piątek, 30 maja 2014

Denna cenzura na MSP i jak ją ominąć?

Cześć! Eh... nie wiem do czego zacząć. Po odejściu Melody uświadomiłem sobie, że z blogiem dzieje się coraz gorzej. Szkoda, że odeszła, ale tak bywa, mam nadzieję, że jeszcze nasze drogi nie jeden raz się przetną, ale cóż doszedłem dzięki temu do wniosku, że muszę jeszcze więcej z siebie dawać! Jeszcze więcej notek. Wynikła to z tego, że coraz mniej notek, blog powoli pod upada, a ja nie chcę na to patrzeć. 
Dziś dam Wam triki i sposoby na ominięcie cenzury, więc wiele słów typu, fajnie, blog, co, 5 jest objęte cenzurą, żeby ją ominąć wchodzimy na tą stronę .
Powinno Wam wyskoczyć takie coś: 

 
Wybierzcie czcionkę, która według Was jest najbardziej czytelna, według mnie to krejzol i lalunia
Obok nich nazwę macie przycisk ''Wybierz'' klikacie go, wyskoczy Wam takie coś:


W białym polu wpisujecie tekst, który ma być zmieniony. Następnie klikać ''Zmień tekst''. 
Wyskoczy Wam wasz zmieniony tekst:


Pamiętajcie, żeby tekst nie zawierał polskich znaków!
Zmieniony tekst wklejamy na MSP, np w ctr:

 
Bez cenzury i w miarę czytelne!

Inny sposób to zamienianie liter, przykładowa masz wyraz pl i masz cenzurę to zmień l na DUŻE i, wtedy ominiesz cenzurę. 

Mam jeszcze dla Was moją bazgrołę z MS, wzorowałem się na tym:


 MS ta z środka, a oto mój rysunek: 


Wstrętne wiem xD, ale nie mam talentu plastycznego. Rysunek wziął się z tego, że siedziałem sobie o 22 i zachciało mi się rysować. Miałem jeden screen z GIF'a więc na nim się wzorowałem. Gdy już skończyłem wyszło to i stwierdziłem, że to Wam pokaże. 

Może od czasu do czasu narysuję jakąś MS, ale nie będę robił na zamówienie. 

GIFY w niedzielę, wiecie nie szybko robi się 10 GIFów. 

Piosenka na dziś: 


To na dziś wszystko, pa :**

21 komentarzy:

  1. Dziękować :)... szczerze to nw czy chciałam ten rysunek widzieć, ale z następnymi pewnie pójdzie ci lepiej heh :P
    ~gabkapierzchala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż, taki zły! xDD.
      Cóż będę sobie wmawiał, że następny będzie lepszy :3.
      Cóż wchodzi też godzina o której go robiłem 22.
      ~ kik857

      Usuń
    2. Nie no nie najgorszy :)

      Usuń
  2. Nie wyświetla mi się piosenka na dziś:/
    Może mi ktoś napisać, jeśli to nie jest problem, jaki ma dziś tytuł nuta?
    ~ Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka to
      Clean Bandit - Rather be feat. Jess Glynne. Mi się nie wyświetla jak jestem na tablecie i na fonie ale na kompie wszystko oki. :3
      angela nat

      Usuń
  3. ⓔⓚⓢⓣⓡⓐ ⓣⓐ ⓢⓩⓣⓤⓒⓩⓚⓐ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nie działa :( ciągle kratkuje!!!

      Usuń
  4. A jaka to strona??? :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubo, pisze się tę, a nie tą :3.
    ~Dziunia Haniacz :3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz ,że post jes ściągnięty i zkopiowany ze strony mspowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co!? Ja nawet nie wiem co to jest.
      Nawet jeśli takie coś już było to screeny sam robiłem.
      A anonim nie chce zaloguje to pogadamy -.-

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Djanka miala przestac czytac bloga podobno ;o?

      Usuń
  8. HIHIHIHIHIHIHIHIHIHI ~ JulitQa

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć! Czytam wasz blog już od dawna i chciałabym poprosić, o post o moich filmach na yt, mam ich dopiero 5, ale nikt ich nie ogląda, jest mi strasznie przykro :( Moglibyście mnie trochę zareklamować? Będę nie zmiernie wdzięczna! Pozdrawiam!
    Oto link do mojego kanału na yt :
    https://www.youtube.com/channel/UCrBVNvOswNZIP4qlHy0NmHA/videos

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!