sobota, 31 maja 2014

"Powracam" do bloga, wytłumaczenia... + Look'owe Tematy - Summer.

Cześć. Dawno nie pisałam, wszystko się zmieniło. I tak część z was nie zrozumie moim wytłumaczeń, ale trudno. 12 czerwca mam egzamin z fortepianu, a przez ostatnie kilka tygodni prawie w ogóle nie wchodziłam na komputer. Wczoraj i dzisiaj miałam zawody (8 na duże województwo 200m [8 basenów] klasycznym [żabka], pokonać koleżankę [która się rozpłakała, o 7s]... :D). Nauka też, ale ostatnio mam luz. Być może zrobię posta jutro, ale przed 12 nie obiecuję, że będzie jak dawniej. Muszę to zdać (ćwiczenia!), więc... po 12 czerwca posty będą prawie codziennie, a nawet codziennie. Mam wolne, dosłownie. Wstawili już proponowane oceny, za bardzo sprawdzianów nie będzie, u mamy też będę miała luz. Od razu mówię, heh, niczego to nie zmieni, że w ten wtorek i w tą środę nie ma mnie. Na dwa dni, oczekiwana od początku roku, wycieczka klasowa! (Jeeeeeeeeeeeeeeeeej!)
Dobra, na dzisiaj bardzo stare Look'owe Tematy, oczywiście summer (większość głosów, znaczy lato). Żeby się chociaż malutki, malusienki kawałeczek odpłacić, dzisiaj zrobiłam 6 looków.

Oto te osoby:

  • Xczarna89
  • dulka45
  • Murasia19
  • natalinn12
  • Guga001
  • E m i l i a < 3 3 x 3 3
Najpierw look dla Xczarna89. Oto on:
Według mnie look jest udany. Co prawda, czarny nie odpowiada w słońcu (robi się gorąco), ale ta bluzka jest bardzo krótka i nie przeszkadza. Włosy luźnie są upięte w kucyk, a nie są rozpuszczone. Buty jak buty, nie klapki, ale też nie balerinki. Spódniczka krótka, biała, przez co na pewno nie będzie gorąco. Czapka na wypadek udaru słonecznego, chroni głowę.

Ok, teraz look dla dulka45. Oto, jak się prezentuje:
Dopiero teraz zauważyłam, że już wcześniej ciebie wzięłam, ale trudno. Ten look bardzo mi się podoba. Bluzka na ramiączkach i sportowe "rękawiczki" (nie wiem, jak to ująć). Szorty pasują do napisu, podobają mi się. Buty dopełniają sportowego i luźnego wyglądu tego stroju. Włosy są luźnie upięte w kok, przez co nie przeszkadzają.

Dobra, teraz 3 look, dla Murasia19...
Tutaj miałam problemy z utworzeniem looka, ale się udało. Troszkę nie pasują kolorystycznie spodnie do bluzki... no cóż. Kok na głowie nie utrudnia opalania się bądź robienia innych, pasujących do lata czynności. Bluzka na ramiączkach bardzo mi się podoba. Sięga ona powyżej pępka. Szorty normalnie, króciutkie, na lato. Buty, na obcasie, można w tym stroju iść na jakąś ekstrawagancką imprezkę. :D

Oczywiście, teraz look dla natalinn12. Oto on:
Eh, nie lubię błędów graficznych. Look jest mega. Tylko buty trochę psują. Nic dodać, nic ująć - idealny na lato!

Ox, teraz look dla Guga001. Oto, jak się prezentuje:
Wreszcie klapki! *w* Look idealny na lato, po prostu wybiegaj na plażę. Bluzka i spódniczka to jedno, a klapki troszkę się różnią kolorystycznie. Są w różyczki. Włosy są uformowane w kucyk z turkusowymi pasemkami.

Ostatni look dzisiaj, dla E m i l i a < 3 3 x 3 3. Przedstawiam go poniżej:
Strój na każdą okazję. Krótki rękawek, krótka spódniczka, tenisówki i luźny kucyk - przepis na letni look. Mi się bardzo podoba, a Wam? Pomieszanie stylów ;3

Ok, to tyle na dzisiaj.

Pozdrawiam,
P.S. Oto tematy do następnej części:

  • Hurricane (Huragan)
  • Peace (Spokój)
  • Revenge (Zemsta)

21 komentarzy:

  1. Hej,
    fajnie że napisałaś posta. Uwielbiam je ! :3
    P.S.
    Pierwsza
    ~ Angela nat

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 ga , super post mam.cie w xnajh«.». Draculaurazmonsterhigh Sory za bledy , pisze z fona.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Zgłaszam się do następnej części! :3/ selena gomez lala

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do następnej części - best de love temat zemsta

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się - sara96
    Temat: Zemsta

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi byś też zrobiła looki nazywam się kristina17

    OdpowiedzUsuń
  7. *U* looki jak zwykle świetne ^^
    Temat : Zemsta
    ~love4ever1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Klaudia. Looki są boskie.
      Temat: Zemsta
      ~ Makenna/

      Usuń
  8. Jej wreszcie twój post!!! Zgłaszam się do następnej części: gabkapierzchala
    Temat - zemsta

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ;)
    Głosuję za tematem "Zemsta" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Lanaq.Tutaj szuszu8 z MSP.Temat to Zemsta.Bay

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Lanaq.Tutaj szuszu8 z MSP.Temat to Zemsta.Bay

    OdpowiedzUsuń
  12. Mm... *,* śliczne. :***
    Temat: Zemsta
    Zgłaszam się! :)
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra zaczynam mój na 100% długi komętarz. Mi najbardziej przypadł do gustu look dla E m i l i a < 3 3 x 3 3. Wszystko jakoś tak świetnie współgra. Potem jest look dla natalinn 12. Myślę , że sandałki wręcz przeciwnie dopełniają słodki look , a nie psują dosyć ładnie to wygląda. Kolejny look jest lookiem dla Xczarna89. Ta czapka może i chroni głowę , ale raz moja kolerzanka miała udar , bo miała czarną czapkę przeciwsłoneczną. Ale to może tylko w jej przypadku się tak zdarzyło. Następnie look dla dulka45. Ładnie się to komponuje i fajne kolorki. Potem jeet Murasia19... fajne nic dodaç nic ująć. Jakoś tak wyszło , że na końcu jest look dla Guga001. Taki spontaniczny. SORY ZA BŁĘDY JEŚLI BĘDĄ , ALE JESTEM NA TABLECIE. MAM NADZIEJĘ , ŻE NIE ROZPISAŁAM SIĘ NA DARMO. ZGŁASZAM SIĘ DO NAST CZĘŚCI. Temat Zemsta. Twoja magdusia898

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki, że mnie wybrałaś :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Temat zemsta. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne looks wczoraj to czytalam i jest fajne

    OdpowiedzUsuń
  17. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!