sobota, 31 maja 2014

Wyniki.

 Hey! Wybaczcie, że wyniki się trochę opóźniły, ale po powrocie z zajęć judo (12:30), przyjechała do mnie koleżanka i razem spędziłyśmy cały dzień.
 Przejdźmy do rzeczy. Przed napisaniem notki dostałam jeszcze parę zgłoszeń, które jednak uznałam i dodałam do konkursu.
 Co brałam pod uwagę? Przede wszystkim temat. Nie mógł być oklepany i nudny. Najbardziej "punktowane" (w sensie, że przydatne na blogu i ciekawe) były wywiady, których na blogu swego czasu jest dość mało. Oczywiście, to nie tematy decydowały o wygranej. Liczyła się też spójność zdań, ortografia i interpunkcja. Błędy w tych 3 kategoriach mogły bardzo zmienić Wasze szansę.
 Przejdźmy do wyników. Wybór był bardzo trudny, ponieważ zgłosiło się do mnie wiele utalentowanych osób, z oryginalnymi tematami. Niestety tylko... dwie osoby otrzymają te posadę. Dlaczegóż dwie, skoro odeszła tylko jedna? Wiele osób prosiło o usunięcie Mody na 102, bo uznało, że nie jest potrzebna i, że zaniedbuje blog, gdy inni starają się jak tylko mogą, by wznieść go na wyżyny. Fakt, trochę prawdy w tym jest. Może ten brak wpisów wiąże się z brakiem czasu? Nawet jeśli tak, to i tak jestem zmuszona do wyrzucenia jej. Przykro mi.
 A więc... zwycięzcami, któreś tam edycji konkursu na redaktora zostają:

miss_love308 & Muffinka11x

 Przepraszam wszystkich, którzy nie znaleźli się na górze. Wybór drugiej posady sprawił mi wiele kłopotów. Wszystko rozgrywało się pomiędzy trzema osobami: Muffinką11x, Emily McCline i Dianą spoko123. Każdy post miał swoje wady i zalety. Blogi też. Niektóre wpisy na nich były krótkie i nie pasowały do wybranej kategorii (krótko mówiąc: nie sprostały wymaganiom). Mam nadzieję, że dokonałam dobrego wyboru. Jeszcze dzisiaj wyślę na Wasz e-mail zaproszenie do prowadzenia bloga. :)
 Jeszcze raz przepraszam osoby, które nie są zadowolone z mojego wyboru! Nie mogłam wybrać wszystkich, parę razy zmieniałam decyzje i analizowałam każdy szczegół.
 Mam nadzieję, że przeczytanie wyników nie zabrało Wam swoich cennych minut, ale je wzbogaciły. Byee. ;*


20 komentarzy:

  1. Smutno mi, że się nie dostałam. ;c No trudno. Bardzo chciałam być redaktorem bloga, no ale przecież nie wszystko się udaje, prawda? :3 Jednak gratuluję tym osobom, które się dostały! :* Mam nadzieję, że pomogą blogowi, a posty będą ciekawe i z sensem. c; Pozdrawiam! /Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  2. Straasznie jest mi smutno, że wyrzuciłaś Modę na 102 :(. Miała świetne posty. Bardzo mi się podobała seria "Styl hackerów". Może wrzucała posty dosyć rzadko, ale trzeba przyznać Lanaq też od dłuższego czasu nie wrzuca. Ale wracając do tematu Mody na 102. Jej posty bardzo fajnie mi się czytało, a przede wszystkim poznałam prawdziwych hackerów (jak się ubierają) i moge ich odróżnić od podróbki. Tyle z mojej strony. Wiem, że to ty decydujesz o tym, Abi, ale smutno mi tego powodu. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona rzadko pisała i pisała okropnie trudnym językiem, a Lanaq wróciła zobacz na jej wytłumaczenia w najnowszym poście ciesze sie że Abi dała szanse innym bo ona no cóż nie dawała z siebie wszystkiego tylko minimum tego co można, post co miesiąc? Chyba żart. No więc tak, gratuluje wygranej dziewczynom i może one będą spełniać sie w tym zawodzie. Ja tam średnio lubiłem mode.
      *NIGDYSIENIEDOWIESZKTO...*

      Usuń
    2. Na pewka chłopak.

      Usuń
    3. Wiesz, Abi, moda na 102 miała fajne posty mimo, że nie przychodziła na blog.
      Powiedz, jak jej to powiesz? Nagle jak gdyby nigdy nic się nie stało chcesz jej to powiedzieć tak prosto z mostu że ją wyrzucasz? Abieska, pomyśl jak ty byś się poczuła gdyby ci ktoś powiedział, że wylatujesz. Proszę, zanim to zrobisz, pomyśl.

      I gratuluje dziewczynom, które wygrały!

      Usuń
    4. A tak właściwie to możecie wchodzić na oficjalny blog Mody na 102.
      Nazwa bloga to: msp-i-moda-na-102-blogspot.com
      No i możliwe że nie mogła pisać, bo siedziała na swoim blogu.
      I tam jeszcze przedstawia właśnie styl hackerów Sara96.
      Narra!
      Choć żczeże lubie obydwa blogi. XD

      Pisze wawa non mary.

      Usuń
  3. Fajnie, że będą nowi redaktorzy/ selena gomez lala PS. Dlaczego nie piszesz na swoim blogu :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda :( Czy moja notka była aż tak zła?

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wszystkie przeczytalas?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki! :**
    Ja nie zdążyłam wysłać, bo mama dała mi szlaban gdy miałam dokończyć. :<
    ~Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pomysła. ;3
    Zròb nowy bardziej "aktualniejszy" nagłówek z nju redaktorami i wgl ze wszystkimi co piszą. =D
    Gratulejszyn :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hurra! ;** Dziękuję za taką szansę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, nie udalo mi sie ;cc .

    ~Diana spoko123

    OdpowiedzUsuń
  10. ale - :C próbuję, próbuje i próbuję....i nigdy nic z szansą......:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zdobytą szansę! Obiecuję jej nie zmarnować!
    Tylko...wystąpił problem. Jeśli możesz, odczytaj maila :C
    Refferetti

    P.S. Gratuluje wszystkim piszącym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moge mieć jeszcze jedną próbę

    OdpowiedzUsuń
  13. miss love jeszcze nie jest dodana do autorów:(

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!