piątek, 29 stycznia 2016

Żyję? Żyję! - Jedna strona, rzeczy wiele! #1

Hejson!
A kto to tutaj zawitał po tygodniu przerwy? Joł, Inde, Cordelie, Julson, Tost. Newermajnd. Nie było mnie dość długo, więc muszę wam to wytłumaczyć. Nie siedziałam przy komputerze od napisania posta z ubiegłego tygodnia. Miałam z nim małe problemy, więc nie mogłam nic zrobić. Na szczęście wszystko wróciło już do normy i posty będą jak dawniej.



Jedna strona, rzeczy wiele!

O ile dobrze pamiętam, tę serię posiadała kiedyś Florka. Uwielbiałam ją. Była bardzo pomysłowa i miała fajną ideę. Dlatego dopisuję ją do swojej listy serii, a odejmuję nieudane "Top 5". Oprócz tego, wciąż realizuję "Z kartki na msp", "Hot Or Not" i "Wyzwania lookowe".
Chyba każdy wie, o co chodzi w tej zabawie. Biorę sobie stronę z top ze sklepu z ubraniami, a potem robię looka, który zawiera tylko ubrania z danej strony. Numerki będę losowała sama na stronie losowe.pl. A co zostało wylosowane dzisiaj?




Dwie liczby - 57 i 28. Zajmijmy się najpierw tą pierwszą. Oto, co znajdziemy na stronie 57 w topce!



Nie jest źle! Znalazłam kilka fajnych ubrań i chyba nawet wiem, których użyję... Dajcie mi chwileczkę...
*12:29*
.
.
*12:32*
Okej. Mamy cały look. Chcecie zobaczyć, jak wygląda?


Szczerze? Podoba mi się. Zmieniłabym tylko buty, no ale niestety - nie było innych na tej stronie. Na początku miałam dać czarne włosy, ale postawiłam na rude i to był strzał w dziesiątkę - look nie jest nudny. Komplet kosztuje tylko 1275 sc - buty kosztujące tylko 250 sc rekompensują nam wydane 600 sc na włosy.

Skład:


Tylko trzy rzeczy, ale komplet nie wymaga więcej; poza tym nie było odpowiednich dodatków na stronie 57, więc zostawiłam tak, jak jest.

Teraz przejdźmy do strony 28!


Oho, tutaj zapowiada się jeszcze lepsza zabawa!
Zaczynamy!
*12:39*
.
.
.
*12:43*
Mamy to.

Lol czemu takie niewyraźne
Nie wiem jak wam, ale mnie się strasznie podoba! Tutaj zdecydowałam się na czarne włosy. Cicho, nieważne, że sweter jest typowo świąteczny, a uszy wielkanocne! To nie odgrywa żadnej znaczącej roli, kochani! Mimo że buty to typowe martensy, to znakomicie pasują do sukienki. Białe sznurówki rozweselają je. Całość kosztuje 2750 sc - dość drogo. Zarówno góra jak i buty są z nowszych konkursów, gdzie ceny niestety powalają - kosztują kolejno 1200 i 750 sc.

Składzik:


Cztery rzeczy. Niedużo, ale jednak wszystko do siebie pasuje i nie ma pustki.

Podsumowując dzisiejsze looki - zarówno pierwszy, jak i drugi mają coś w sobie, ale z całą pewnością bardziej podoba mi się look numer 2. Jest bardziej urokliwy, a części garderoby lepiej do siebie podobierane. A jaki jest wasz wybór?

Pozdrawiam,
Independent Girl




22 komentarze:

  1. Jeju, dziewczyno, jaki Ty masz talent! Cudowne opowiadanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym talentem to bym się wstrzymała, bo jest wiele lepszych osób, ale dziękuję bardzo! :-)

      Usuń
  2. Jeju, dziewczyno, jaki Ty masz talent! Cudowne opowiadanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te looki są mee(eee...)ga ładne. W sumie to nawet nie wiem, który mi się bardziej podoba. Oba śliczne noo.
    Co do opowiadania... No wiesz... Szczerze... Jest... WOW. Po prostu wow. Serio, czyta się jak mega dobrą książkę. Musisz dać rozdział. Dasz? DASZ?! Prooszę, no proszę! Najlepiej daj na wtp, wygodnie się czyta i tam szybciej zdobędzie sławę.
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten komentarz - mimowolnie mam banana na twarzy. :-D
      Myślę nad wstawieniem na Wattpada, ale to jak będę mieć dopracowane pierwsze dwa rozdziały. :-) Jak wstawię - dam znać na blogu!

      Usuń
  4. To opowiadanie mnie tak wciągnęło.... Cudowne *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Inde... Zrobiłam sobie logo na podstawie Twojego. Nie obrazisz się? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. super!
    Kiedy HoN?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Miałam też kilka pytań co do Hot Or Not - nie martwcie się, jeśli nie pojawi się w niedzielę, to na pewno napiszę go na początku kolejnego tygodnia." <- było w poście. :-P

      Usuń
  7. Post bardzoooo ciekawy ^^. Super wyszły Ci te looki. Szczerze to prologu książki nie przeczytałam ,nie lubię czytac.




    ~~Antosik789/Tosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Post bardzoooo ciekawy ^^. Super wyszły Ci te looki. Szczerze to prologu książki nie przeczytałam ,nie lubię czytac.




    ~~Antosik789/Tosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały post!

    ~Rejczel

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały post!

    ~Rejczel

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisałam długi i pochwalających komentarz, ale oczywiście nasz ukochany blogger musiał mi go usunąć ;-;
    Egh, w każdym razie- OMYGY, to był najlepszy prolog, jaki przeczytałam w Internecie! No, bo ze wszystkich to może nie (Mroczne Umysły to mistrzostwo świata i tak będzie już zawsze), ale gdziekolwiek na blogach- oczywiście. Weny, weny i jeszcze raz weny!
    'clendise

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziękuję bardzo! No i mam nadzieję, że ta wena przydzie, bo jak na razie mam lekkie załamanie, jeśli chodzi o to opowiadanie. xdd
      Łączmy się poszkodowani przez Bloggera - wiele razy miałam taką samą sytuację. :-(((

      Usuń
  12. Looki są śliczne <3 A propo prologu... NAJLEPSZY PROLOG F INTERNETAHHH! Czekam na 1 rozdzial!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, aż tak ci się podoba? W takim razie chyba rzeczywiście powinna pomyśleć o publikacji. 8)

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!