niedziela, 2 marca 2014

Mój KOLAŻ, twoja MovieStar #2 + Jakiś dodatek? Wasze pomysły

Heiia kochani. Dzisiaj mam dla Was coś nowego.
Pamiętacie, jak Invida robiła kolaże? Niestety odeszła i chciałabym, chociaż na okresie próbnym, też Wam takie porobić :)

Wszystko to samo, oceniacie jak było w pierwszej części tej serii.

Zaczynamy! Zrobiłam dwa kolaże, osobom takim jak:


  • Mika2118
  • tysiamysia2003
UWAGA! Wybrałabym inne wypowiedzi, ale właśnie one wygrały wypowiedzi z Hot Or Not #6 , więc dałam szansę innym.

Temat: ROCK

Kolaż Mika2118:
Starałam się. Mam nadzieję, że się spodoba :)

Kolaż tysiamysia2003:


Wyszło nieźle ;3

Teraz drugi temat tego posta...

Dodawać dodatki do postów.

Co to znaczy?
Jakieś krótkie porady, opinie...
zawsze na końcu posta. Nie wiem jeszcze o czym, ale przecież znam się na wielu dziedzinach i..
liczę na Wasze pomysły. Czego nie wiecie? Chętnie wyjaśnię to króciutko.

Będzie to użyteczne, bo kolaże robię tylko dla wybranych osób, a tak to jest to dla wszystkich...

PISZCIE SWOJE POMYSŁY! Z czym macie problem?

Ah, prawie bym zapomniała.

Następny temat kolaży: Hip Hop

Pozdrawiam,





28 komentarzy:

  1. Ja bym prosila kolaz hip hop-owy :) moj login na msp to jolantasienczak swietny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę kolaż rockowy. Mój login to sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne ! Poprosze o kolorowy kolaz o ile moge .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja prosze o kolaz dzien kobiet
    sandra5513

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :** mi Invida miała zrobić kolarz Ale nie zdążyła :3 Ale chciałabym taki kolarz od cb bo robisz śliczne ;)

    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis :) Fajnie, że robisz kolaże... Powodzenia w dalszych robótkach xD Liczę na swój- oliwia12327

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 2
    Ogólnie look moim zdaniem taki skromny. Fioletowy kolor pasuje do koloru skóry. Dodatki z innych konkursów skomponowały się idealnie przypiększając moviestar.
    BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chciała ;) Wybierz temat. ~ lovendi
    Zapraszam na lovendi-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, co to jest kolaż? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz.Ja myślę że to nie jest kolaż ;/

      Usuń
    2. Wiesz.Ja myślę że to nie jest kolaż ;/

      Usuń
  10. KisieleeeQ - tak , wiem. Coś jest z nimi nie tak? Przypatrz im się ( kolażom ) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolaż, to 4 (lub więcej) obrazy/zdjęcia ustawione obok siebie.
      To, co zrobiłaś jest po prostu obrazkiem. No sorry, taka prawda. :)

      Usuń
  11. Wow lepsze niż Invida robiła ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Robisz lepsze niż Invida.

    £uckyGirl

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zgodzę się z tym, invida robiła lepsze :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Madziulka ;33 marca 2014 11:46

    Zrobisz mi?? ;) <3misioo3>

    OdpowiedzUsuń
  15. Super. ;] Zrobisz mi? Poproszę o temacie pop. Na msp jestem SUPER Petronela 100. Dzięk.

    OdpowiedzUsuń
  16. :) Czy tez moge dostac kolaz ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję ! :*
    Śliczny ! :)
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle , że tam jest błąd ;'c jestem Mika2118 a nie Milka2118 ale nie szkodzi :) każdemu się zdaża ;)

      Usuń
    2. a i jak byś mogła poprawić , bo chciałam wstawić se na fejsika :D

      Usuń
  18. Wiesz może i fajne ,ale nie wiem ile procent osób wie co to kolaż.Wiesz to chyba jakieś tło kolaż powinien być np. taki -->http://i.imgur.com/37zrpqf.jpg to tylko przykład

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym poprosiła kolaż ;* nazwa na msp gabkapierzchala

    OdpowiedzUsuń
  20. Booże... Wy nie widzicie tych obrazków. A ja dodaję swoje "efekty" i tła. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosze o sweetaśny kolaż login na msp : cbha

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!