poniedziałek, 30 czerwca 2014

Bądź dobry, ale nie za dobry!

Hej, dzisiaj żadnej serii nie ma, tylko nauka, o tym, jak nie dać się oszukać, ani omamić, a przy tym stosownie się zachować. Pokażę również, jak zachowywać się miło, co do niektórych użytkowników, aby być spotrzeganym jako miły gracz XD.

Krok nr 1. Nie proś o prezenty!
To naprawdę denerwuje! Jakiś popularny użytkownik, jak np.; Arli, na 100% dostaje 500 wiadomości dziennie, wraz ze spamami "Dasz prezent?". Wiem, że sławny użytkownik ma sporą ilość SC, ale to okropne, Arli wtedy zamula internet, co nie jest ani trochę fajne! ;c. Inna sprawa to taka, gdy ktoś jest winien Tobie prezent, wtedy warto się upomnieć, ale z rozwagą! Chodzi mi o to, żebyśmy nie pisali co chwilę, tylko od czasu do czasu, albo najlepiej wtedy, gdy osoba, która jest nam winna, odpisze, lub będzie widziała wiadomość przypomni sobie o podarunku :3. Pamiętaj! Gdy ktoś cię oszukał nie spamuj mu wiadomości, ani nie twórz obraźliwego konta z jego nickiem, zgłoś i poczekaj na reakcję moderatorów!

Krok nr 2. Oglądaj filmy, arty i looki!
Pewnie do każdego z nas ktoś prosił o obejrzenie najnowszego filmu, czy może looka, albo zobaczenie artbooka. Wtedy warto być pomocnym, obejrzeć proponowaną rzecz. Poprzez obejrzenie filmu zarobimy SC, oraz zbierzemy fame, a drugiej osobie pomożemy, w takiej sytuacji, osoba, która poprosiła Ciebie o obejrzenie, a Ty obejrzałeś, bez wstydu możesz zrobić to samo - poprosić o obejrzenie arta/filmu/looka. Wtedy obydwoje zarobicie! Czyżby nie lepiej?

Krok nr 3.Pomagaj!
Jak ktoś ma boostera, warto pomóc, choćby za nic. Przecież my, gdybyśmy mieli bosta, oczekiwalibyśmy tego, że ktoś mam pomoże. Ale nie chodzi tu tylko o boostera! Wiadomo, każdy chciałby wbić level jak najszybciej, ale niestety większość użytkowników ma to gdzieś -.-. My prosimy o pomoc - oni odmawiają, lub "muszą coś zrobić". Czemu zaznaczyłam to w nawiasie? To kłamstwo! Może nie zawsze okazuję się, że to kłamstwo, lecz spora grupka osób tak kłamie. Taka wymówka 4ever. W każdym razie - pomagajmy sobie nawzajem.


Krok nr 4.Nie daj się oszukać!
Teraz najważniejsze, czyli jak nie dać się oszukać. Nie chodzi mi o hackerów, tylko użytkownikach, którzy chcą nam zabrać konto, lub chcą wyłudzić prezent. Załóżmy, że jakaś osoba o nicku Helenka (Pierwsze co mi przyszło do głowy, nie wiem, czy taki użytkownik istnieje nawet xd) chce zamienić się kontem. My proponujemy konto z 10 lvlem, a ta osoba z 15. Trochę podejrzane, hmm? No, dobra zamieniliśmy się. Wchodzę na konto, które dała mi Helenka. No, fajne rzeczy. Przesyłam je sobie na główne konto. Zmieniam hasło na takie same jakie było, na koncie, które jej oddałam, raczej zamieniłam się. I TUTAJ POPEŁNILIŚMY BŁĄD! Tak, ja kiedyś tak zrobiłam. Szczerze - płakałam, gdy patrzałam, jak ktoś wchodzi mi na konto! Miałam baardzo wolny komputer, więc jak się zalogowałam, miałam kilka sekund, aż Halinka wpiszę hasło i nick i wejdzie, po czym mnie wyloguje. Nie udawało mi się, ale nie poddałam się. Poprosiłam moją koleżankę, którą nie znam w realu, ale często z nią pisałam, była miła. Zgodziła się i to dzięki niej mogę teraz wchodzić na konto diana spoko123. Szkody były wielkie. Skakałabym z radości, gdybym straciła tylko 10 rzeczy, które wysłała na swoje konto, ale ona przetworzyła mi WSZYSTKIE fryzury, miałam ich z 50 ;c. Więcej nie zdążyła chyba. W takim wypadku, zachowaj trzeźwy umysł XD.

Co zrobić, abym nie została okradziona w takim przypadku?
Ja popełniłam błąd zmieniając hasło jej konta na takie same jak miałam na dianie spoko123. Pewnie Halinka weszła na swojego e-maila i zobaczyła na jakie hasło zmieniłam, spróbowała i było poprawne. Więc, najlepiej nie zamieniać się kontami. Jak już, to upewnijcie się, czy osoba, od której masz konto potwierdziła zmianę emaila, na twój, a ty zrób to samo z Twoim kontem. Wtedy ty i ktoś, od kogo masz konto będą mieli pewność, że nic im się nie stanie z kontami ^^.

Na dzisiaj to tyle.


1. Podobał się post? Nie był za krótki?
2.Ja nie będę robić looków, ponieważ są od tego inne osoby :).
3. Podobają wam się takie pojedyncze posty, nie serie?

25 komentarzy:

  1. post super rób takie posty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujję ;^^ Będzie więcej zwykłych postów! ;)

      ~Dusiaqqq

      Usuń
  3. Pierwsza! Wow! O.o Tak post się podobał, ja kiedyś w pierwszej klasie podstawowej (do dziś o tym rozmyślam) Dałam się oszukać, ale to była długa historia, ale i tak ją szybko powiem. Jak dostałam VIP to napisała do mnie (Nazwijmy ją Helenką) Helenka i niby takie przyjaciółki z nas były wymieniałyśmy się ciągle (głupie wymiany ja jest z listy życzeń kupowałam a ona swoje mi dawała) No i pewnego dnia powiedziała, że jesteśmy dobrymi przyjaciółkami i podajmy sobie hasła (yhym, oczywiście się nabrałam) Ech.. No trudno! ;c Tak podobają mi się pojedyncze posty c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak nie pierwsza, bo ja oczywiście musiałam robić długi komentarz xD

      Usuń
  4. Bardzo fajny post. Ja w następnym napiszę jak odzyskać konto. :)
    Mam bardzo skuteczne sposoby XD
    I looka też Wam wstawię, hehe.
    Katheja, która jest veri hepi że sje Wam podoba w rełalu (Sklep, zią.) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz, że jak się kupiło VIPA, można odzyskać konto.

      Usuń
    2. Też napiszę, wiem. XD
      A tak wgl to se aska zrobiłam. :3
      ask.fm/KathejowaKatheja
      Joł. Ale mam też inny sposób na odzyskanie (;
      Katheja ♥

      Usuń
  5. Czy tylko mi sie wydaje ze kathey probuje przebic Diane i Emily? To naprawde denerwujace.. A post swietny Diana. Ja cie poprostu kocham <3
    Diana Fan Number One :D
    ~ Miodzik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kathey zachowuje sie przyjacielsko w stosunku do diany,choc diana ja kiedys strasznie hajtowala...
      Sory za bledy pisze z fona
      ~Katheynators Lal

      Usuń
    2. Jprdl napisałam kiedyś "Brzydki look, Kathey". WOW, ZAHEJTOWAŁAM JĄ NA AMEN!

      Usuń
  6. Post beznadziejny. W ogóle jesteś strasznie samolubna. Jestes najgorsza z yego bloga. Spadaj stąd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mógłbyś to rozwinąć? Dlavzego post jest beznadziejny? Może bardziej szczegółowo!? Nie no, kozak w necie, pizda w świecie -.-

      Usuń
  7. Diana,a czy to nie ty hejtowalas looki Kathey i pisalas ,,sory taka mua natura''? Jesli tak to wiedz ze to bylo hamskie... Prosze o odp.
    ~Lala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POD JEDNYM LOOKIEM NAPISAŁAM "BRZYDKI LOOK KATHEY". ZHEJTOWANA NA AMEN! POCZYTAJ SOBIE RESZTĘ MOICH KOMENTARZY! Z RESZTĄ POGODZIŁAM SIĘ Z KATHEJ I JEST OKEJ, A WY NADAL DRĄŻYCIE TEN TEMAT. TAK W OGÓLE, TAK, TAKĄ MAM NATURĘ, ŻE JAK MI SIĘ COŚ NIE PODOBA, TAK MU PISZĘ, NIE OWIJAM W BAWEŁNĘ! ZRESZTĄ NAPISAŁAM "CO DO LOOKU KATHEY TO " I MAMA KAZAŁA MI IŚĆ, WIĘC CHCIAŁAM NA SZYBKO NAPISAĆ, BO CZASU NIE MIAŁAM! KONIEC TEMATU! I WY SIĘ DZIWICIE, ŻE TYLE OSÓB ODCHODZI?!

      Usuń
    2. Nie musisz tak reagować....Nie musiałaś odrazu ,,Brzydki look Kathey''...Mogłaś napisać ,,Mi się nie podoba ale jeśli ci się podoba to ok'' A nie odrazu ,,Brzydki look''.Skąd mogłam wiedzieć że się pogodziłyście? Nie bulwersuj się tak, Kathey mogło to zaboleć.Krytykę można przyjąć ale hejty bolą...Zastanów się zanim coś napiszesz czy to kogoś nie zrani.
      ~Lala

      Usuń
  8. Mi sie ten post kompletnie nie podoba,chyba kazdy takie pierdoły wie.A wiec ja ten post przeczytałam do połowy,bo jest nudny./kot bella

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!