sobota, 31 maja 2014

Mój grafik + Porównanie z... cz.1

Heii!
Co tam u Was słychać? Mam dzisiaj dla was coś co wydaje mi się oryginalne i wyjątkowe :3 Ale zanim to...
Nie wiecie nawet jak ciężko jest wrócić mi do regularnego pisania notek... .-.
Więc z tego powodu mam dla mnie grafik:

Poniedziałek - Notka
Wtorek - Notka
Środa - Dzień bez notki
Czwartek - Notka
Piątek - Notka
Sobota - Notka
Niedziela - Dzień bez notki

Więc tak - Jak nie napiszę któregoś dnia gdy powinnam napisać, uzupełnię to w środę albo w niedzielę. Pasuje Wam taki układ? ;)
Dobra, skoro grafik jest mogę przejść do notki...
A będzie to porównanie... Msp ze Stardoll.
Te dwie gry są grami, które są na podobnej zasadzie. Masz swoją gwiazdę, zarabiasz, stajesz się sławny itp.
A jak to się będzie odbywało? Sami zaraz zobaczycie.
Ponieważ to porównanie będzie długie, zdecydowałam że podzielę je na 2, ewentualnie na 3 części, dzisiaj zobaczycie pierwszą i jeśli się Wam spodoba będzie też i reszta.
Z góry mówię, że nie obrażam ani jednej ani drugiej gry, poprostu staram się je szczerze ocenić moim okiem, możecie się z tym rzecz jasna nie zgadzać.
Ok... Zaczynam!

Logo




Logo Msp ogółem jest z wyglądu dosyć ciekawe, graficznie wykonane ładnie. Oryginalny pomysł, więc to punktuje.

Ocena: 9/10



Szczerze to nie jest jakoś skomplikowane, ale w swojej prostocie dosyć ładne. Jednak mało oryginalne w przeciwności do naszego loga.

Ocena: 8/10


1:0 Dla MovieStarPlanet!

Ekran Startowy




Prosty ekran, bez żadnych esów floresów (XD), wydaje mi się że każdy go zrozumie. Jedyne co to nie wiem co robi tam to dwa razy polska, ale no mniejsza. Podwójna Polska naaprzóód <3



Ocena: 10/10 No niech będzie.



Dobra, wszystko ładnie i zgrabnie, prezentuje się ładnie ale... CO JEST GDZIE, POWIE MI KTO?
Tak, no nie wiem ale wydaje mi się że panel logowania, co jest taki malutki, powinien być dosyć widoczny, mam rację?


Ocena: 7/10 Za poplątanie XD




2:0 dla Msp.

Ekran gry


 Haha, mistrz ujęcia, zamknięte oczydła XD
*Konto Ankha należało do mojej najki z reala, ale mi je oddała bo się jej znudziło. Możecie zapraszać*
Przejrzyście, raczej wiadomo gdzie co jest, jak zaczynałam grać nie miałam problemu z odnalezieniem się.

Ocena: 10/10 Za prostotę.
No dobra, ale mam pytanie, gdzie tu co jest? Ikonki są małe, a właściwie teksty, a menu zajmuje wszystko. Właściwie to nie wiem jak to można nazwać ekranem gry, bo na nim się nie gra no ale spoko. *Nazywam się ZielonaCytrynka, możecie zaprosić*


Ocena: 6/10 No wybaczcie.


3:0 dla Msp... Ciekawe jak będzie dalej XD

Chaty

Wydaje mi się że nawet jak nie znamy Msp to łatwo nam się poruszać po chatach. Nie mają jakichś skomplikowanych nazw czy coś, widać wszystko i jest przejrzyście.

 Jeszcze się nie otworzył XD Ładny pokój, dobrze zrobiony graficznie, ładny. ;3




Ocena: 9/10

Lepiej niż wcześniej, minimalnie bardziej przejrzyście ale nadal z tą przejrzystością jest nie najlepiej... Miliard chatów :x
Ej no, nie mogę tam na dole przy następnym obrazku napisać :c Napiszę winc tutaj XD
Trafiłam na jakiś quiz XD No dobra, lepiej bo w sumie widać wszystko XD

Ocena: 8/10 Za menu wyboru.


(Wyżej ten obrazek co nie mogłam przy nim pisać)
3:0 dla Msp :o

Sklepy


Widać wszystko, gdzie co jest a obrazki to bardzo ułatwiają.

Hehe, znowu zamknięte oczy. Dobrze że są kategorie, bo to bardzo ułatwia korzystanie ze sklepu.
 Le koszyk :P Chyba przejrzystość to zaleta Msp. No dobra, teraz pora przejść do oficjalnego werdyktu... Tamtararamtamtam!









Ocena: 10/10 
 Tak, no świetnie że wszystkie sklepy są osobno. To okropnie utrudnia korzystanie z nich :x
Mało ubrań, a co najgorsze... Nie da się zmienić koloru ubrań, są tylko takie jakie są w oryginale :c
Ale przynajmniej są ładne więc to punktuje :3
Koszyk? XD Tak, koszyk. No dobra, jest w sumie przejrzyście.
A MÓJ WERDYKT BRZMI...










Ocena: 8/10 Zapunktował koszyk i ubrania.

Waluta, punkty

Nie wiem co tu ja mogę ocenić XD Na Msp mamy punkty fame, diamonds (Można je dostać tylko przez Vipa) i sc. Tej kategorii nie ocenię, posłuży ona za pokazanie. 

Na SD są starpunkty (Lvl), stardolary (Złote) i starmonety (niebieskie). Stardolary można zdobyć za misje, co jest sporym plusem... Jednak jest ich mało a ubrania potrafią kosztować nawet 200 stardolarów.

Mój profil


 Takk przejrzyście, tak łatwo się po tym poruszać. Takie to banalne, co jest plusem.
Ładna grafika XD



Ocena: 10/10
Na SD profilem jest pokój XD Tu się przebieramy, mamy jakby bio, księgę gości, najki itd. W sumie z przejrzystością nie jest źle. XD





Ocena: 10/10

4:1 dla Msp.

Takim wynikiem zakończymy dzisiejszą część :)
Jutro bd mogła przyjmować znajomych, bo dostanę Vipa i będziecie musieli mówić mi Dżudgol XD (Judge) ;3 No dobra, jak coś się nie chwalę ale chodzi mi o to że chcę żebyście mieli informację że możecie mnie zapraszać :P
Komentujcie czy się Wam spodobała ocena. Ja spadam na dwór XD.
To do następnego posta!


10 komentarzy:

  1. Mega post twoja magdusia898.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz pierwdzy napisałam krótki komentarz! :O

      Usuń
  2. Super post :)
    Kiedys gralam w stardool ?? Ale zkonczylam dla msp. (Sorka pisze z tel)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Troszkę nie zgadzam się z 3 ocenianiem ale mniejsza z tym.... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wole stardoll od msp i z wiekszoscia Twoich ocen sie nie zgadzam. Jesli grasz (w sd) dosc dlugo, to wszystko jest przejrzyste. Tak sami jetr z msp. Garsz w nie dlugi czas, przyzwyczailas sie do wszystkiego:).
    Czekam na kolejne posty z tej serii. Pozdrawiam
    Breevy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chodzi oto że jak sie dopiero zaczeło grać to wtedy trzeba sie jakoś odnaleść, a że jak ty grasz baaardzo długo to odrazu wiesz gdzie jestes i co robisz, nowi tego nie umieią

      srrk za błędy posze na tell

      Usuń
  5. Dawno tu nie była, ale z tego co pamiętam nigdy nie czytałam postów (XD) tylko oglądałam obrazki. Ten posta przeczytałam od początku do końca. Jest bardzo ciekawy czekam na kolejny z tej serii :*

    OdpowiedzUsuń
  6. raz zapomniałaś dodać pkt dla MSP i powinno być 5:1

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!