poniedziałek, 30 czerwca 2014

Wynik i sprawa hejterów.

 Hey! Zanim przejdę do głównego tematu wpisu, chciałabym poruszyć pewną sprawę. Chodzi mi o ludzi, którzy hejtują Reff. Większość pod wyzwiskami i obraźliwymi wyzwiskami wypiera się hejtu. Sądzą, że to zwykła krytyka, ale chyba zdanie Spadaj szmato nie ma nic wspólnego z wyrażeniem opinii, a bardziej hejtem z nutką nienawiści. Chcę Wam dzisiaj coś uświadomić, drodzy hejterzy.
 Przede wszystkim nie wiecie co to kultura i tolerancja. Reff, tak samo jak Wy jest człowiekiem. Wiadomo, cudów nie zdziała i popełnia błędy. Dodatkowo, mylicie pojęcia. Pod którymś postem widziałam, że ktoś powiedział, że Reff piszę niechlujnie. Przepraszam, co? Niechlujnie to ta osoba się zachowała, bo zaczęła ciskać w Reff kamieniami. Moim zdaniem Reff nie piszę niechlujnie. Ja, bym to nazwała raczej estetyką. Za takie słownictwo, to ja bym postawiła Refferetti 6 z polskiego! Wiem, że nie może się wszystkim spodobać. Można napisać, że słownictwo Reff jest za oficjalne, poetyckie lub nudne, ale niechlujstwo wygląda w zupełnie inny sposób. Niechlujstwo to używanie, np. zbyt obrzydliwych określeń.
 Wiele osób poprosiło mnie o usunięcie Reff z bloga. Chcę Wam uświadomić, że nie zrobię tego. Piszę genialnie i większości czytelników język Reff się podoba.Wątpię też, by Reff odeszła sama z siebie i dała Wam satysfakcje.
 Przedstawię jeszcze parę wypowiedzi hejterów:

 Łacina podwórkowa level EXPERT, ale za to kultura i tolerancja w ogóle nie opanowane. Przepraszam, ale ja za takich czytelników dziękuję. Ręce mi opadają, gdy czytam niektóre wypowiedzi. Po co Wy to piszecie? Masa wyzwisk, obraźliwych określeń i czujecie się super?
 Cóż, do swoich rodziców też się tak zwracacie? Gdzie moje ubranie do szkoły, ku*wo?! Współczuję Waszym opiekunom. Serio? Dziecko NEO? ONA? Tak, dziecko Neo, które świetnie posługuje się poprawną polszczyzną, bez problemu dobiera słowa i ma po prostu talent. Nie to, co ta Abieska co woli wszystko pokazywać wizualnie. XD

 Reanimujcie moje ręce, bo mi już do końca opadły i nie wstaną! Przepraszam, a jak Reff ma odpowiadać, skoro tak samo jak mnie, nerwy jej puściły? Co jak co, ale ja sama nie lubię, gdy ktoś po prostu mnie nie szanuję i wyzywa. Tak, Abi się dowiedziała o tym i stoi po stronie Reff. Wybaczcie, ale po prostu jeżeli nie dacie sobie spokoju, to ja po prostu będę usuwać Wasze komentarze i nikt nie będzie mógł ich przeczytać. Przepraszam, ale drugiego człowieka trzeba szanować, a Reff wyzywając tylko oddaję anty-fanom.
 Przepraszam, ale ja takich czytelników nie chcę. Myślałam, że niektórzy z Was będą mieli więcej oleju w głowie. Rozumiem, że może Wam się coś nie podobać w postach Refferetti, ale wystarczy tylko napisać: Przepraszam, ale nie podobają mi się Twoje wpisy. Twoje słownictwo jest za bardzo oficjalne i poetyckie. Tyle wystarczy i koniec tematu. Reff może sobie to weźmie do serca i trochę zmieni swój język, ale jeśli będziecie co drugie słowo wstawiać obelgę, to to będzie się ciągnęło bez końca. Zrozumiano?
 Na jakiś czas wyłączę dodawanie anonimowych komentarzy. :) Możliwość wyrażania swojego zdania będą mieli tylko Ci, co posiadają konto google+. To tyle jeśli chodzi o to.
 A i poza tym.... chyba przerabianie strojów innych nie jest niedozwolone na MSP. Jest opcja ROBIENIA looków innym, w tym zmienianie elementów. Przerabianie ich w sklepie raczej jest dozwolone i nie potrzeba zgody innego użytkownika, jeśli poda się jego login, ale jeżeli chcecie, to mogę zapytać moderatorów. C;
 Jeju, co Wy się czepiacie maści na ból dupy? Tylko hejterzy się tego czepiają. XDD No cóż, winny się tłumaczy.

________________________________________

 Myślę, że możemy wreszcie przejść do wyników! :D
Konkurs na redaktora wakacyjnego wygrywa Hanka1409!
 Gratuluję!

Przepraszam wszystkich, którzy nie znaleźli się na miejscu Hanki. Notek dostałam naprawdę dużo, ale moim zdaniem wpis Hanki objętościowo i pomysłowo przebił wszystkie inne prace konkursowe. Wysłałam już zaproszenie do bloga.
 Cóż, życzę szczęścia nast. razem. Niektórzy z Was wzięli udział też w poprzednim konkursie na redaktora. Widać poprawę, jednakże przy niektórych... no brak mi słów. Niektórzy to w ogóle zaczynali zdania z małej litery. XD
 A teraz... no jak wszyscy, to wszyscy:


 Tak w ogóle, czy ja jestem jedyną jasną blondynką na tym blogu? >.< I czy Wy kiedykolwiek (zwracam się tu do askowiczów i czytelników) przestaniecie porównywać mnie do Ellie? XD Ja tam podobieństwa nie widzę między nami. :D


 Ok, może nos mamy podobny, jak się patrzy z boku, ale reszta w ogóle nie pasuje.
 Dobra, gadam od rzeczy. Sayonara.


 P.s. Wyniki miały być ok. 14-15, a macie o 12:38. XD





13 komentarzy:

  1. Gratuluję! Coż spróbuje jeszcze raz innym razem. Serio jesteś podobna do Ellie z nosem i jeszcze ustami :) -WizzyGirl, która ma pocieszenie dla Abi bo czytelniczka ma blond włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Hance! Mam nadzieję, że będzie pisała bardzo fajne posty. c; Co do Anonimów, to serio ich komentarze są żałosne i bardzo się cieszę, że opcja anonimowych komentarzy została wyłączona. ^.^ Tylko jak to przeżyją niektórzy redaktorzy, bo czasem im się nie chce zalogować na konto Google. xD (nie to, że do nich coś mam, raczej wydaję mi się to śmieszne) Jesteś ładna, ale nie rozumiem porównania do Ellie, no dobrze włosy są podobne nos też, ale pozostałe rzeczy no nie zbyt.. Pozdrawiam! Yay! Jestem chyba 2, ale raczej nie, bo ja zawsze długi komentarz piszę i przede mną piszę kilka komentarzy.

    ~Anka twoja Fanka ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się przyjrzeć do jesteście pewnymi elementami twarzy podobne :).
    Ale masz za gęste włosy, według mnie wtedy to by było bardzo podobanie xD.
    ~ Kuba

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świnie z tych hejterów ale czo tu poradzić trzeba po prostu usuwać takie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz z Reff przenieśli się na mnie. -.-. W końcu może anonimi przestaną hejtować! A co do posta - gratuluję Hani i życzę jej powodzenia. Szczerze - nie jesteście podobne! xD. Jesteś ładniejsza xD.
    Lizus ze mnie :3.
    ~Duśka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Przykro mi, bo piszesz fajne posty. Widocznie nie da się tego uniknąć...
      Przy okazji dziękuję za wsparcie i za to, że ta opcja została wyłączona. A Abieska rzeczywiście podobna jest do Ellie. Tylko Elen ma oczy pomalowane, ale bez tego widać troszkę podobieństwa w kształcie...

      ---Refferetti

      Usuń
  6. Potwiardzam :) Anonimowi hejterzy oto dedykacja dla was: Reff jest idealną redaktorkom. Ciekawe jak wy byście pisali posty... Więc proszę o nie hejtowanie Reff....Jeśli wam się nie podobają jej posty to ich nie czytajcie!!! Proste? Proste!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za te wszystkie miłe komentarze. :)
    Przyznam, że sprawa looków jest wyjaśniona- nie mają nic przeciwko, nawet podoba im się ten pomysł. Tylko pisemnej zgody jeszcze nie posiadam, i chyba nie będę... xD

    ---Refferetti

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech..Szkoda. Gratuluje Hanka, może następnym razem mi się poszczęści..... Najwyraźniej nie piszę dobrych postów nawet gdy się staram bardziej, np 2 godz. Nieważne, wystartuje 2 raz. Jeszcze raz wielkie gratki Hanka! :)
    ~Lala która wiedziała że tak będzie bo startowała dopiero 1 raz ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje nowej redaktorce.Reffi jest wg mnie super i pisze bardzo dobrze cała filozofia

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję! :) Najnowszy post pojawi się jutro!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, Haniu, Hanko, czy jak się tam zwiesz XD Jeżeli Cię wybrano, to znaczy, że jesteś dobra :3
    Ale Abi, jest sprawa [...] Napisałaś, że pokażesz najlepsze, dla Ciebie, posty, żebyśmy mogli zagłosować... a Ty wybrałaś sama ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeejj !
    Mam kujonki :*
    Abi, masz czarne ?
    Jak tak, to mam takie jak Ty :*

    *aww*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!