niedziela, 1 czerwca 2014

"Wszystko o...czyli WYWIAD!" + Powitanie

Hey wszystkim ;)) Najpierw chciałabym podziękować Abi za daną mi szansę. Obiecuję, że jej nie zmarnuję i, że będę pisała często posty.:3 <--- kocham tą emotkę 
  A teraz opowiem coś o sobie: 
Mam na imię Natalia i liczę sobie już prawie 14 wiosen.:D Na MSP gram od lutego zeszłego roku. Obecne konto, które posiadam (Muffinka11x) stworzyłam gdyż na tamtym grało mi się źle , i w ogóle czułam się nieswojo :c. Moją pasją jest śpiew i uchwycanie chwil (czyt. fotografowanie :3).:P No dobra, dość już o mnie! Przywitałam się, opisałam, zwyciężyłam.:D 
Przejdę do notki:  

  Witam Was wszystkich w cyklu "Wszystko  o.. czyli WYWIAD!" 
 Dwa razy w  tygodniu wybiorę dwie MovieStar, które  zainteresują mnie swoją osobą i przeprowadzę z nimi WYWIAD. :) Zamieszczę również główne informacje, znaki szczególne, popularne filmy itp.
Na pierwszy ogień wybrałam moją najlepszą przyjaciółkę na MSP. Czyli : roxi123121! 

  • KRÓTKI OPIS: Jest to młoda dziewczyna, która jest znana z filmów przedstawiających zwykle smutne życie nielubianych i mało popularnych nastolatek, ciężko przeżywające okres dojrzewania, rozwód rodziców, a nawet samotność. Ma własny styl, w którym używa ciemnych barw, włosów zawsze tego samego odcieniu i ... lubianych przez nią czerwonych piegów.:) 
Zatem przejdę do wywiadu. :D
M- Ja ( dziennikarz)
R- Roxi. 

1.M: Od jak dawna grasz na MSP? 
   R: Gram od kwietnia 2012 roku.:) 

2.M: Skąd dowiedziałaś się o tej grze?
   R: Dowiedziałam się z telewizji. Leciała wtedy reklama.

3.M: Co sądzisz o innych użytkownikach? 
   R: Sądzę, że tylko nieliczni użytkownicy są godni konta na MSP. Większość jest bardzo wredna i chamska...

4.M: Czym się na co dzień zajmujesz? Jakie jest twoje hobby?
   R: Na co dzień się uczę, spędzam czas z moim ukochanym pieskiem Roxi. I stąd wzięła się moja nazwa użytkownika.:) Tańczę, rysuję.. śpiewam na Ising, oglądam TV i oczywiście przebywam na MSP.:) 

5.M: Masz rodzeństwo?
   R: Nie mam rodzeństwa.. za to dużo kuzynostwa,:D

6. M: Jakiej muzyki słuchasz? Kto jest twoim idolem/ka? Twoja ulubiona piosenka?
   R: Najczęściej pop, ale lubię też metal. Moim idolem jest Harry Styles no i Violetta. A ulubiona piosenka, to Best Song Ever.:D

7.M: Mogłabyś wymienić twoje ulubione Moviestar?
   R: Tak. Moje ulubione moviestar to ty i moja kuzyneczka (nati11214).Z twojego roku...Też jest normalna jak ty, nie jest taka dziwna jak niektóre. 

8.M: Heh, dziękuję za wywiad.:) Jesteś świetna i zasługujesz aby korzystać z tej społeczności! :) 
   R: Nie ma za co i ty również.:* 

 Niezły wywiad, nie?:P Jednak dzięki niemu nie można poznać jej za bardzo. Więcej mówią artbooki, filmy ... i biografia! 
Zobaczcie co napisała! 
  • BIOGRAFIA
  • FILM Z NAJWIĘKSZĄ LICZBĄ ODSŁON                                                                         
                                                                           
 Tytuł: Wakacje Amy. cz.1                                                                                                                       
  Liczba odsłon: 13 
 Ocena; 4,92/5 
  Opis: Film opowiada o dziewczynie Amy, która wyjeżdża do Nowego Yorku za sprawą swojej mamy, w pewnych celach.. Jednak nie wie co ją czeka. Chcecie wiedzieć? Obejrzyjcie! 



  • ​​ ARTBOOK Z NAJWIĘKSZĄ ILOŚCIĄ LOVKÓW. 
    Tytuł:  One Direction vs Justin Bieber 
    Ilość love it: 67 
  • LOOK Z NAJWIĘKSZĄ ILOŚCIĄ LOVE IT.
     Tytuł: "MSP cz.47<3Mrr..Kociczka...:3" Ilość love it: 26 
  •  CAŁOŚĆ: PROFIL (z ostatniego zalogowania.) 
I to na tyle.:) Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.:)

UWAGA! Chcesz być w następnej części? Napisz w komentarzu swoją nazwę użytkownika, a ja wybiorę dwie osoby i te pojawią się w kolejnych postach już niedługo! :)
 Ps. Seria takich notek będzie się pojawiała w środy i niedziele.:)) 
  Ciao :3 
    Muffs.;3










53 komentarze:

  1. Super notka. ;3 Myślę, że Abi dobrze postąpiła wybierając cb na redaktorke ;D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka. :* Również chcę być w nast. części. :)
    Pierwsza ;3
    ~Mika2118 ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post. :* Gratuluję, że dostałaś się do pisania bloga. <3 Już Cię polubiłam, wiesz? xD Aha, też chciałabym być w twoim poście! ;) Mój nick: Emily McCline

    Pozdrawiam! ♥
    ~Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak długo czekałam na Twoją notkę i nareszcie JEST!!! ♥
    Masz bardzo fajny styl pisania taki luźny, ale profesjonalny :)
    Mam nadzieję, że Twoje notki będą równie ciekawe jak ta ;3
    xoxo ♥Wiktoria♥
    PS. Na MSP nazywam się: Shayane (mam Cię w znaj ♥)

    OdpowiedzUsuń
  5. Supi nocia ;3 No i...tak wogóle...siema! Ps. Dasz mnie do wywiadu? Diana646

    OdpowiedzUsuń
  6. Supcio! Jak zrobisz ze mną wywaid to będzie fajnie ale cię nie zmuszam
    14oliwka14 jak by co

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna notka! Na prawdę zasługujesz żeby pisać na tym blogu. Było by mi miło gdybyś wybrała mnie do następnego posta.
    ~gabkapierzchala

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! Masz talent! Nadajesz się do pisania bloga ^-^ Było by mi miło, gdybym mogła wystąpić w następnym poście.
    ~Mambaa13

    OdpowiedzUsuń
  9. Super notka! Fajnie, że piszesz na tym blogu i nie ukrywam, chciałabym wystąpić w następnej części :)
    ~FlutterPie (rainbow xDD)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :3. Mogłabym wystąpić w wywiadzie, milordzie? xD

    ~Diana spoko123

    OdpowiedzUsuń
  11. Notka fajna, ciekawa, ale według mnie Melody była lepsza ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne ,że chyba ktoś na tym blogu po raz pierwszy zajmuje się na poważnie wywiadami. Myślę ,że jestem dosyć ciekawą osobą do opisania. Mam ciekawy styl na MSP coś w stylu słodka buntowniczka,rockowa dziewczyna,dziewczyna z buszu. Coś z tego może być. Jeśli pozna się mnie lepiej to mogę się wydać ciekawą osobą. Twoja magdusia898. Czyli już wiesz ,że mój login to magdusia898 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post :) Mój nick na MSP= Wera01.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny wpis ;* Mój nick to Paulixia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny wpis, ciekawie piszesz. Ogólnie nikt się tym nie zajmował, a ja już Ciebie polubiłam. Robiłam ci look'a, nieprawdaż? :)

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdaż.:) Ale ty chyba oceniałaś, bo to było jakieś Hot or Not, czy coś.:3

      Usuń
  16. Świetna pierwsza notka :).
    Piszesz lepiej ode mnie.
    Jedyne co bym poprawił to czcionkę, którą piszesz, to arial, prawda?
    Według mnie lepsza jest helevita, czy coś takiego.
    Mój post niedługo dziś nie miałem czasu.
    ~kik857

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ty piszesz lepiej.:) Też się nad czcionką zastanawiałam, ale wybrałam arial- jest taka pospolita.:))

      Usuń
  17. zrób ze mną wywiad,baby nazwa tiger ach

    OdpowiedzUsuń
  18. MNJE ZWYWIADUJ ! XD MÓJ LOGIN TO AngeLovex3

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój nick : Nicola i Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka mała rada: przed "i" nie stawia się przecinka. =) A ogólne super post. Może wywiadzik?
    ~Slodziusna <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Lol, po pierwszym poście już Cię polubiłam, wiesz??? (Ten sam przypadek, jak u Emily McCline)
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I czy mogłabyś wziąć mnie do "losowania" do wywiadu???
      bobr125

      Usuń
  22. Myślę, że moje "MSP'owe" życie nie jest jakieś "fantastyczne", ale wywiad byłby... hmmm... ciekawy.


    Jestem Lusiulek03

    OdpowiedzUsuń
  23. OliskaXD. Szkoda, że Melody odeszła, ale Ty też jesteś super :-) Trzymam kciuki, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  24. no to jestem o to ja, fejm z 27 lvl oraz z 4artami na głównej ;D inaczej na msp ScreamoBoy

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym być w następnej części. ;)

    ~julkaxd15, zapraszam do mnie julkaxd15-msp-topmodel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. nick m!nka :3 Najlepsza emotka ever ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Heh Xd Odrazu mi się spodobałaś. Abi wybrała dobrze. Widać , że umiesz pisać dobre posty. Zgłaszam się do następnego wywiadu. Mój login:cynia3. Pisz do mnie jak coś. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Superrr ^.^ Nick - Klaudia_17 :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pościk <3
    Na pewno będziesz świetną redaktorką ;)
    Czy mogłabym się znaleźć w Twoim następnym poście?
    - weronif 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. muza to zuza , Bardzo lubię wywiady.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne, weźmiesz? Do zwarjowania22 (jest o czym gadać)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie moge być w kolejnej części ? czerni i biel 12

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna notka. ;* Polubiłam cię. Abi dobrze zrobiła że cię wybrała na redaktora, masz talent do pisania. :) Chciałabym być w następnym wywiadzie. Mój nick: Juleczka Binda2005. ( bez kropki ) Pozdrawiam ciebie i przy okazji twoją rodzinkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Twój pierwszy post był super! Trzymaj tak dalej! Aha i się zglaszam!
    ~aweja

    OdpowiedzUsuń
  36. Super notka♥ Też chciałabym być w następnej notce, ale jest tyle osób, które też chca, ze chyba nie mam szans, jak co to jestem weradino ♥ Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna notka ;* Ja tez chcę być w next części :) natalika22

    OdpowiedzUsuń
  38. Super! Extra seria! :3 ♥ Też bym chciała...:3 :) moa nazwa użytkownika: kusia243kalina

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej. Sądze, że Abi dobrze postąpiła wybierając ciebie na redaktorke:-) Masz talent do pisania notek:-) Jak na razie idzie Ci świetnie:-) Trzymaj tak dalej:-) Jeśli mogę prosić o wywiad to na MSP jestem olga emo1

    OdpowiedzUsuń
  40. Cos mi sie wydaje, ze czytelinicy cie pokochaja. Co jak co - ja t juz zroilam :-) bylo by mi vardzo milo, jakbys mnie wybrala :-) Na msp jestem Rosalie35. Trzymaj sie ;-)
    ~ Elissash

    OdpowiedzUsuń
  41. Cześć moja nazwa na MSP to SweetLala22.Licze na więcej postów z twojej strony-czytelnicy cię pokochają ;3

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja myśle że posty z wywiadami będą bardzo popularne ;3 Jak bym mogła to bym może była w takim poście.Nick: x$CookieMonster$x

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem Emilasuperstar i super gdybyś mnie wstawiła;*Super blog, ciekawy post.:)

    OdpowiedzUsuń
  44. oliwia12327 :3
    Wiem , że mnie nie wybierzesz (LOGIKA xD) ale prubujem xD








































































































































































    |-]

    OdpowiedzUsuń
  45. Supcio post *.* Ale ogólnie wolę takie crazy osóbki, ale ona też jedt fajna. Seria fajna, można się dowiedzieć jaki kto jest naprawdę : )
    ~#koksowa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!