wtorek, 26 stycznia 2016

Ocenianie #3.1 + 100 Pytań, Których Nikt Nie Zadaje

Hello, Everybody!
Dzisiaj chciałabym zrobić Tag: "100 Pytań, których nikt nie zadaje", a następnie (znowu)kolejne ocenianie, jednak aby nie było żadnych domysłów przedstawiam listę osób, które się zgłosiły, a są to zgłoszenia od najstarszego, do najnowszego(Tylko te, które nie zostały zrealizowane):

  1. Emilka / Emi Caffe
  2. NATalia ailaTAN
  3. Conves Nothing
  4. Aga Olga
  5. Kellow
  6. Angelika MSP
  7. Melanholka/Melka/Kesyja
  8. Lorettes
  9. Zösıäkowä
  10. Martyna Lewicka
  11. Lukcia MSP
  12. Cordelie
  13. Ciekawska 05
  14. Magic LPS
  15. Invio
No, powiem, że jest tego trochę. Dzisiaj prawdopodobnie ocenie osoby od 1 do 6, w następnej części-od 7 do 14. Aha, żeby nie zapomnieć, zgłoszenia pisane w komentarzach pod tym postem NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ. Dopiero w następnej odsłonie serii, czyli 3.2.

To..Enjoy!

Zacznijmy od blogerki, komentatorki, czyli Emilki-"Emi Caffe"!





Fryzura: Uwielbiam ją. Podoba mi się, jak wyglądają z opaską z kolcami. Kolorystyka wygląda po prostu świetnie! Ocena: 10/10.

Góra: Emilko, ty to znasz się na połączeniach kolorów! :3 Tylko trochę nie pasuje mi ten uśmiech. Gdyby był to np. inny, bardziej "buntowniczy" napis bardziej byłby w stylu zestawu. Krój mi pasuje do animacji. Ocena: 8/10.

Dół: Czemu "to pod spodenkami" jest żółte? xD Nie podoba mi się to :c Zdecydowanie dobrze uzupełnia się z butami. Ocena: 8/10.

Obuwie: Tutaj pasują jak ulał. Podoba mi się, że buty były żółte, a nie jakieś nudne, szare. Nie są takie dosyć typowe.Lubię tu to, że skarpetki są prawdopodobnie, albo tak wyglądają, w ciemniejszym odcieniu koloru panującego na podeszwach i sznurówkach. Tylko lepiej wyglądałby tutaj ciemniejszy żółty. Ocena: 9/10.

Dodatki: Nie lubię tej opaski z kolcami wydaje mi się taka trochę za wielka na głowę przez tę kolce. Może lepiej byłoby bez niej? Czy może lepiej z inną? Sama nie wiem. Kolczyki tutaj fajnie wyglądają, niby w innym stylu, ale nie jest źle. Emilio "z Pułtuska"(Nie ma to jak chore rozmowy z Olgą :')), dzięki kolorystyce te kolczyki wyglądają o wiele lepiej! Ocena: 6/10.

Razem: 41/50, czyli pikna 5! Należy się na 100%! :3


Teraz nadeszła kolej na również komentatorkę i blogerkę, tym razem "M a j u $ k a"!


Fryzura: Podobają mi się ledwo widoczne pasemka, ale nie lubię białych włosów. Nie podoba mi się, że te "koczki" wystają spod kaptura. Ocena: 7/10.

Góra i dół: Podoba mi się krój górnej części kombinezonu, ale przez to trochę wygląda jakby były dwa kaptury. Wyglądają jak dresy. Pominę już błąd fryzury, bo to nie wina Natalii(Dobrze piszę, M a j u $ k a, masz na imię Natalia?). Nie podoba mi się ich...Objętość? Fajnie wykombinowałaś <3 Ocena: 16/20.

Obuwie: Uwielbiam białe buty. Tutaj dobrze wyglądają z prawdopodobnie ściągaczami. Nie podoba mi się, że sznurówki są ledwo widoczne. Ocena: 9/10.

Dodatki: Brak, ale byłyby wręcz niepotrzebne. Ocena: 10/10.

Razem: 42/50, czyli również 5! Świetna ocena!


Następnie przedstawię Wam dziewczyn, która, jak pozostałe, zajmuje się blogerstwem, ale jest też komentatorką, czyli "jaija001" i jej look nr 63!



Fryzura: Zosia idealnie dopasowała tutaj włosy, a kolorystyka w typowym "odcieniu blondu" wspaniale się sprawdziła. Uwielbiam tą fryzurę(znowu Olga lubi coś, czego nie ma), pasuje do żółtej kokardy, ale coś mi nie pasuje. Ocena: 9/10.

Góra i dół: Tutaj sukienka pasuje do większości rzeczy, ale jest trochę...Zbyt grzeczna, przez co tatuaże nie są z nią "zgodne". Ocena: 16/20.

Obuwie: No creepersy, podoba mi się kolorystyka. Ocena: 10/10.

Dodatki: Jest ich dość dużo-począwszy od kokard skończywszy na kłach. Nie lubię "przepychu" na głowie, ale te kokardy wyglądają dobrze. Nie podobają mi się kły, a szwy mogą być. Tatuaże "zapełniają" ciało. Ocena: 7/10.

Razem: 42/50, czyli 5! Zosiu, gratuluję!



Kurczę, ciągle komentatorki i blogerki, a teraz "justinB7"!


Fryzura: #DAJE_LAJKA Ocena: 10/10.

Góra: Podoba mi się w koszulkach tego typu odsłonięcie brzucha. Prosta, biała koszulka nie musi wyglądać źle, ale jest trochę...Nudna? Ocena: 8/10.

Dół: Świetny wybór, ale nie pasuje do butów. Ocena: 8/10.

Obuwie: Lubię je, ale, jak już wspominałam, nie pasują do spódniczki, nie pasuje mi też, że tatuaże nie prześwitują przez skarpetki. Ocena: 7/10.

Dodatki: Moim skromnym zdaniem, uszka i ten wielki tatuaż na całej nodze są niepotrzebne. Pozostałe tatuaże sprawiają, że ogółem zestaw pasuje do butów, jest trochę "buntowniczy". Ocena: 7/10.

Razem: 40/50, czyli 5- :c
Przepraszam za powyższe wariacje blogera, nie mogłam zmienić koloru(czyt. po zapisaniu jest ten sam) :c




Czy ktoś tu w ogóle nie zna "Kellow"? A jej looki? Tym razem jeden z nich!


Fryzura: Uwielbiam ją! Podoba mi się, jak wygląda tutaj spod kapelusza. Boże, jak ja lubię ten kolor <3 Ocena: 10/10.

Góra: Alu, wybrałaś świetny krój bluzki! Jestem pod wrażeniem pomysłu na jej wybór, ale buźki nie pasują. Ocena: 8/10.

Dół: Zwykłe spodenki tutaj pasują, ale są trochę...Zbyt zwykłe? Ocena: 8/10.

Obuwie: #DAJĘ_LAJKA Podobają mi się czarne sznurówki. Szkoda, że zasłaniają tatuaże. Ocena: 8/10.

Dodatki: Naszyjnik nie jest potrzebny. Spodobało mi się, że dodałaś bransoletki. Serduszka i wąż na nogę, jak już wspominałam, są zasłonięte, czego osobiście nie lubię. Ocena: 7/10.

Razem: 41/50, czyli równa piąteczka! Należy Ci się, Alicja!




Teraz nadeszła pora na..."Ania9love1"!



Fryzura: Spodobała mi się kolorystyka włosów. Krój jest absolutnie w porządku. Szczerze, to uwielbiam go! Ocena: 10/10.

Góra: Podoba mi się "kształt", ale kolor... Nie, nie, nie, nie! Dobrze, że nie umieściłaś tutaj bluzki z widocznym napisem. Ocena: 7/10.

Dół: Oho, unikatowa spódnica bardzo tutaj pasuje do bluzki, ale do innych części ubioru-nie. Nie podoba mi się, że jest taka krótka, lepsze byłyby tutaj, może i standardowe, krótkie spodenki. Kurczę, trochę pasuje. Ocena: 7/10.

Obuwie: Zwykłe trampki sprawdziły się tutaj świetnie! Podoba mi się, że są całe czarne. Tylko...Ocena: 8/10.

Dodatki: Zacznijmy od tego, że według mnie dodatki na głowę i naszyjnik są niepotrzebne, natomiast tatuaże prezentują się świetnie. Ocena: 8/10.

Razem: 40/50, czyli 5- :c No, ale i tak świetna ocena! Bloger, idź się wypchać ;_; DAJ MI ZMIENIĆ KOLOR!


Tymże charakterystycznym akcentem przechodzimy do następnej części posta!



1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Ciężki wybór. Pamiętam wiele takich sytuacji i przygód. Chyba nie potrafię wybrać. No, załóżmy, że moje narodziny, bo gdyby nie one, nie byłoby tego wszystkiego.
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Przy zamkniętej, nie wiem czemu, ale przy otwartej szafie jest mi zimniej :<
3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
Co dziwne, nigdy nie byłam w hotelu, ale gdybym do niego pojechała, raczej bym wzięła.

4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
Tak, nawet w lecie, ale czasem, gdy np. za dużo siedziałam wieczorem w łóżku, to zasypiam z kołdrą jedynie na stopach.

5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Nie, nie mam tego w planach. Jednak ludzie z Koszalina chyba tak..
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Najbardziej wykorzystuję te do Mc'Donalda B)

7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
No, przez żadne xD Chyba przez niedźwiedzia. Nienawidzę pszczół. 


Tak, Olga, każdy niedźwiedź jest taki słodki (y) Przepraszam, musiałam xD
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Tak, przydają mi się, nawet bardziej niż zakładki.
9. Czy masz piegi?
Nie i nigdy nie miałam. Za to mam okropne pieprzyki ;_;

10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
No jak "pozuję", to tak. Jak np. tzw. "zdjęcie z zaskoczenia", to oczywiście, że nie.
11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
Brak wyrażania i zrozumienia czyjegoś zdania. U mnie chociażby w prawdziwym życiu tak jest. Zwykle, aby być "lubianym" trzeba zgadzać się z innymi. Może i innych to nie rusza, ale mnie wkurza.
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Jasne, orlik blisko bloku w którym mieszkam. Ile razy ja już tam liczyłam...Niestety, nie pamiętam ile wyszło. 

13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
Owszem, ale tylko gdy pęcherz naprawdę daje znak.
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
Akurat nie.
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
Jasne, nie jeden raz! Często to ja śpiewam... xD

16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
Tak. Bardziej długopisy. Nie wiem, czemu ale podobał mi się ich smak, jak dotykałam skuwek, czy co to, językiem xD
17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
W tym tygodniu spałam sama.
18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Mam rozkładaną kanapę, na której zmieściłyby się dwie osoby, ewentualnie trzy. I tak lubię moje łóżko, bo jest takie milutkie <3
19. Piosenka tygodnia.
Nie posiadam, za to dam taką, którą ostatnio ciągle słucham.




Lana Del Rey-Young & Beautiful
20. Czy podobają ci się faceci ubierający się na różowo?
Dobra, w tej kwestii może i będę stereotypowa-nie.
21. Czy nadal oglądasz bajki?
No jasne! Począwszy od klasyków typu "Looney Tunes", do bajek Disneya. "Tom & Jerry", "Struś Pędziwiatr", "Looney Tunes", a nawet "Smerfy" i "Ed Edd & Eddy", a z bajek, to m.in. "Piękna i Bestia", "Kubuś Puchatek", czy "Mała Syrenka".
22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Ciężkie pytanie, ale chyba "Titanic" z Leonardem DiCaprio.
23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skar
Może...Sama nie wiem. Chyba blisko drzewa na którym rosną na wiosnę bazie.
24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Sok żurawinowy "rozcieńczony" wodą. Uwielbiam <3
25. Ulubiony sos do nagetsów?
Sama nie wiem. Uwielbiam wszystkie!
26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Kotlet z "panierką" z rozdrobnionych płatków kukurydzianych.
27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
"Wielki Gatsby" i "Kac Vegas". UWIELBIAM! "Wielkiego Gatsby'ego" uwielbiam za klimat lat 20 XX wieku i za grę Leonarda DiCaprio i Toby'ego Maguire. Urzekła mnie postać Jordan Baker. "Kac Vegas". Klasyk, co tu więcej pisać! To jest świetne! Chciałabym tu uwzględnić wszystkie części tego hitu.
28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
Moja mama.
29. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?
Nie.
30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
Tak, w gazetce MSP xD
31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
Nie pamiętam, e-maile też rzadko wysyłam.
32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Nie, nie ciągnie mnie również do jazdy samochodem jako kierowca.

33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
Nie, nie mam ani skutera, ani samochodu, ani niczego innego
34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
Nie.

35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Z szynką i dużą ilością masła xD
36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Płatki xD

37. Kiedy chodzisz spać?
Zależy. W piątki i soboty ok. 23:30, a w pozostałe dni ok. 23:00.
38. Czy jesteś leniwa?
Trochę. Jak nie lubię czegoś robić to tak, a jak lubię-wręcz przeciwnie.

39. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?
Większości kostiumów nie pamiętam, ale raz byłam Królową Śniegu. Do dziś, co dziwne, uwielbiam tą postać :3
40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
Napisałabym, ale nie chcę podawać po części swojego wieku, przepraszam... Nie jestem na to gotowa, a nawet do gimnazjum jeszcze nie chodzę.
41. W ilu językach mówisz?

Oczywiście biegle mówię po polsku, ledwo po angielsku i zamierzam się uczyć francuskiego oraz rosyjskiego.
42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie.
43. Lego czy lincoln lego?
Nie znam "Lincoln Lego", więc stawiam na zwykłe Lego.

44. Czy jesteś uparta?
Trochę jak w przypadku lenistwa.
45. Leno czy Letterman?
Leno.
46. Czy oglądałaś kiedyś seriale?
Do dziś oglądam. Często są to seriale na TVP 2.

47. Czy boisz się wysokości?
Nie.

48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Jasne!
49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
Tak, a kto nie?
50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Jedynie ruszam rękoma. O, okrągłe 50!

51. Czy używałaś broni?
Tak. Kroję NOŻEM xD
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?

Emm...Zdjęcie klasowe się liczy? xD Jeśli tak, to we wrześniu, a jeśli nie, to sama nie wiem.
53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Nie wiem czemu, ale lubię piosenki z musicali, lecz fabuła jest słaba i czasem oklepana.
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Nie, absolutnie. Przynajmniej będzie barszcz B)
55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
Jasne! Uwielbiam pierogi ruskie, a z kiełbasą są cudne!
56. Ulubione ciasto owocowe?
Truskawkowe.
57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
Piosenkarką, ale logicznie, wciąż mam dzieciństwo, a aktualnie chciałabym być pisarką.
58. Czy wierzysz w duchy?

Tak, ale nie jako złe istoty, tylko jako kogoś, kto jeszcze nie odszedł, tylko musi np. Pomóc rodzinie. Dla mnie duchy nie są złe.
59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
Nie, ale chciałabym mieć.
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
Nie, kto tak robi? Zwykle o tym zapominam.
61. Czy nosisz kapcie?
Mam ich dużo, ale rzadko kiedy używam. Tylko, gdy jest mi zimno.
62. Czy nosisz szlafrok?
Jedynie po kąpieli i prysznicu.
63. W czym śpisz?
W piżamie, rzecz jasna. Nie chcę w bieliźnie, bo dla mnie trochę to za zimno.
64. Pierwszy koncert?
Nie pamiętam, było tego dużo.

65. Superpharm, natura czy rossmann?
Rossmann, nigdy nie byłam w Superpharm, ani nie kupowałam, a Natura jest spoko, jednak nie przewyższa Rossmanna.
66. Nike czy Adidas?
Najki B)
67.  Cheetos czy fritos?
Cheetos, a szczególnie o "smaku" pizzy, keczupu i sera.

68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
Nasiona słonecznika. Jedyne orzechy, które lubię to laskowe.
69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
Nie, ale być może się dowiem.
70. Czy brałaś lekcje tańca?
Tak, ale dawno temu. Nawet nie pamiętam, z jakiego gatunku.

71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
Koszykarz, aktualnie mój brat gra właśnie w koszykówkę.
72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
Nie, ale chciałabym.
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?

Tak, w 3 klasie szkoły podstawowej, bo potem nie brałam udziału. Wcześniej również.
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
Nie przypominam sobie, ale pewnie tak.
75. Czy masz płyty gramofonowe?
Niestety nie.
76. Czy masz gramofon?
Również niestety nie mam.

77. Czy palisz kadzidełka?
Nie.
78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana? 
Kocham moją rodzinę, to moja największa miłość. Nigdy się nie zakochałam, za to wiele razy zauroczyłam.
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
Lany Del Rey i Katy Perry, są one moimi "idolkami".

80. Ostatni koncert jaki widziałaś? 
To "Lato z Dwójką", czy jak to tam było? Beata Kozidrak była najlepsza <3
81. Gorąca czy zimna herbata?
Nie piję herbat, ewentualnie rumianek. Raczej gorąca.

82. Cukier czy słodzik?
Cukier.
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Słabo. Nie umiem zbyt dobrze pływać na brzuchu, a podczas pływania na plecach, o mojej szybkości szkoda pisać.
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Jasne!
85. Czy jesteś cierpliwa?
Nie, absolutnie nie. Nie jestem cierpliwa.

86. DJ czy zespół na wesele?
Zespół, ogółem chciałabym, aby moje wesele było po części "klasyczne".
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?

Tak. Chociażby konkurs na redaktora.
88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
Nie i nie chcę. No chyba, że jakaś na usunięcie pieprzyków.

89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
Ogółem żadne, ale niech będą zielone, bo są dla mnie ładniejsze xD
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
Nie, nie mam do tego cierpliwości.
91. Najlepsze miejsce na kominek?
Salon, najlepiej pod telewizorem <3 I blisko kanapy :3
92. Chcesz wyjść za mąż?
Oczywiście!
93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
Dla mnie małżeństwo z postacią z filmu, czy bajki to stanowcze nie. Nie, nie mam.

94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
Nie chodzę do liceum.
95. Czy dążysz do celu `po trupach`?

Raczej nie.
96. Czy masz dzieci?

Nie.
97. Czy chcesz mieć dzieci?
Tak, trójkę.
98. Ulubiony kolor?

Czerwony.
99. Tęsknisz za kimś teraz?
Tak. Jak wspominałam w zgłoszeniu, nie urodziłam się w Koszalinie(w którym mieszkam), lecz w Poznaniu i tęsknię za osobami stamtąd. 
100. Czy chodzisz na fitness?
Nie, ale zamierzam.


Mam nadzieję, że post się spodobał. Ja już się żegnam...Adios!

30 komentarzy:

  1. No ostatnio dużo tych tag'ów. A i znowu fajny posteł;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podałaś znak zodiaku, a tam proszono o chiński, ale super post. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie przeczytałam dokładnie xD Gdy będę miała czas to zmienie. Dziękuję za poprawienie!

      Usuń
  3. Zgłaszam się do oceniania
    Nick diva o imieniu diva
    Supcio post
    Diva o imieniu diva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Aha, żeby nie zapomnieć, zgłoszenia pisane w komentarzach pod tym postem NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ. Dopiero w następnej odsłonie serii, czyli 3.2." (: Mogłabyś zgłosić się w następnej części?

      Usuń
    2. (: Dzięki, że nie pojęłaś mojego komentarza jako zniewagę, itp.

      Usuń
  4. Świetny post. c:
    Co do looka, to ciężko mi było zmienić kolory buziek na bluzce. Był to pewnego rodzaju challenge stworzenia stylizacji do motywu, a wiadomo, iż wtedy wszystko wychodzi gorzej, niż gdyby miało się do dyspozycji cały sklep. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kruper post!
    PS Kto mnie aż tak nienawidzi, że do nagłówka bierze dorabiane looki które mi były potrzebne tylko do ukończenia zadania? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol dobra po prostu zrobie porzadek i wywale szajs XD

      Usuń
  6. Fajny post (:
    Szkoda tylko, że ta seria nazywa się tak samo jak moja... Może chodzi w nich o coś innego, ale tak jakoś dziwnie ;vv

    /Iv

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post, bardzo mi się podoba. C: Olga, masz GG?

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, jestem taki stres. Wiem, że ciągle Cię tym męczę... Kiedy wyniki konkursu? Fajny post!
    Pozdrawiam

    ~JulCzii

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post. Najbardziej w gust wpadł mi 6 look. W sumie 4 też jest ładny, dolna część jest trochę nie dobrana. Ogólnie jest Ok. XD.
    Pozdrawiam wszystkich czytelników xd :*
    'ByAnyBunny
    'AQ
    'BAMBINOS

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie chcę nic mówić, ale nie sprawiedliwie oceniłaś. W zeszłym odcinku tej seri 40 pkt. To było mocne 4+. Teraz to 5-. Zmieniłaś kryteria? XD
    *czekamnafalehejtów*
    ~ByAnyBunny
    `AQ
    `BAMBINOS


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, będziesz miała 5-, happy? xD

      Usuń
    2. Wiedziałam, że tak o przyjmniesz. W sensie, że niby jestem zazdrosna xD. Ja nie jestem zazdrosna, tylko zapytałam xD. Poza tym fajny post. ;*

      Usuń
    3. Nie no sama o tym nie wiedziałam. (:

      Usuń
  11. Też chcę zostać pisarką, PJONA!


    ~NuChybuWiszKtyPiszu?

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja? Kiedy ja będę oceniana? Przecież już dawno się zgłaszałam... ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post. O mój look! ♥ Dziękuję za ocenę! ALE JA JESTEM Z ZAJONCOWA, A NIE Z PUŁTUSKA, WYDZIEDZICZAM CIĘ. ;-; XDDDD A jag jósz, to s Mjeldza jestę.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!