niedziela, 2 marca 2014

Sekrety Moviestarplanet #4 Hackerzy |Sagira|

Heey :D

Co u Was kochani? Myślę,że moje posty Wam się nie podobają.A co do Lanaq  PRZEPRASZAM ZASZŁO MAŁE NIEPOROZUMIENIE
Ok dzisiejszy temat mojej serii to : Hackerzy MSP
Tak dzisiaj bardzo interesujący temat :P

Zaczynamy!

Ok Hakerzy to tacy ludzie co kradną ludzi : hasła,konta,dane osobiste.
Lecz temat to : Hakerzy Moviestarplanet
Hackerzy na MSP pierw gadają z Tobą i pytają się najczęściej to : Chcesz darmowego VIP'A?
I ludzie się zgadzają.Wtedy ten hacker mówi,żebyście wyszli ze swojego konta i wrócili za 24 godziny.
on w tym czasie usuwa Wam konto albo zabiera Wam wszystkie ciuchy lub jeszcze gorzej ....Zrobi Cię tak jak Kellow. Ja jej nie współczuje bo sama zaczęła. Oto konto Kellow po hacku :
(Od razu mówię,że to zdjęcie Kellow było zrobione po hacku!)



Oto Kellow.W jej opisie jest napisane Unga Bunga (XD)
Taki napis jest prawie u każdej zhackowanej Moviestar!
Kellow wygląda okropnie ale według mnie zasłużyła.Z kasowała konto niewinnej dziewczyny z 25 lvl. To ta dziewczyna się zemściła. To trochę Kellow nie za ładnie =,=
Ok teraz konto Kellow teraz :



Ok Kellow wróciła do siebie.Jest ubrana świątecznie dlatego zastanawiam się czy już na nie nie wchodzi..

Ok teraz pokażę resztę HACKERÓW (NIE DODAWAĆ ICH DO ZNAJOMYCH!)
ThePony LVL. 2 opis: The toys...come out...to play! :|


TheDolly(BEWARE!) lvl. 2 opis: Al the toys went to play! :{


TheClown lvl. 2 opis: The toys ....Come out...to play... (Brzmi jak z horroru) ||


Pizza lvl.2 opis: Beware


TheToy lvl.1 (OO) opis : The toys....Come out...To play @!#$@ (SERIO BOJE SIE TEGO OPISU!)

Grim Reaper (real) lvl.2 opis: The toys... (KURDE)

Ok.To są wszyscy (Mam nadzieję) Ok przepraszam Was za to słowo : "Kurde" Ale się boję tego opisu jezu!

Ok to tyle na dzisiaj papa? NIE ZAPRASZAJCIE ICH DO ZNAJOMYCH



Papa :*



36 komentarzy:

  1. CrazyDanio47 zrobił taki post kopiaro -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on już nje jest redaktorem bloga (i bardzo dobrze) i Sagira nie jest kopiarą -,-

      Usuń
    2. podzielam ;)

      Usuń
    3. CreazyDanio47 nie napisał takiego posta, a jeżeli napisał to przepraszam ._."

      Usuń
  2. thx za ostrzeżenie :). ale moja bff już dała się nabrać.... i straciła konto z 18lv vipem i wogule oczywiście wszystko na starych levelach. a za 2 tyg. miała usunięte konto przez hackera :
    TheDolly (BEWARE!). jej to się okropnie boje ... i jeszcze ta moja bff miała ją zablokowaną to ja nwm jak to się stało...

    Świetny post ;)
    Ja na msp :
    Mika2118
    Jeśli ty nie miałaś nigdy vipa to 'witaj w klubie' bo ja też ( xD )
    To tyle pozdro dla cb Sagira :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie wszyscy, jeszcze Silicone, Samotnia, wertudusdokg, Pigeon Miss Outrage i oczywiście Anonymus, ;c No i wiele innych, niestety ;c Świetny post <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Sagirę! Pisze bardzo ciekawe posty! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dałam ci bana! Ty masz moda, a osoba z bywalcem miała taki sam nick. Wiec ta osoba z bywalcem się pod ciebie podszywala. Nie wiedziałam, ze to ty na innym kompie. Nieporozumienie.. Zrobilo mi się smutno, ze mnie osadzasz w swoim poscie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sagira powinna wygrać

    OdpowiedzUsuń
  7. Hacker to osoba której nie masz blokniętej a nie możesz jej dodać do znaj ani nic zrobić.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja znalazłam TheDolly w ksiedze gosci pizza, napisałam do niej, a ona mi brzydko odpisała to ją za to zgłosiłam. Kilka dni potem dostałam wiadomość od moderatorów, że ją skasowali, wiec popatrzylam do ksiegi gosci pizza i tam rzeczywiscie zamiast TheDolly było DeletedUser. Tamtej thedolly nie dalo sie wyszukać (serio, próbowałam), więc prawdziwa thedolly już "nie żyje". Z tą co ty tu pokazałaś normalnie mogłam sobie pogadać, a ona mi się przyznała, że nie jest tą prawdziwą TheDolly, tylko sobie dla zabawy zrobiła takie konto. Ja niezabardzo wierzę w tych hakerów, dlatego do każdego o jakim usłyszę piszę (ale rym).
    Napisałam tu prawde, kto nie wierzy, niech jakoś sprawdzi, ale to wszystko prawda. ^,^
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za ostrzeżenie to okropne co hackerzy wyprawiają. Chciałabym żebys została na blogu. Lecz Lanaq nie robi girszych postow. Chciałabym żebyscie obie zostały na blogu.
    Ps. Sory za ort ale pisze z telefonu.
    juliamarcin2

    OdpowiedzUsuń
  10. Konto Kellow zhackowała Nikuss :') Lubię ją :3
    Teraz każdy bdz hejtował :3333 omomom
    Breevy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym chcia zeby to Sagira wygrala, a Invida wrocila.. :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Wy wierzycie twj całej nikuss? ;___;

    OdpowiedzUsuń
  13. Sagira powinna wygrać. *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie chcę publicznie tego ogłaszać, ale po znakach interpunkcyjnych stawia się spacje. Ty napisałaś " hasła,konta,dane osobiste.", a powinno być "hasła, konta, dane osobiste". Gdy nie robimy przerwy, wszystko nam się klei i czasem jest problem z czytaniem/rozpoznaniem. Dodatkowo też nie robi się spacji przed, np. wykrzyknikiem. To taka mała uwaga, nie tylko dla Ciebie, ale też dla wszystkich.
    A i to, że Danio już nie pisze to nie oznacza, że można ściągać jego wpisy bez mojej zgody. Nieważne kto napisał dany wpis. Taki już pojawił się na blogu i dobrze, by było gdyby jego treść się nie powtórzyła.
    Nie mówię, że już był inny wpis o hackerach, ale jeszcze sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapytałam się Dania o ten wpis. Odpowiedział, ze zrobił taki. :)

      Usuń
  15. Tak wgl. To Kellow ma nowe konto :) Nazywa się Demetriia

    OdpowiedzUsuń
  16. Oraz nowy hacker Mackkenzi008

    OdpowiedzUsuń
  17. num luks312 to tech haker raczej .. bo był w pokoju rozmów i pytał sie kto chce darmowego vip'a ale niewchodzić z 24 h tylko 10 20 min i że jego tata pracuje gdzieś tam w polskim msp. LOL moja kol dała sie nabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. num luks312 to tech haker raczej .. bo był w pokoju rozmów i pytał sie kto chce darmowego vip'a ale niewchodzić z 24 h tylko 10 20 min i że jego tata pracuje gdzieś tam w polskim msp. LOL moja kol dała sie nabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. num luks312 to tech haker raczej .. bo był w pokoju rozmów i pytał sie kto chce darmowego vip'a ale niewchodzić z 24 h tylko 10 20 min i że jego tata pracuje gdzieś tam w polskim msp. LOL moja kol dała sie nabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. num luks312 to tech haker raczej .. bo był w pokoju rozmów i pytał sie kto chce darmowego vip'a ale niewchodzić z 24 h tylko 10 20 min i że jego tata pracuje gdzieś tam w polskim msp. LOL moja kol dała sie nabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. num luks312 to tech haker raczej .. bo był w pokoju rozmów i pytał sie kto chce darmowego vip'a ale niewchodzić z 24 h tylko 10 20 min i że jego tata pracuje gdzieś tam w polskim msp. LOL moja kol dała sie nabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. num luks312 to tech haker raczej .. bo był w pokoju rozmów i pytał sie kto chce darmowego vip'a ale niewchodzić z 24 h tylko 10 20 min i że jego tata pracuje gdzieś tam w polskim msp. LOL moja kol dała sie nabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. num luks312 to tech haker raczej .. bo był w pokoju rozmów i pytał sie kto chce darmowego vip'a ale niewchodzić z 24 h tylko 10 20 min i że jego tata pracuje gdzieś tam w polskim msp. LOL moja kol dała sie nabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. num luks312 to tech haker raczej .. bo był w pokoju rozmów i pytał sie kto chce darmowego vip'a ale niewchodzić z 24 h tylko 10 20 min i że jego tata pracuje gdzieś tam w polskim msp. LOL moja kol dała sie nabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. num luks312 to tech haker raczej .. bo był w pokoju rozmów i pytał sie kto chce darmowego vip'a ale niewchodzić z 24 h tylko 10 20 min i że jego tata pracuje gdzieś tam w polskim msp. LOL moja kol dała sie nabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest dużo , dużo innych hakerów a konto KELLOW ukradła Nikuss ll

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobra zaczynam bać się hakerów na msp kiedyś.mnie napotkał ale nic mi nie zrobił na razie przestraszyłam .się wiec zemsciłam.się zrobiłam hakera i go nastraszylam ale.nie ukradłam mu kąta xd ;-) było.to.śmieszne niby vipa.samolub ma i jest sławny ale pokazał ale z niego mięczak:-D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubie cię abieska jesteś głupia masz nudne posty i ten blog jest głupi i niedopracowany! xxPorshiaxx i nat585 mają lepszego od cb bloga! spadaj durna abieska i pozatym nie myśl że jesteś cool -,-

    OdpowiedzUsuń
  29. Na prawdę? Nie stać was na pokazanie swojego konta? Jeśli hejtujecie, to tylko anonimowo? Nie myślcie, że tak jest.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!