 17:20, to ja będę na wycieczce i nie będę miała dostępu do bloga. :(

      Usuń
    3. Rozumiem... A mogłabym ci wtedy wysłać? Nawet po zakończeniu konkursu.

      Usuń
    4. Jeżeli Ci to nie przeszkadza, to tak. :)

      Usuń
  5. Abiesełko wysłałam notgę . xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wysłała notkę, ale mam email na wp@.pl, nie wiem dlaczego trzeba na gmailu. Piszę na gadanku i nie ma problemu ;/.. Nie rozumiem.. Szkoda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, jeżeli nie ma problemu, to chyba możesz spróbować. C:

      Usuń
  7. Wyślę. :* Tylko szkoda mi Melody.. :/
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba. :)
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja postaram się wziąć udział. Twoja magdusia898

    OdpowiedzUsuń
  9. Smutam, że Melody odeszła :c
    Spróbuję wysłać notkę, ale pewnie i tak nie przejdę.
    ~ Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kto będzie kolejnym redaktorem :D
    Powodzenia Wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygrałam! Dzięki abi! Ups,sorry,że z anonimka ,ale nie mam czasu się zalogować. Dozobaczenia w next poście będziecie mieli niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy.... Sorka troche ci nie wierze...redaktorzy nawet przyszli nie piszą z anonima pozatym popelnilas kilka bledow (wiem ja tez ale pisze na fonie) a zresztą (najważniejsze) koneq się jeszcze nie skończył!

      Usuń
    2. Nie o to chodzi! Konkuruję też z innymi osobami i to ja NAJPRAWDOPODOBNIEJ wygram! Mam wygraną w kieszeni! I (okłamałam was sorcia) poprostu ukradli mi konto na tym blogu i.....Dziwne,ale.....Nie mogę utworzyć nowego! A co do błędów to klawiatura mi się psuje ale do niedzieli ją naprawią. Trochę się tak stresuję przed 1 postem ale wszystko będzie spk.

      Usuń
    3. No to zobaczymy -,- wieaz jestes durna chcesz sie tylko popisać wgl każdy wie że nie wygrałaś i po co okłamywać ludzi hmmm? Ty to chyba czerpiesz z tego sama przyjemnosc!

      Usuń
    4. To moja ostatnia opinia! Mam konto na msp , wysłałam notkę do abi,mamdoświadczenie blogowe. Próbowałam -udało się. Przecież ktoś musiał wygrać. Sami zobaczycie moją notkę i itak się wyda. Dlatego nie marudzcie bo robi to się niezręczne! Myślicie że miło jest mi jak to czytam ? Nie! Więc przestańcie marudzić na nową redaktorkę! Chcę tylko by miło wam się czytało i dodać wam trochę rozrywki. Czy to źle?

      Usuń
  12. A wiesz, że jak nie masz konta to nie możesz być redaktorem? bo żebyp isac bloga trzeba mieć konto, a sama napisałaś, że nie możesz utworzyć nowego. A po za tym to dziwne żeby juz kogoś wybrala skoro ona pewnie jeszcze spi a od wczoraj był dopiero koniec zgłoszeń.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!