wtorek, 26 stycznia 2016

Oficzjalne wyniki konkursu!

Hello, Everybody!
Dzisiaj bez ładu i składu, ale wyniki konkursu i tak. *Wow, Olga, już drugi post dzisiaj!* No dobra. Enjoy!



Logo pierwsze od "Independent Girl", czyli Inde!
Spodobało mi się to koło/obwódka kwiatu i, że są tam umieszczone napisy. Julia, skąd ty to wytrzasnęłaś? Jest dosyć delikatne, ale taki jest też trochę charakter wybranej piosenki. Fajnie wygląda, ale szkoda, że przez animację moja MS nie ma nóg xD Osobiście wolę loga w prostokącie(Olga nie umie się wysłowić vol. 1), ale cśiii....



Logo drugie od "Neills"!
Tutaj mamy do czynienia z zupełnie inną piosenką i innym logiem. Lubię, gdy jest dużo efektów, ale nie jest wszystko przesadzone, a tutaj wygląda to naprawdę dobrze! Co prawda, nie pasuje do "stylu śpiewania" piosenki, lecz efektami to wynagrodziłaś. O wiele lepsze logo od moich!


Logo trzecie od "###supergirl"!
 Oczarowało mnie tęczowe tło. Ogółem całe logo jest kolorowe. Ułożenie napisów jest ŚWIETNE! Tylko mogłaś trochę mniej zmienić kolor mojej MS, sama kiedyś taki wybierałam, ale "przejadł mi się".


Logo czwarte od "nutka147"!
Wadą są napisy pisane prostą czcionką typu "Times New Roman". Lubię, gdy są bardziej "rozbudowane". Szkoda, że nie dodałaś obrysu mojej postaci, bo to dodaje uroku. Miałaś wspaniały pomysł z sercem, które unosi się blisko dłoni mojej MS, tło dobrze dopełnia logo.





Logo piąte od "Trixie 33"!
Tak, czytam tekst napisany na logo i są tu bodajże dwa błędy, przynajmniej ja tyle znalazłam, a są to "hearth" zamiast "heart" i "cler" zamiast "clear". Spodobały mi się MS "3D". Jest ich w rzeczywistości 4 i sprawiają, że logo jest ciekawsze. Urzekło mnie piękne tło. 




Zanim ogłoszę wyniki, chciałabym jeszcze podziękować za wszystkie nadesłane loga. Nie spodziewałam się aż tak pozytywnego odbioru! Dobra, zaczynamy!




Miejsce 5(Nagrody: Obejrzenie 3 filmów i 3 artbooków oraz looków, jak i pomoc w lvl):
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 . 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 "nutka147"!




Miejsce 4(Nagrody: Obejrzenie ośmiu filmów, polubienie 8 artbooków i looków, jak i pomoc w lvl):
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Trixie 33"!






Miejsce 3(Nagrody: 2 rzeczy z listy życzeń, obejrzenie 10 filmów, polubienie 10 artbooków i looków, jak i pomoc w lvl): 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I tutaj miałam dylemat. Dobra, chyba już wybrałam.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"###supergirl"!




A skoro teraz napiszę miejsce 2, to nie będzie zaskoczenia, kto wygrał, więc...
Miejce 1(Cała lista, obejrzenie 20 filmów, polubienie 20 artbooków oraz looków, jak i pomoc w lvl):
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Neills"!



Dziewczyny! Wszystkie loga były wspaniałe. Wybór zwycięzców jet najgorszy, prawda? (: Spędziłam na wyborze kilka godzin. Mam nadzieję, że żadna osoba nie została urażona.




Ja już się żegnam...Adios!
Ps. Nagrody będą dostarczane do 14.02, przepraszam, że tak długo, ale wyjeżdżam na ferie(Na pierwszy tydzień. Mieszkam w woj. Zachodniopomorskim.) i nie będę miała czasu wolnego.

32 komentarze:

  1. Dwie minuty po, haha, ale 2 razy skomentowałam nawet w tej samej minucie więc to jeszcze nic. B)
    Gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulik, speszyl for ju założyłam GjeGje, a ty se poszłaś :c #FOCH

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim! 8) Druga, haha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super postełowski post. XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Logo supergirl zauroczylo mnie, KOCHAM TĘCZE <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację wszystkim zwycięzcom! Mi osobiście najbardziej przypadło do gustu logo od Inde.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *mnie

      Oho, jaka spontaniczna poprawka. Intetnet mi się co dwie godziny rozłącza...

      Usuń
  7. Gratuluję zwycięzcom! Według mnie wszyscy zrobili piękne loga ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie loga cudowne. Mnie sie najbardziej podoba to od Inde bo jest takie delikatne lcz ma w sobie to coś co sprawia że nie jest wcale takie dziewczęce tylko sprawia wrażenie takiego odważnego. Nwm czy Wy tez opisalibyście tak to logo jednak według mnie jest śliczne. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest.... drugie miejsce ! Jeaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. O MATKO! CO JA ZROBIŁAM!?
    Kopiowałam tekst z takiej strony :cc
    Njeeee!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boshe. Jestem w szoku, że to właśnie JA zajęłam te drugie lub pierwsze miejsce (tak, tak, nie wiem które XD).. Naprawdę dziękuję kochana. :')
    Nagrody możesz mi przyznać na konto Kesjanka1000 pomimo iż nie mam tam filmów i listy życzeń xDD
    Pozdrawiam wszystkim i gratuluję!
    Kesjanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i jeszcze jedno. Też jestem z Zachodniopomorskiego xDD

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. OLGÓŚIAA BENDZIESH MÓSIAŁA MI POMUC W LEFELKÖ NA KESJANCE XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem, że ms nie ma nóg, też mnie to wkurzało, ale taka animka, co zrobisz. XD
    Miło mi, że niektórym osobom najbardziej przypadło do gustu moje logo. To wielkie wyróżnienie, dziękuję!
    .C
    PS Olga, podaj gg. XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie loga śliczne ;*
    Faschion-Nay.blogspot.com
    Zapraszam i przepraszam za spam ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie loga były cudowne :D. Lecz mi najbardziej spodobały się loga od: ''###supergirl'' i ''Trixie 33''. Kiedy następny konkurs z logami? Chętnie bym się zgłosiła :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie ładne loga! :)

    Crosay c;
    msp-oczami-nastolatki.blogspot.com < zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie ładne loga! ;c Szkoda , że ja takich nie robię xd A i serdecznie zapraszam, na blgu Msp Oczami Agnes, trwa konkurs na redaktora! Każdy może wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jaaa, logo od Inde moim zdaniem jest perfekcyjne. Takie... No hm, po prostu wooow. Ale inne loga też są bardzo ładne.
    Gratulacje dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!