wtorek, 26 stycznia 2016

TAG 100 pytań, których nikt nie zadaje oraz dwa loga! ♥

                                                                           H k o !


Z tej strony Florka, Weroo (ktoś pamięta? XD). Witam Was w poście, którego większość pewnie widziała na innych blogach - chodzi o TAG 100 pytań, których nikt nie zadaje. Jeżeli inni postanowili odpowiedzieć na te jakże interesujące kwestie, ja też się za to zabrałam. Wydaje mi się, że dzięki temu dowiecie się trochę więcej o mnie i za pewne o moim prywatnym życiu. 
Chciałabym jeszcze napisać, że przygotowuję dla Was jedną niespodziankę oraz jeden post, nad którym pracuję już chyba od dwóch tygodni, ale dowiecie się tego po konkursie na redaktora, czekajcie! Przed rozwinięciem, pragnę też napisać, iż życzę powodzenia wszystkim osobom biorącym udział w konkursie. Jak na razie mam osiem faworytów, a osób na okres próbny ma być sześć, no cóż. Będziemy jeszcze pewnie długo dyskutować z resztą załogi ♥
Lecz bez zbędnego przedłużania, zapraszam do przeczytania tego oto posta!

1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Ech, trudne pytanie. Tak naprawdę było tego wiele, ale na pewno dużo zawdzięczam internetowi, dzięki niemu poznałam wiele wspaniałych osób, które po pewnym czasie stały się moimi przyjaciółmi. Pewnie zaliczę także do tego pójście do gimnazjum, cieszę się, że jestem rocznikiem, który ma jeszcze ten program nauczania. Miło jest poznać nowe towarzystwo jak i atmosferę tam panującą. Między innymi też to, że kiedy jeszcze chodziłam do szkoły podstawowej, w piątej klasie dostałam na walentynki róże oraz bombonierkę od chłopaka, który w tamtym czasie mi się podobał..teraz to już minęło XD

2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Szczerze mówiąc jest mi to obojętne, ale wolę chyba przy zamkniętej. Nieraz oglądałam horrory, w których jakaś straszna postać wychodziła z szafy, więc ten no...lepiej być przygotowanym B)

3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
Zawsze zabieram, gdy jadę gdzieś na noc. Do hotelu również. Jednakże zawsze, gdy jestem w hotelu (nie mogłam znaleźć synonimu) biorę stamtąd wszystkie żele oraz szampony pozostawione w łazience do domu, taki kradziej ze mnie, hihi.

4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
Śpię w kombinezonie, którego swoją drogą pokazywałam Wam już. Jest on ciepły, więc zazwyczaj zasypiam bez kołdry, jednak w nocy mama, jak wychodzi do pracy mnie przykrywa, bo twierdzi,że jest mi zimno C:

5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Yyy, nie i w przyszłości nie zamierzam tego zrobić (po co komuś znak drogowy się pytam).

6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Nie używam kuponów, które są na papierze. Zazwyczaj mam ściągniętą aplikację, którą po użyciu usuwam z telefonu.

7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Będę filozofować, ok. Gdybym została zaatakowana przez miśka, to zapewne nie wyszłabym z tego, najzwyczajniej w świecie nie byłoby mnie tutaj. Gdyby jednak przez pszczoły..miałabym jakieś bąble czy coś. Wybiorę drugie, bo chcę żyć (heloł) i nikt nie powiedział w jakim stanie mam się znajdować, a więc - chciałabym zostać zaatakowana przez rój pszczół, wtedy kiedy podano by mi znieczulenie ogólne :')

8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Niestety uwielbiam, przez co zazwyczaj nie pożyczam zeszytów moim koleżankom jak są chore, gdyż mam tam liściki (na tych karteczkach), które raczej ich nie dotyczą.

9. Czy masz piegi?
Nie miałam, nie mam i (chyba) mieć nie będę.

10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Według wszystkich jestem bardzo fotogeniczna, uważają, że nawet gdybym zrobiła głupią minę wyszłabym ślicznie (jestem skromna :c).
Uważam jednak, że tak. Staram się zawsze uśmiechać do jakiegokolwiek zdjęcia.

11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
Mnie i moją koleżankę wkurza pewna rzecz (o której oczywiście opowiem) i wynika z mojej ankiety, iż nikogo więcej to nie irytuje. Wraz z Amandą dosyć ładnie piszemy i staramy się mieć każdy zeszyt dopracowany i estetyczny (gdyby nie moje karteczki). Jednak na polskim, od pewnego czasu mamy nową nauczycielkę, która dyktuje zdania 10000 zdań na sekundę, a sama ona pisze wolno. Trudno nam się czasem naprawdę skupić, a polski jest to jeden z najważniejszych przedmiotów. Kiedyś nawet do niej podeszłyśmy z prośbą o wolniejsze dyktowanie, ale ona stwierdziła, że to my się mamy zmienić i pisać szybko. Jak próbowałam to potem miała pretensje, że strona jest brzydko zapisana, nie ma tu LOGIKI.

12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Jak byłam mniejsza, często chodziłam po górach z rodzicami, ciocią i o pięć lat starszą kuzynką. Zawsze marudziłam, a więc Ula stwierdziła, że mam liczyć (i tak też nauczyłam się to robić) kroki do końca szlaku. No, no..niezłe zajęcie, przynajmniej nie myślałam o zmęczeniu!

13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
Jak byłam mała, zapewne tak. Wolę to, niż tojtoje.

14. Czy kiedykolwiek zrobiłaś grubszą sprawę w krzakach?
Nie.

15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
Tak, często gdy rodziców nie ma w domu lub nawet na zajęciach z tańca nowoczesnego.

16. Czy gryzłaś  swoje długopisy/ołówki?
Nie, nigdy tego nie robiłam i nie zamierzam.

17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
With Tedd and Cake.

18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Wystarczający.

19. Piosenka tygodnia.
John Legend - All Of Me Live.

20. Czy podobają Ci się faceci ubierający się na różowo?
Zapewne gdybym była mężczyzną (mru) nie ubierałabym tego koloru, jednak nie mam nic do osób, które się tak zdobią.

21. Czy nadal oglądasz baki?
Tak, zamiast filmów czy seriali wybieram bajki. Najczęściej oglądam My Little Pony, Marta Mówi oraz Księżniczka Zosia ♥

22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Chyba trzy metry nad niebem, nie wiem jak Was, ale mnie osobiście nudzi ten film.

23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
Pewnie w szkole, w sali matematycznej, gdzie nikt nie lubi wchodzić, ciekawe dlaczego...

24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
To co zawsze - Dr Witt. Zawsze mam duży zapas tego soku, multiwitamina jest pyszna ♥

25. Ulubiony sos do nagetsów?
Sos słodko-kwaśny lub ketchup.

26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Zdecydowanie sushi oraz pizza.

27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
Pitch Perfect oraz Charlie i fabryka czekolady.

28. Ostatnia osoba, którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
Mama.

29. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?
Nie, jakoś nigdy mnie do tego nie ciągnęło.

30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
No jasne B)

31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
Wczoraj, wysyłałam kartkę na urodziny mojej kuzynki, która mieszka w Ameryce.

32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Nie wiem i za bardzo mnie to nie interesuje XD

33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
Nie.

34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
Jedynie do sprzątania w moim pokoju.

35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Naprawdę różne, ale najczęściej jem z szynką, serem żółtym i ogórkiem surowym.

36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Musli z jogurtem naturalnym.

37. Kiedy chodzisz spać?
W nocy B)

38. Czy jesteś leniwa?
Czasami, ale raczej zawsze staram się wypełnić wszystkie moje obowiązki.

39. Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?
Za pszczółkę i pieska, nie za PRINCES.

40. Jaki jest Twój chiński znak zodiaku?
Konik.

41. W ilu językach mówisz?
Polski, angielski, niemiecki, francuski i włoski. Polski, angielski i niemiecki mam w szkole, jednakże francuski i włoski - moja rodzina ma tam korzenia, a więc można powiedzieć, że język tamtejszy mam opanowany.

42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nope.

43. Lego czy lincoln lego?
Lego Friends B)

44. Czy jesteś uparta?
Nie.

45. Leno czy Letterman?
Nie znam ich.

46. Czy oglądałaś kiedyś seriale?
Tak, Na Wspólnej ♥

47. Czy boisz się wysokości?
Nie, wręcz uwielbiam. Kocham chodzić na ścianki wspinaczkowe!

48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Nie, zdecydowanie preferuję śpiewanie pod prysznicem (czyt. wanną i nie, nie kąpię się pod wanną tylko w niej)

49. Czy lubisz się pod prysznicem (czy. w wannie)?
Patrz pytanie numer 48.

50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Nie próbowałam i chyba nie chcę, bo jeszcze moja głowa tam ucierpi XD

51. Czy używałaś broni?
Tak, jest to mój chomik. W razie potrzeby, czyli wtedy kiedy moje trzecie zwierzę domowe (czyt. brat) wkracza do pokoju używam Tutka, a Grześ (mój brat) się go boi B)

52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
Już pisałam, że jestem w magazynie, gdzie są moje nagie fotki. Gazeta wydawana jest codziennie, a więc sesję zdjęciową zaliczam codziennie.

53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Nie.

54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Nie, dlaczego? Cieszę się, że spotykam się z dalszą rodziną.

55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
Tak, w każdą sobotę u babci Zosi.

56. Ulubione ciasto owocowe?
Biszkopt z truskawkami i galaretką tego samego smaku oraz bitą śmietaną ♥

57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
Chciałam być chomikiem, bo chciałam się kręcić w kołowrotku, taa...

58. Czy wierzysz w duchy?
Nie.

59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
Tak i uważam, że jest to mega dziwne, ale zarazem interesujące.

60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
Marsjanki !!

61. Czy nosisz kapcie?
Owszem.

62. Czy nosisz szlafrok?
Tak, zazwyczaj wieczorem oraz rano, gdy wstanę.

63. W czym śpisz?
W kombinezonie.

64. Pierwszy koncert?
Taki poważny to chyba Katy Perry.

65. Superpharm, natura czy rossman?
Zdecydowanie Rossman.

66. Nike czy Adidas?
Adidas ^^

67. Cheetos czy fritos?
Cheetos my life! ♥ Serowe!

68. Orzeszki czy nasiona słonecznika?
Nie wiem, lubię to i to.

69. Czy słyszałaś o grupie Tres Bien?
Nie.

70. Czy brałaś lekcję tańca?
Tak, brałam i biorę. Lekcje tańca oczywiście B)

71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
Bezrobotny XD Oczywiście im tego nie życzę, tylko wyobrażam...

72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
Yes.

73. Czy kiedykolwiek wygrałaś konkurs ortograficzny?
Tak, w sumie jestem laureatką od  pierwszej klasy podstawowej c:

74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
Tak.

75. Czy masz płyty gramofonowe?
Ja nie.

76. Czy masz gramofon?
Również nie posiadam.

77. Czy palisz kadzidełka?
Tak.

78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Byłam, teraz to skomplikowane.

79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
Byłam na wszystkich, na których być chciałam.

80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
One Direction, tak lubię ich.

81. Gorąca czy zimna herbata? 
Zazwyczaj piję herbatę i dorzucam sobie kostkę lodu.

82. Cukier czy słodzik?
Cukier.

83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Gdyby zostawiono mnie na środku morza..nie utopiłabym się, mam dobrą kondycję i potrafię pływać. No chyba, że mnie coś zje.

84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Potrafię.

85. Czy jesteś cierpliwa?
Tak.

86. Dj czy zespół na wesele?
Zdecydowanie zespół.

87. Czy kiedykolwiek wygrałaś konkurs?
Tak, wiele razy.

88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
Nie i nie zamierzam.

89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
Zielone.

90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
Tak.

91. Najlepsze miejsce na kominek?
Chyba salon..

92. Chcesz wyjść za mąż?
Tak, pominę to, że już miałam ślub w przedszkolu, ok..Tomek ♥

93. Jeśli masz męża, jak długo  jesteście małżeństwem?
Z Tyną jestem już ponad cztery lata.

94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
Za trzy lata dostaniecie odpowiedź.

95. Czy dążysz do celu "po trupach"?
Yyy, nie wiem.

96. Czy masz dzieci?
Tak, telefon, tablet, laptop i komputer. Aj lof ♥

97. Czy chcesz mieć dzieci?
Nom.

98. Ulubiony kolor?
Miętowy, lawendowy oraz błękitny.

99. Tęsknisz za kimś teraz?
Tak.

100. Czy chodzisz na fitness?
JESZCZE nie.

Uhu, takim oto sposobem doszliśmy do końca pytań! Cieszę się, że odpowiedziałam na wszystkie. Jeżeli mam być szczera, to w połowie mi się odechciało..ale nie poddałam się! Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tym, a wręcz przeciwnie - spodobał Wam się ten TAG, mi osobiście bardzo.
To tyle, jeżeli chodzi o pierwszą część, pokażę teraz dwa loga, które zrobiłam. Wy natomiast możecie się po nie zgłaszać w komentarzach pisząc swoją nazwę na MovieStarPlanet, look, charakter loga i cytat. Chcę też przekazać, że od dzisiaj usuwam wszystkie serie, które prowadziłam. W najbliższym czasie ukaże się post, w którym przedstawię grafik oraz resztę.
Florka ok, cicho! 
Mam nadzieję, że MovieStar są ostre, gdyż miałam z tym mały problem, aby były wystarczająco wyraźne. Pierwsze zostało zrobione dla love4ever, powiem szczerze, że naprawdę mi się podoba. Może wygląda tak normalnie, podstawowo, ale jednocześnie tak...nie umiem się wyrazić, pff.
Starałam się dobrać odpowiednie tło do stroju i mam wrażenie, że wyszło poprawnie. Chyba jedynym minusem jest tu kapelusz, a bliżej ten pasek, który tak jakby "odstaje". Nie dopilnowałam tego, aby go wyciąć, no cóż. Jednakże mam nadzieję, że Ci się podoba c:

Drugim, a tak samo niestety już ostatnim logiem zrobionym przeze mnie jest dla lolkaaaXD. Podoba mi się bardzo, a pomysł wydaje mi się być oryginalny. Chciałam, aby jedna strona była taka jasna i wyrazista, natomiast druga ciemna, a postać lekko niewidzialna. Efekt końcowy w sumie mógł być lepszy, ale i tak jestem zadowolona z tego, co wyszło. Jak widać, u góry również dodałam taką małą ozdobę, myślałam, że w ogóle nie będzie tutaj pasowało, a...chyba jest inaczej i wygląda to okej. Co Wy o tym myślicie? Wyraźcie opinie w komentarzach ^-^

Tak prezentują się dwa loga, jestem z nich zadowolona! 
Cóż, w tej chwili post dobiega końca, mam ogromną nadzieję, że przeczytaliście go całego i że się Wam spodobał! ♥
Do następnej notki, Florencjusz.

16 komentarzy:

  1. Świetny post! Florko, przyjmujesz zamówienia na logo? Jeśli tak, zróbiłabyś mi?
    Nick: Tori/Placek

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :D głupia autokorekta chciała napisać super pod.-.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdro ze robisz takie loga! I pewnie nie jestem jedną z 8 faworytów .... :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, bardzo dopracowany. Mogę prosić o logo?
    NICK : jowitka_1000
    LOOK : " Marzenie ♥"
    CYTAT : Dreams come true
    STYL : dziewczęcy
    ~jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  5. Florka. <3
    Mogę prosić o logo?
    Nick: Wintelle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super post! Ale ten blogger jest tak beznadziejny, że w jednym z pytań jest napisane zamiast ,,Czy nadal oglądasz bajki?" jest napisane ,, Czy nadal oglądasz baki?". PS. Czy mogłabyś zrobić mi logo? Męczyłam się próbując..CAŁYMI DNIAMI.I w dodatku w każdym poście ma blogu Msp oczami Agnes, musiałam pisać prośbę o zrobienie mi loga xD Mój login to LORETA 987, zaskocz mnie B)

      Usuń
  6. Haha, kąpanie się pod wanną xDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post ;) Hahah.... Drugie logo wspaniałe ;0 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ykhm, chcę logoso!
    (Cicho, Jula!)
    Tak... znasz mnie.
    Mam na msp nazwę Trixie 33, chcę się zdać na Ciebie! Masz zrobić to logo, jakbyś była mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post ja zawsze! ;33
    Mg prosić o logo?
    Nick: Ania9love1
    ~Ania9love1

    OdpowiedzUsuń
  11. W jakim programie robisz te śliczne loga?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Dołączam się do pytania wyżej ^

    OdpowiedzUsuń
  13. Superowy post!
    Czy mogę zrobić ten tag na TZM?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! c: Pjona, ja też nie mam piegów! Poproszę logo.

    Nick: Emi Caffe
    Look: Ten, co jutro zrobię. #Hehe
    Cytat: Future starts today, not tomorrow.


    ~ Emi Caffe/Emka ♥
    ' Stefan

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!