poniedziałek, 30 czerwca 2014

Jedziemy po wszystkim, czyli AnanaseQ vs Refferetti

   No cześć! Najpierw jak zwykle ,,Ogłoszenia parafialne'', a potem przechodzimy do kolejnej części tej serii.

Najpierw chciałam podziękować Abiesce za załatwienie sprawy z hejterami. I dodać coś, co zauważyłam w starym poście, a co stanowczo podniosło mnie na duchu.

   Dzięki za te komentarze i chciałam powiedzieć, że...no cóż, skaczę z radości (a raczej skoczyłabym, ale jestem w szpilkach i mam sąsiadów na dole :) ). Miło, że oprócz hejterów znajdują się tacy, co coś wyłapują w moim pokręconym języku.


   No dobra, koniec ogłoszeń, matrymonialnych nie daję, bo Michau zazdrosny :D
   Dzisiaj zajmiemy się AnanaseQ (Ulą), która kiedyś grała w MSP i to z nią były związane jedne z największych afer.

   Kiedyś był wielki wyścig w rankingu między AQ, Sasuke i Alakingą. W tamtym czasie AnanaseQ jeszcze prowadziła, ale do sieci wpadło pewne nagranie (jak się potem okazało- fotomontarz), który wywołał falę krytyki i oburzenia wśród MovieStars (kto w tamtym czasie gra, pewnie jeszcze pamięta).
Wideo jednak po miesiącu wykasowano, więc dodam screeny z filmu broniącego ją, a w którym czasami wystąpiły:



 (screen pochodzi od Anji Blood na YT)

   Oglądając ten filmik siódmy raz zauważyłam (oj tam! Patrz po prostu na czerwoną kreskę xD), że litery są inne od pozostałych co rzeczywiście oznaczało fotomontarz...
Lecz zanim ktokolwiek się połapał, film miał 20 000 wyświetleń i przez jakiś miesiąc stuprocentową wiarygodność.

No i jeszcze kolejne, wygrzebane w jakiś archiwach...


  
   Ula oczywiście mało się tym przejęła, ale ludzie zrobili swoje i po paru dniach na jej profilu pojawiła się taka wiadomość:



(Oczywiście- z google :) )

   Na tym można powiedzieć, że skończyła się jej ,,kariera''. Podobno zasłynęła z tego, że została zhakowana jako jedna z pierwszych MS (na koncie ,,Uluniunia''). Chodzą także plotki, że tylko zmieniła nick.

Ale ja się na tym nie znam. Miałam styczność z tą aferą, ale niezbyt pamiętam, CO dokładniej się zdarzyło, że AnanaseQ odeszła. Dodam aktualny profil:

   
    Profil dziwny, nie do zrozumienia. Nie dziwię się, że niektórzy podejrzewają hakera...


   Edit!
   
   Z ostatniej chwili! Właśnie dowiedziałam się, że AQ jednak gra! Nie wierzyłam w to z początku, ale weszłam na podane przez nią konto (czyt. napisane na jej profilu) ,,Luuh''. I...rzeczywiście!



    Czytając jej księgę gości zostałam już całkiem upewniona, że to na pewno ona...

   


   ...czyli oficjalnie można mówić o powrocie Uli. CHYBA.

   

    Komp dziadków= logo z painta. Inaczej nie da rady! xD

11 komentarzy:

  1. Jej 1 ~Super post :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotomontaż a nie fotomontarz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Da sie jak wstawiasz zdjęcia to tam masz z bloga i poszperasz troszke i możliwe że na końcu albo nie na końcu będzie twoje logo klikasz i wstawiasz łatwe! Też tak robiłam gdy pisałam z innego kompa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post Reffi:)Piszesz super!!!Uwielbiam cie!Jestem tw fanką.:>Zaprosisz na MSP?
    /kot bella

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak ciekawie pisałaś, że nie mogłam się oderwać. :3
    Zapraszam na mojego bloga: www.susiimsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne posty piszesz :) Jak chcesz to ci logo moge zrobić. Dobra to bylby zaszczyt xD. ja chces To pisz do 14oliwka14 na msp

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post Ref :D Piszesz mega ciekawie ♡ Pozdro~kasia3348

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!