poniedziałek, 30 czerwca 2014

Kolaże według Emily #1

Witam Was! =)
Z tej strony Emily. Dziś poruszę temat, który istniał już na blogu, mianowicie o kolażach. Tak, kolaże, które robiła Invida (kiedy jeszcze była na blogu), Lanaq i Kuba. Abieska pozwoliła mi je robić, więc nie ma problemu. Na początek przedstawie Wam 2 kolaże, by Wam pokazać, jak je robię. Szczerze Wam powiem, że mi nie wyszły, więc szału nie ma. ;/ W jednej serii będę robić po 3 kolaże dla trzech osób. :3 Na razie są dwie osoby, jak wspominałam, aby Wam tylko pokazać, jak je robię. Aha, no i jeszcze to, że kolaże robię na stronie Pizap. Dobrze, na początek osobami, które wybrałam, są:

  • Kahiana
  • Dagalis
Okey, oto kolaże!

DLA KAHIANA:

 

Mrocznie.. <33 Ta, Emi dostała trochę fazy na punkcie filmu Sala Samobójców. Na serio, typowa 10-latka. XDD Co do kolażu, nie wyszedł. :$

DLA DAGALIS:

Heh, przeciwieństwo kolażu Kahiany. :D Trochę lepiej, szczęśliwiej. Ok, dlatego, że Gabi uwielbia czerwony i  czarny, to jest i czerwień i czerń. *,*

Dobra, teraz trochę o zgłoszeniach po kolaże. :)
Aby mieć kolaż ode mnie, trzeba napisać komentarz pod tym postem ze swoją nazwą użytkownika na MovieStarPlanet, styl (np. ''sweet'', ''goth'', ''hip-hop'') i tekst. Możecie wybrać tylko jeden tekst. Bo na 100% będzie Wasza nazwa użytkownika. Wszystko piszecie pod tym POSTEM!!! Zgłoszeń na moją pocztę czy gdzie indziej nie przyjmuję! Tylko pod tym postem!

EDIT ;

Dlatego, że Abieska usunęła funkcję pisania komentarzy anonimowych, zgłoszenia trzeba pisać do mnie na MSP, czyli na konto Emily McCline, okey?

To wszystko, mam nadzieję, że zrozumieliście. Wylosuję po 3 osoby i zrobię dla nich kolaż. c; Okay, to wszystko w tym poście. :*

Do następnego!

22 komentarze:

  1. Ja chce, Diana spoko123, napisz "Kwiatonators 4ever"

    ~Dużka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi zrób, plis. do zwarjowania22 styl sweet i mogę se pozwolić bez tekstu ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jam chcę ^^ Mój nick to x$CookieMonster$x a styl taki Emo lub Gotycki ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nick: rebeca123456
    Motyw: Ciasteczkowo Potworowy XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja apeluje o to, aby była możliwość zgłaszania się na MSP. Przez kilka dni tylko czytelnicy z kontem google będą mogli komentować wpisy, a nie tylko oni przecież chcą kolaże. XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Gabisiu xdee Proszę o o kolaż:) olga emo1, styl laleczkowaty, tekst Sweet candy-doll ~Emilynator

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja proszę,sweet :>I jak mozesz to jak mi bedziesz robic to serca niech bd na tle.:))Nazwa kot bella
    A w jakim programie robisz

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mogłabyś zrobić dla mnie kolaż? Na msp weronif 6 i prosiłabym o napis "Love Will Remember". :)
    A poza tym świetne kolaże, tylko ten pierwszy rzeczywiście troszkę Ci nie wyszedł. Proponowałabym zamiast tych oczu w sercach czarne róże na całą przestrzeń, co by podkreśliło tajemniczość. A zamiast tych pękniętych serc, dodałabym jakieś serca w "3D". :)
    A drugi moim zdaniem wyszedł bezbłędnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nazywam się Sandra 9879 . Styl zwariowany ,w jakim programie robisz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym kolaż? :) Styl: Arbuzowy (Kathejo dziękować za zarażenie xd) Napis: Arbuzy Forever. Nick na MSP: WizzyGirl.
    Kolaże bardzo ładne sama nie umiem tak dobrze robić :P
    -WizzyGirl ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sandra5513
    Styl sweet
    Napis sweetaśnie mi

    OdpowiedzUsuń
  12. agartc
    styl: coś zwariowanego
    napis: pozytywnie zakręcona

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolaże ! ;o Ja bym chciała coś dziewczęcego ;3 XD
    Nick: love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chcem *.* gabi990088 styl: sweet
    Pozdrawiam:3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogę prosić o kolaż?
    Nick:monia(000)
    Napis:"4ever me"
    Styl:dziewczęcy
    ~ monia(000) czyli Pati i MSP

    OdpowiedzUsuń
  17. Robisz śliczne kolaże! <3 Ja bym chciała styl taki Sweet połączony z Fun ^^ (czyli słodki, ale też taki zabawny) Napis to ''Life is fun'', a mój nick to Ashley919. Świetnie by było, jeżeli bym taki dostała ;o (na pewno bym się odwdzięczyła ;3 Byee ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżeli można sie jeszcze zgłaszać w komentarzach
    to ja się zgłaszam ^.^ klodia78
    świetny poost! ♥
    Emiliators <3

    OdpowiedzUsuń
  19. *_* Śliczne kolaże *_*. Njeno , dorównujesz Kubie,Laniaczowi i Invidzie ( UWAGA: konkurent ! :)).
    Też mgm prosić o takie cudeńko ???
    Styl: Harry Potter
    Napis: Always...
    Ciekawe wyzwanie, c'nie ;) ?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!