niedziela, 29 czerwca 2014

!JESTEM! + ''Watermelon Dream'' - Look + ''Wojna Państw # 4 - Norwegia vs. Hiszpania''.

Cześć! 
Z tej strony Kuba! Tak dobrze czytasz KUBA!
Nie wiem od czego zacząć, może od tego, że Kathey i Wy wszyscy mówiliście, żebym wrócił. Stopniowo zacząłem żałować, a Kathey mnie tylko w tym dobijała za co jej bardzo dziękuje. 
Wreszcie dziś już nie wytrzymałem spytałem się Abi czy mogę wrócić, odpowiedź już sami znacie.
Mam jeszcze do przekazania, że konkurs na wakacyjnego redaktora TRWA, czyli ja jestem tak jakbym nigdy nie odchodził, rozumiecie?
W dalszym ciągu macie szansę wygrać posadę redaktora!

Wracając do dzisiejszej notki. 
Przygotowałem dla Was nowy look pod nazwą ''Watermelon Dream'', czyli ''Marzenia Arbuza''.
Całość prezentuje się tak:


Nie wiem jak Wam, ale mi się komplet bardzo podoba. Nadmienię też, że komplet robiłem na spontanie.
Skład look'u:

 Cena dość wysoka, ale do uzbierania, chociaż że ona spadnie o 150 sc, bo serca na nogę to unikat, którego nie można kupić (tak Kuba ma unikat). Wtedy cena wyniesie 1950-150=1800 sc.

Inne wersje kolorystyczne:


Genialnie wyszła ta wersja. Ogólnie spokojna i miła dla oka wersja.





Podobna do poprzedniczki, ale główny kolor został zmieniony na.... nie umiem go określić :P.


 
Wersja z tzw. Pazurem. Świetnie te kolory się prezentują.

Paleta kolorów:














Nie trudno się domyśleć chyba co jest do czego. Przepraszam za napis ''Szukaj w Google''.

Sesja:






 Pięknie, bezbłędnie. Ta animacja xDDDDDD.

A teraz do drugiej części posta, a mianowicie ''Wojna Państw'':


Może na początek ciekawostka z Hiszpańskiego MSP:

 
 
Tak Hiszpańskie MSP nie nazwa się w cale ''MovieStarPlanet'', tylko ''MyStarPlanet'', czyli ''MojaPlanetaGwiazd''.
Zapewne pamiętacie te afery, że mają servery polskie usunąć i zrobić MyStarPlanet i wszyscy utracą lvl i VIP i tak dalej.
Dowodem tych ''teorii'' było MyStarPlanet, ale cała ta sprawa okazała się wielką propagandą, która nie była wymyślona.
Nie wiem dlaczego nazwali MSP hiszpańskiego ''MovieStarPlanet'', musieli mieć pewnie jakieś powody.
 
Ranking:
 
Hiszpania
 
 
Wysokich lvl tu nie ma w porównaniu z naszą Polską, ale ludzie się starali zająć te miejsca, które mają.
 
Norwegia
 
 
Już ranking bliższy naszemu.
 
0:1 dla Norwegii.
 
Artbook:
 
Norwegia
 
 
Według mnie to jest badziewie :/. Wysiłku tu nie ma żadnego wstawić 4 postacie i pod nim ramki, a nad 2 dymek ;-;.
Ilość love it: 14.276
 
Hiszpania
 
 
Świetny artbook, widać, że dziewczyna się napracowała... te oczka są świetne *-*. Szkoda tylko, że takie coś jak z hiszpańskiego MSP ma więcej od tego love it...
Ilość love it: 206
 
0:2 dla Norwegii
 
Look:
 
Hiszpania
 
 
Ciekawy look, ale szału nie ma... :/
Ilość love it: 695
 
Norwegia
 
 
 
To się nazywa look 8-). Ten jest epicki.
Ilość love it: ponad 15 tyś.
 
0:3 dla Norwegii.
 
Pokój:
 
Norwegia
 
 
Pokój jak pokój.
Ilość love it: 25.099.6
 
Hiszpania
 

 
Według mnie ten pokój jest lepszy, niż ten norweski.
Ilość love it: 471
 
0:4 dla Norwegii.
 
To na dziś wszystko miśki :*, jeszcze moja zdjęcie, które wstawiam za namową Kathey, mam nadzieję, że nie będziecie mieli zawałów serca i innych objawów choroby:
 
 
Wrr... moje pierwsze selfi >.<. 
 
Na sam już koniec piosenka:
 
 

Dzięki za czytanie, myślę, że cieszycie się z mojego powrotu! Macie jeszcze mojego aska.

 

33 komentarze:

  1. KUBA XD. ZNOWU MNIE WYRÓŻNIŁEŚ.
    Boże, ludzie, ile on to pisał! Z 2 godziny xd
    Notka fajna. Chociaż i tak czytałam ją przed opublikowaniem, joł.
    Katheja XD

    OdpowiedzUsuń
  2. DOSTAŁAM PADACZKI OD ZDJĘCIA!!! Nie, no. wow, szook, wow, wow, wow, xDD

    Kathey, też czytałam przed upublikowaniem XXDD pozt fainy, marz talend i piż tag dalei pofodżenja rzyczę. ;)

    ~Dusiaqqqq, oł yee

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. 10 min pisałam komentarz a tu nagle "servis error 330" xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że wróciłeś do pisania postów, bo na chacie to nie było problemów xD Co do Look to jest bardzo fajny, ;3 ale ta 3 animacja mnie rozwala xD Czemu 2 jest taka smutna ;c Jak dla mnie powinna wygrać Hiszpania, ale to nie ty zarządzać polubieniami c; A co do zdjęcia, to przystojny jesteś ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Więc. Mam straszny zaciesz. xd Bo wróciłeś :') Zdjęcie widziałałam na asku. Dobra. Look jest taki Kathejowaty xd 3 animacja jest taka Mró xd. Wojna państw. Według mnie Hiszpania powinna wygrać rywalizację! Ale to ty nie ustalasz :). Co do foty. Widziałam Cię wcześniej i TWOJE PIERWSZE SELFIE ^^ ALE ZACIESZ XD. Jaram sie byle czym xd
    -WizzyGirl, która jest bi hepi (xd) i żygała z tobą tęczą na chacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja żygałam tenczom z Kubom na FB XD
      Dobranoc c;
      Katheja ♥

      Usuń
    2. KATHEJO TO KÓL XD A JA NA CHACIE I ROBIŁAM PARTY HARD XD
      Dobranoc Kathejo (Chodź idę już spać xd) c:
      -WizzyGirl

      Usuń
  8. Każdy wie, że Norwegia wygrywa. Hiszpańskie MSP powstało niedawno i ma mało osób. Od początku wiedziałam że wygra we wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zem raczej bym nie dostala zawalu bo widzialam cie juz jak sie usmiechales.
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeesteś śliczny.(To nie podryw tylko komplement):D Super pościorr.
    ~Kiciax1220

    OdpowiedzUsuń
  11. Alesz wy njeskapnjenci. On miał dawno swoje zdj z rl na profilowym z gugle +. XD
    Przy każdym komie je miał tak jak ja mam swojo MS. Joł.
    Jakasz ja spostszegafcza. Joł.
    Katheja, która jest zdziwiona rze nikt nje paczy na zdj. Przy komach, ja zafsze patsze, zią. ♥ Czemu ja pisze zią? Nie wiem dobra, mniejsza xd

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW POKAZAŁEŚ SFOJOM SEGZIZTOŹDŹ GRATULUJE

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie widziałam na asku ,ale sweet. Cieszę się ,że wracasz! Za mało było tego męskiego ducha i cieszy mnie to ,że zostajesz. Fajnie ,że zrobiłeś 2 posty w jednym. :)
    ~Madziacz

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiedziałam jak wyglądasz.:)XD Przez to ze na profilowane Google miałeś.POZDRAWIAM KATHEJE KTÓRA JEZD SÓPER XD POST KUBY TESZ SÓPER(Izeła błędy som specjalnje)#IzełkaSjemCjeszyŻeWrociłKuba xD POZDRO IZEŁ(KOT BELLA)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profilowe*Oczywiscie fon Izy jest taki głupi że zmienia wyrazy;_;

      Usuń
  15. Zajebiscie z jesteś #Kubanators *-* #Seqqsiak :3 / lovendi

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam chrapkę na cb *.^ Przyjstojniak ;333
    ~Emila

    OdpowiedzUsuń
  17. Brakowało mi tw postów, więc cieszę się, że wróciłeś. Czemu ta trzecia animka jest taka hmm.. no nwm
    No w każdym razie
    ~ monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rada odnośnie looków:
    Nie zostawiaj sec na nogę! Look wydaje się droższy, a jednocześnie nie da się go kupić! Ale post mi się podoba. Jest bardzo ciekawy :3
    ~ mosa78

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się, SZTUCZKI, MOSA, SZTUCZKI

      Usuń
    2. Sztuczgi, po w sklepje ósówasz serca i marz co hcerz.

      Usuń
  19. Ale przystojniak z ciebie. xdd

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. O Bosz jak siem cieszę, że powróciłeś :D Brajowało Cb! Zauważyłam, że każdy wstawia swe zdjątka ;)
    Poźdro od Landryneczki :3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!