poniedziałek, 30 czerwca 2014

Sprzedaję konto Deyna10! 13 level!

Hej!
Tak, tu DusiaQ. Zanim przedstawię ofertę sprzedaży, wyjaśnię pewną sprawę.
Soryy za jakość :c. Większość osób mówi, że kiedyś strasznie hejtowałam Kathey! Napisałam "Brzydki look Kathey" . TYLKO PRZY JEDNYM POŚCIE! MATKO, RESZTA MOICH KOMENTARZY TO "ŚWIETNY POST" ITD! Dość! Nie ważne, dziękuję za wsparcie ;).


Sprzedaję konto Deyna10, ponieważ nie potrzebuję tego konta. Konto ma 13 lvl, kilka animacji i sporo ciuchów! Cena jak dla mnie jest niska :c, 23 zł.

Tutaj widok konta i dowód, że miałam vipa.

Co zrobić, jeżeli chcesz konto kupić ?

Piszesz na diana spoko123, lub napisz mi na email Dianulta123@wp.pl, wtedy ustalimy co i jak.

Uwaga! Nie oszukuję! Zmieniam e-mail bez problemu! Osoba kupująca musi niestety zapłacić pierwsza! Ja gwarantuję pełny dostęp do konta. Jeżeli nie dam ci konta, a kupiłeś mi truskawki za 23 zł (do gry), wtedy napisz do Abieski o wywalenie mnie z bloga, zgłoś mnie i zrób co tam jeszcze chcesz. Ja nie oszukuję. ;). 

Okej, myślę, że wszystko jasne, jakby jakie pytania zaistniały, piszcie w komentarzach!


20 komentarzy:

  1. 1! Zastanowię się przed kupnem konta:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Hejtowałaś Kathey, to nawet nie był Hejt tylko zwykła opinia! Każdemu może się nie spodobać czyjś Look! Ja nie chcę konta. c; Wiem o jakie truskawki chodzi ^^

    ~Anka twoja Fanka (dianonators)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za fandom! Przygotuję za 2 dni, lub jutro niespodziankę dla Cb ;*. I jeszcze kilku osobom! ;)
      ~Duśka, która podnieca się fandomem!

      Usuń
    2. Zostaję Dianonators i koniec kropka!
      Huehue!

      Usuń
    3. Dziękiii ;* Nick twój to bobr125, tak? na MSP?

      Usuń
    4. Ja równiez. rihana 1212

      Usuń
    5. Ciekawe jaka to niespodzianka! O.o

      Usuń
    6. Anna, jaki masz nick na MSP? Anns?

      Usuń
  3. To ja napisałam komentarz ten w wpisie , ta sprawa już była. Przykro mi, nie chciałam Cię urazić nie musiałaś tak reagować. Ale mogłaś napisać ,,nie podoba mi się twój look ale jeśli tb się podoba to ok'' a nie odrazu ,,Brzydki look'' .... Ty też nie musisz odrazu ostro reagować..... Przepraszam jeści cię uraziłam :c
    ~Lala która się bulwersuje xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpieszyłam się ;c .xd Zamiast się rozpisywać napisałam brzydki look. ZGRZESZYŁAM WOWOWOWOWOWO
      ~Duśka

      Usuń
  4. Aha i tamten kom był z innego mojego konta....

    OdpowiedzUsuń
  5. Nwm co napisać,bo"Świetny post"tu nie pasuje,a wiec napisałam juz cos/kot bella która cie lubi

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem zainteresowana kupnem konta, ale tym jak się nazywasz na Transformice (czy tam Heromice(bo tam się kupuje truskawki) bo czasami nie ma nikogo znajomego, z kim można by było pograć :/... A, i ja sie nazywam Lolkidwamsp (wybitnie pomysłowa ta moja nazwa xd)
    ~ lolkidwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to Dusjia, możesz zaprosić, ja zaproszę ;*

      Usuń
  7. Sorry.Nie hejtuluje.Ale hyba lepiej coś zaoferowac na konto inne a nie 23 zł lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to trzeba kupić truskawki za 23 zł, do takiej gry :3

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!