niedziela, 29 czerwca 2014

Jak mieć moderatora w znajomych? - poradnik

Hey! :*
Domyślacie się może, kto pisze? To ja, Emi. :3 Chciałabym przedstawić Wam dziś poradnik dotyczący tego, jak mieć moderatora w znajomych. Na początek jeszcze tylko chcę się Was zapytać, czy macie może pomysł na ciekawą serię? :// Jakoś kompletnie nie mam pomysłu. Chcę prowadzić coś takiego jak ''Hot or Not'', ale to na różnych blogach się powtarza i nie wiem, czy powtarzać w kółko tą samą serię, którą większość osób zna. No nie wiem. Głowa mnie ostatnio boli, nie mam siły na nic. Kompletnie. Wiem, że jesteście tacy świetni, że mi podpowiecie. =D Dobrze więc, nie ma co przedłużać, przejdę do wpisu! c;

Pytaniem dzisiejszego poradnika będzie...

JAK MIEĆ MODERATORA W ZNAJOMYCH?

Otóż jest to łatwe, aczkolwiek trudne (#ZACZEPISTALOGIKAEMILY). Podążajcie za punktami pomocniczymi!

1. Wchodzimy na MovieStarPlanet.
2. Logujemy się na swoje konto.
3. Klikamy na znaczek u góry, forum:



4. Wchodzimy w jakiś temat, który napisała ZAŁOGA MSP.
5. Regułą jest to, aby my jako pierwsi napisali wpis pod notką moderatorów!

  
6. Jeżeli wpisałeś(aś) się jako pierwsza osoba pod postem modów, dostajesz od jakiegokolwiek pracownika MSP zaproszenie do znajomych. 

Oto cała logika. :D Jest to trochę trudne, bo nie łatwo dostać się jako pierwsza osoba pod wpisem modów. Prawdę mówiąc mi się to nigdy nie udawało. Tak naprawdę to ja nie zaglądam wcale na forum. XD Może tam od czasu do czasu, ale tak to nie mam takiego zwyczaju. A teraz kilka wiadomości oraz profili Moderatorów!

MODERATOR062:


MODERATOR031:


Zazwyczaj jest to tak, że moderatorzy mają plakietkę z napisem ''MODERATOR''. No i na swoim CTR (Co teraz robisz?) mają zawsze podstawowe reguły gry, jak np. Nigdy nie podawaj swojego hasła do konta, numeru telefonu ani adresu zamieszkania nieznajomym!
Udało mi się znaleźć 2 współwłaścicieli gry, więcej mi się nie udało. :$

Teraz to o czym pewnie większość wie. Moderatorów nie da się wyszukać w wyszukiwarce znajomych!

Są także podróby pracowników MSP, ale nie wierzcie im. To po prostu zwykłe podróby. Są przypadki, że takie osoby, które podrabiają się pod współwłaścicieli gry piszą do nas i mówią, że mamy podać im swoje hasło, ponieważ muszą coś sprawdzić. Albo coś takiego, że kupią Wam VIP-a na rok Elite (czy inny pakiet VIP). NIE WIERZCIE IM, BO MOGĄ UKRAŚĆ WAM KONTO! LUB CO GORSZA, USUNĄĆ!!!

Takie podstawowe rady i ciekawostki dotyczące pracowników MSP. Mam nadzieję, że pomogłam Wam. Jeżeli już o tym wiedzieliście, to bardzo przepraszam, ale większość osób pewnie bardzo chciałoby mieć moderatora w znajomych. Sama bym chciała. xD

Pozdrawiam,

P.s: Tak, Emily ruszyła dupę (że tak brzydko się wyrażę) i zrobiła w końcu lepsze logo. =D

22 komentarze:

  1. Pierwszy,
    Emily Ja też ide do czwartej klasy
    tomek kca który może jutro będzie miał 14 lvl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD ja też ide do czwartej klasy :)
      Pozdro [ala123] inaczej Wiki :3

      Usuń
  2. Super post ^.^
    Nie wiedziałam, że można mieć moderatora w znay *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super logo, ale muszę przyznać, że po raz kolejny wiem, jak to zrobić :C. Może pora poradzić coś orginalnego? Jeżeli cię uraziłam to przepraszam, chociaż z innej strony to dobrze, że robisz poradnik dla mniej zaawansowanych użytkowników. Jeszcze raz mówię, że nie chciałam cię urazić. Podoba mi się Twój sposób pisania. Chętnie napisałabym Ci moje pomysły na serię, ale wiesz, sama chcę je wykorzystać. Jak wymyślę jakąś nową, dam ci znać! :)

    ~Dusiaqq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, Dusiu..
      Może zamiast pisać, żeby Emily zrobiła coś oryginalnego, sama rusz dupe. Twoje posty są okropnie próżne, nie lubię ich. Zawsze tylko krytyka. Ile ty masz lat? Pewnie.z.12. Emily pisze lepiej od ciebie. Poza tym pod prawie każdym postem Na tym blogu piszesz jakąś krytykę.

      Usuń
    2. Piszę o tym, co mi się podoba, co nie. Piszę też dobre strony posta, oraz ruszam dupę, piszę posta dzień przed publikacją, a moje posty są ORYGINALNE! Znajdź mi bloga o temacie, który zachęca do wchodzenia w "KLUB". I tak, mam 12 lat. Przeszkadza ci to w czymś? Wiesz, owszem piszę krytykę, ale w MAŁYCH ilościach, zresztą nie wiem, czy można nazwać to krytyką -.- Zresztą każdy musi mieć jakiegoś hejtera! ;). Dzięki i też cię kocham! ;*

      ~Wiesz kto to ;)

      Usuń
  4. Jesteś idiotką! Nie umiesz pisać! Idź leczyć deslekcję, bo komary cie zjedzą suko jebana! To każdy wie a ty piszesz idiotyczne posty, od których hce mi się żygać! POPRAW STANIK i idź na odludzie. Ach, zapomniełem, nie masz cycków, więc po co ci stanik? Suuuuka! Kupiłem maść na ból dupy i mam posmarowanego!!! oj wale koniaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kurna nie można wejść na swoje konto google, tylko z anonima pisać? Odważny jesteś. :3

      ~Emi, która ma dość dziwolągów, którzy tutaj podają się za ''super hardkorów''! (czy jak to się pisze. xd)

      Usuń
    2. Nudzisz się co nje? c;

      Usuń
    3. Odczepcie się kurna od Emi co ona wam zrobiła ?!

      Usuń
    4. Powiedział chłopak który ma okres. (Mam na myśli anonimową Conchitę Wurst).

      Usuń
    5. Znowu do anonima:
      I jak? Botoksik się udał?
      Ojej! Ale masz wargi grube!! Jak ryba! Zmarszczek zero, miód malina. Słuchajcie, tamtego hejta pisze babo-chłopczyna!
      Ach, och cudo! Solarium, botoks, jad kiełbasiany i hejciarnia!!!
      Taki ten chłopaczek urodziwy, że chyba misterem Żulangii zostanie!
      Ach, och! Jakby się zerwał z wybiegu (czyt. burdelu)!
      Czyżby to był tatuaż?! Różowiutki, słodziutki!
      Ależ to młody mężczyzna (czyt. draq queen)!!
      Ach, och!




      Usuń
  5. Mam dwie serie! Pierwsza to taka, że doradzacie jak umeblować pokój na różne okazje i by było ładnie. A druga to taka, że czytelnicy piszą do jakich filmów zrobicie looki, a wy robicie np. ktoś powie "Harry Potter" to wy robicie looki do tego filmu. A i o arkadzie jeszcze nie było na tym blogu. Wiem, nie są to jakieś super ciekawe tematy, ale warto spróbować! ~ $hhaniaa$ której google zwariowało i teraz go nie może włączyć ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomysły, są świetne! :* Z pewnością jakiś postaram się zrealizować. c:

      ~Emi.

      Usuń
  6. Z tabletka jak wpiszesz moderator to wyskakuje ich 3,i 1 ma innych modow w naj.Super post tak wgl!Pozdro
    /kot bella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wiadomość. ;33

      ~Emily.

      Usuń
  7. Heheszki!~
    Jea też ide do czwartej klasy c;
    PS Super blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy bym się nie skapnęła, gdyby nie ty c; Wielkie dzięki ;3 A Logo jeszcze lepsze niż poprzednie ;* i Czekam na kolejny Wpis ^^ Dasz swoją fotge? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, pokazywałam się już na swoim blogu, to pokażę się i tu. =D

      ~Emily.

      Usuń
  9. Ładne logo :) Wgl z tym pomysłem "Hot, Not" jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A napisalabys, jakich najleprzych naj maja ci moderatorzy? wtedy na pewno sie uda zaprosic, bo nie bede wszyszukiwala modow, tylko i naj, potem w naj beda oni i zaprosze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!