niedziela, 29 czerwca 2014

Tracę anonimowość! + This moment We Own it - Look.

Heii!
Tak. Dzisiaj jest ten dzień, kiedy stracę anonimowość. Dobrze myślicie - Za chwilę zobaczycie MNIE. Tak, MNIE. Okropną, ale cóż, chcieliście. Mam nadzieję że nie stracę przez to fanów XD
Byłam, jestem i będę bardzo ciekawa Waszych opinii na mój temat, w sensie że na temat mojego wyglądu. Chciałabym je bardzo poznać, i mam nadzieję że je wyrazicie.
Ja wiem, że jestem brzydka, nie piszcie mi tego. Niech to będzie bardziej rozwinięta opinia niż "Fuu", "Błee", "Brzydalka". To niczego nie wniesie do mojego życia. ;)
Zdjęcie robiłam wczoraj rano, więc chyba się bardzo nie zmieniłam od tamtej pory.
Jeżeli nie chcecie mnie oglądać, poprostu przewińcie sobie tego posta na dół, tam będzie look.
Nie będę ukrywała że się boję, tak, boję, że po tym jak się pokażę nie będziecie mnie lubić. Serce mi wali, zastanawiałam się jeszcze czy napewno mam pokazać swoje zdjęcie ale zdecydowałam że tak, że już obiecałam i że z tej obietnicy chcę i muszę się wywiązać.
No to... Jeszcze tylko kilka sekund i zobaczycie jak wyglądam, jaka jestem.
Więc........
3...
2...
1...
Macie!


Tak, zdjęcia robię w Retrice. Moja ukochana aplikacja. <3 
Zobaczyliście MNIE, to sobie teraz możecie porównać do tego jak sobie mnie wyobrażaliście. XD
Jedyne co we mnie fajne to włosy <3 Strasznie podoba mi się ich ułożenie i kolor.
Taa, no więc czy już skrzywiliście się? Czy ekrany Wam pękły albo coś się zacięło? Jeśli nie to Wasze komputery są naprawdę wytrzymałe.
Co ja mogę więcej o sobie? Nie jestem jakaś ciekawa. Zresztą sami napiszcie w komentarzach, czy chcecie żebym napisała posta o mnie, tak w całości - Zainteresowania, wady, zalety (O ile je mam) itd. Abi kiedyś takiego robiła.
To już nie będę gadała więcej o sobie, przejdę chyba już do looka, na którego być może czekaliście. Boże, o czym ja gadam?
Chyba to stres mnie zżera. XD
ALE PRZYNAJMNIEJ WŁOSY MAM FAJNE.
Dobra... Przejdę może nareszcie do looka, nie będę już więcej gadała.
Komplet nosi nazwę This Moment We Own It - czyli Ten Moment Kiedy To Mamy. Tak, to słowa piosenki (We own it).
Look robiłam tak, hmm, jakby to ująć? Lajtowo? Na luzie? Bez tematu? Patrzyłam na ubrania, wybrałam sukienkę a reszta sama się ułożyła, nie wiem czy ten komplet jest ładny czy nie, w każdym razie mi się podoba.
Tak wygląda:


Kojarzy mi się z wróżbitką. XD
Nie pytajcie dlaczego, mam dziwne i dosyć chaotyczne myśli.
Bardzo błyszcząca sukienka, śliczne włosy, kokarda i klasyczne balerinki. <3
Nie będę już więcej gadała, oto skład i lista (Której nie opiszę, blogger oczywiście odmawia współpracy. Znowu.):


1700 sc to nie jest dużo, pozatym buty, kokardka i włosy napewno przydadzą się nam w przyszłości.
Oryginał jest taki morski... Wakacyjny... <3 Bardzo mi się podoba.


4 rzeczy z których 3 napewno nam się przydadzą do innych kompletów.
Co do tego składu to chyba tyle, jak coś to identyczne włosy są dla Nie - Vip, ale kosztują 600 sc. Te są tańsze.
Okejoł, lecimy z innymi wersjami kolorystycznymi (Kto by się nie domyślił? No pewnie ja.)

I Wersja Kolorystyczna


Taka śliczna <3
Fioletowo niebieska, nie wiem jak nazwać ten kolor, aczkolwiek mi się bardzo podoba.
Przeróbek nie prezentuję jak zwykle, bo oczywiście nie chce się ustawić, yhh...

II Wersja Kolorystyczna


Aww, jeszcze ładniejsza niż poprzednia. :3
Strasznie mi się podoba, taka spokojna, ciemniejsza, bardziej, hmm, dojrzała.
Świetna!

III Wersja Kolorystyczna


Najgorsza ale i tak ładna.
Barbie, bo różowa.
A tak właściwie to nie różowa tylko łososiowa. XD
To została nam jeszcze sesja, i ja się z Wami żegnam w tym poście.


Bezbłędny <3
No i jeszcze rytuał, który zawsze odprawiam:
Zapraszam do kupowania looku, a może zalajkowania u mnie pod nazwą jak na blogu.
WYRAŻAJCIE SWOJE OPINIE NA TEMAT MOJEGO WYGLĄDU W REALU! XD
Chociaż i tak wiem że powiecie że jestem okropna.
Do następnego posta!






44 komentarze:

  1. Ale ślicznotka z cb *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jesteś ŚLICZNA ! Awww *-*
    ~ love4ever1 która jest pod wrażeniem twojej urody

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesadzasz....Wcale nie jesteś brzydka, tylko śliczna. Tylko następnym razem się, Kathejo, uśmiechnij. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe XD Brzydko wyglądam jak się uśmiecham (Na zdjęciach). Dzięki za wszystkie miłe komy. C:

      Usuń
    2. Nie ma za co! Nie ma jak to prawić komplementy XD

      Usuń
  4. Droga Kathey ty jesteś piękna!! Więc nie wiem po co te gadanie ale ze mnie brzydota, jesteś ładna i tyle Ci powiem. Może mnie nie poznajesz, ale prowadziłam Ci ślub ten co był w niedzielę z julia.....
    By: Nicola i Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś śliczna! Wyobrażałam cb zuupełnie inaczej. Podobnie do looka arbuzowego ahah xD. Bujnaa wyobraźnia! ;). Ładna jesteś i te oczy.. BOSKIE!
    ~Dusia <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg, Djano danke. :*
      Tak, lubię pisać "Danke" zamiast dziękuję. Tak z niemieckiego. XDD

      Usuń
    2. Super (czytaj. zupa z niemieckiego)

      Usuń
  6. KATHEJO TY MOJA ŚLICZNOTKO <3 Ja jestem brzydsza od ciebie! Uważasz, że jestem ładna. Hmm... Nie sądze xd Co do looka jest HIPOTAJZING xd Jak zwykle :P MOJA KATHEJA ŚLICZNOTKA <3 JAK CIEKAWIE BRZMI XD :p
    -WizzyGirl, która płacze bo Katheja dorasata :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie płacz. XDD
      Ja od dawna dorastam. ;)

      Usuń
    2. ALE I TAK DOROŚNIESZ :O Jak mówiłam jesteś ładniejsza ode mnie a mówisz, że tak nie jest :O
      -WizzyGirl, która sie opanowała bo rozmunie że KATHEJA będzie ślicznotką do końca <3

      Usuń
  7. oMG! D:D wyobrażalem se cb jako jakas szatynke o jasnych szatynowych włosach - jestem mile zaskoczony XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jesteś to co ja mam mówić? Katheja nie bądź taka skromna! :3 Spk look c; Och.. jak ja cb koffam i twoje posty XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, aleś ty ładna ;) Spodziewałam się ciebie bardziej w stroju arbuzowym XD włosy mnie nie zdziwiły, tak myślałam, że masz takie, bo prawie zawsze dajesz takie do swoich lookow (kolor). Ładny Look, zresztą jak zawsze. I te oczy.. Ajajaja
    ~Czarna Zuellas, która jest w szoku ladno-osobowym XD
    Ps Kathejnators &Laniaczonators ever :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhyhy. Mój ulubiony kolor włosów na Msp. Zresztą w realu też. C:
      Dziękujeł za komplementy ;)
      Jej, Katheynator. ♥ Jak Was dużo, zresztą zobaczcie w mojej K.G. XD
      Katheja (Nie chciało mi się logować c:) ♥

      Usuń
  10. Kathejo,
    Jesteś śliczna
    tomek kca który zachwyca się urosą Kathejii

    OdpowiedzUsuń
  11. Super look.
    Kath!!! Jesteś ślicznaa :*
    Loff, loff, loff !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu,jezu,jezu,jezu ale śliczna. Oddaj urodę OMG daaj *,*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohh... Kathey jestem Twoją wielką fanką.
    Kocham Cię, po raz pierwszy Cię widzę <3, jesteś piękna.
    Boże, aż mi mokro jak na Ciebie patrze, ohhhhhh.
    Ja mam orgazm to przez Ciebie.
    Coś mi cieknie, Kathey boje się pomóż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHAHAHAHAHA SERIO? O: Nie wiedziałam że Katheja wywołuje takie emocje xddd
      -WizzyGirl

      Usuń
  14. Czy tylko ja jestem jedyną redaktorką, która ma włosy koloru jasnego blondu?! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie abi ;) - pozostaje moja sis - która nie zna tego bloga XD

      Usuń
    2. No nie wiem xD Ja mam brązowe xd

      Usuń
    3. no wiesz.. diana. ..... ZAWSZE MOZNA WŁOSY PRZEFARBOWAĆ XD

      Usuń
    4. Yukinari - san - Lucas, ale twoja siostra nie jest redaktorką tego bloga ^^

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Jestes brzydka fuuuuuj! Taka brzydula , że patrzeć
      nie mogę! :D Hahahah xd Żart, bo na serio jesteś piękna.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  16. Kathejo jesteś pikna *-* Oddawaj urode bo cie zjem :< xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Pikna jesteś :) Oddawaj oczy i kolor włosów (ja mam trochę ciemniejsze :/)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze głupio mi patrzeć na czyjąś twarz gdy zawsze go widzę jako wykreowaną postać. Powiem ci ,że wyglądasz ślicznie! Bardzo mi przypominasz swoją MS. Look śliczny. Nie ocenia się ludzi po wyglądzie więc nawet gdybyś była brzydka (,a nie jesteś) to i tak masz tak sam charakter. :) I za to cię lubimy. Look śliczny,śliczny,śliczny zresztą ciągle są śliczne.
    ~Madziacz

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale z ciebie misiu. :D Śliczna jestes, mrr. ~Praleczka. Hihi. W koncu jestem gdzies gdzie jest wi fi, uf

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękna jesteś :* a ty mówisz, że jesteś brzydka Kathejo ;-; XD Pozdrawiam kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna Katheja,ładniejsza od Izeja xD Oczy masz fajne:>Wgl super post KATHEJO.:*Pozdro
    /kot bella
    Inaczej Izeł

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka ślicznotka *O* Nie waż się mówić że jesteś brzydka :C ~natalinn12

    OdpowiedzUsuń
  23. Dżizes (jezus) ♥Jakaś ty piękna!!! Zrób przeszczep twarzy i mi tę twarz oddaj!!!★★★Moja gwiazdka Katheja!!!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm.. Jesteś bardzo ładna. ^^ Masz piękne niebieskie oczy, piękne długie falujące włosy, kształtny nos i ładne usta. ^^ Nie wiem czemu gadałaś, że jesteś brzydka i nasze monitory pękną jak wyświetlą twoje zdjęcie! Nawet z Look, są podobne włosy tylko trochę bardziej pokręcone *.* Okey, ale jak mówimy o Look, to przy nim pozostańmy mi się bardzo podoba jest taki dziewczęcy i delikatny niczym motylek, ;o ale serio III wersja kolorystyczna jest jak Barbie. II jest dla mnie najładniejszą przeróbką. A na drugim miejscu I. Najbardziej mi się podoba Oryginalna wersja c; Gdybym miała dopasowywać stroję do animacji, to bym pierwszą dała do III Wersji Kolorystycznej, drugą animkę do II wersji, a I wersje do ostatniej animki. Strasznie mi się podoba twoje Logo ;3 Pozdrawiam ;^

    ~ Anka twoja Fanka (Katheynators)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawiły ten komentarz. XD
      Dziękuję za tak... Hmm... Skrupulatną? Ocenę mojej tfaszy XD
      Ale ja i tak uważam że jestem brzydka. XP
      Katheja ♥

      Usuń
  25. Dobry look...akurat oglądałam ,,Szybkich i wściekłych'' :)

    ---Refferetti

    P.S. Zmień samoocenę! Zdjęcie jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiesz co Kathey... Twój avek na MSP jest podobny do cb w realu :D Albo mi się zdaje XDDDDD
    Pozdro
    ~Malinasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka ty piękna, cudowna, prześliczna...Omg...Masakra..Tylko pozazdroscić

    OdpowiedzUsuń
  28. CZEMU TY JESTEŚ TAKA ŁADNA! Nie no serio, tylko zazdrościć ;3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!