poniedziałek, 3 marca 2014

Wyjaśnienia + ROZDANIE KONTOWE

Hej!
Długo mnie nie było, wiem... Chciałam zrobić posta o nowym konku, ale Kathey przejęła tą serię podczas mojej nieobecności :| No, może wytłumaczę najpierw dlaczego zaniedbywałam moje blogowe obowiązki - zastanawiałam się na poważnie, czy nie odejść z msp. Już prawie bym to zrobiła, ale jednak doszłam do wniosku, że zostanę. Z małą jednak zmianą - od teraz grać będzie na nim też moja sis Zuza. Wcześniej miała konto BellaCOMpl, ale teraz przenosi się do mnie. Tym sposobem będę mogła szybciej wbijać level. Nie będę już tak często wchodzić. Posty oczywiście napiszę :) To chyba najlepszy sposób - nie pożegnam się z msp, a moje konto będzie pod dobrą opieką, nawet gdy nie będę przez jakiś czas wchodzić.

Ale teraz druga część posta - ta chyba weselsza ;D Chodzi o to, że nie wiedziałyśmy z Zuzą co zrobić z jej kontem. I doszłyśmy do wniosku, że najlepiej będzie, jeśli otrzyma je ktoś z Was ;3 I to będzie nagroda główna. Dodatkowo do wygrania będzie jeszcze... 10 innych moich dodatkowych kont! Czyli będzie 11 zwycięzców! Dobra... Teraz przejrzyściej xD

Konta do wygrania:
1. BellaCOMpl - nagroda główna

13 lvl | dużo ciuchów | unikatowa animka Blow Kiss

2. JusstinLOL

6 lvl

3. grafunia 2314 
Już nie bd wstawiała screenów, sami sb sprawdźcie xDDD
8 lvl
4. SwaggieStar
6 lvl
5. Pan Przytulas
8 lvl
6. SuperBOOYY
6 lvl
7. BeautyAngelForever
6 lvl
8. AsCuteAsMe
6 lvl
9. Nicerea
6 lvl
10. BeMineForever
6 lvl

Na niektórych jest więcej ciuchów/kasy, na niektórych mniej. To będzie zależało od szczęście w losowaniu. Oki a teraz co trzeba zrobić, żeby wygrać.
  • Zgłosić się w komku /1 los/
  • Zaobserwować mojego bloga /1 los/
  • Zaobserwować tego bloga /1 los/
  • Wstawić podlinkowany do tego posta baner na swojego bloga /1 los/
Czyli łącznie można zdobyć 4 losy i przy wielkim szczęściu wygrać cztery konta xD

Mini regulamin:
1. Wszystko sprawdzam! Za oszustwo momentalna dyskwalifikacja!
2. Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
Obserwuję bloga Melody: NIE/TAK jako
Obserwuję bloga Abieski: NIE/TAK jako
Baner: NIE/TAK link
3. W loterii musi wziąć udział co najmniej 11 osób, inaczej przepadnie.
4. Zgłaszać się można do 14 marca, niedługo potem wyniki.

To tyle ;) I jeszcze baner:


Mam nadzieje, że dużo osób weźmie udział! Aha, na banerze nie ma wszystkich kont, bo miałam limit znaj ;c

Kończę, Melody ;*




71 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się teczowadziewczynka2013

      Usuń
    2. Zgłaszam sie (ala123) masz mnie w znaj.

      Usuń
    3. ja poprosze BellaCOMpl

      Usuń
  2. Madziulka ;33 marca 2014 11:53

    Zgłaszam Się! <3misioo3>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłoszenie. Zaobserwowanie bloga Twojego i Abieski :) ~ Slodziusna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zglaszam sie !
    Nie obserwuje bloga Abieski ani twojego
    Nie wstawiam banera
    Moj nick na msp to juliakaminska

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuje Twojego bloga, a nie ogarniam jak zaobserwować bloga Abieski XD Ale codziennie jestem na blogu Abi. Baner- Nie

    Ps. Obserwuje jako Aleksandra x3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zglaszam się
    Zaraz zaobserwoje wasze blogi:)
    Na msp nazywam się Nadiusiaa i chciałabym konto BellaCOMpl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhmmm każdy chyba by chciał belle...

      Usuń
  7. Zgłaszam się. Na msp jestem Ekicia997 :3 i chciałabym konto BellaCOMpl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A , i zaobserwuje bloga twojego i abieski , nie dam banera :)

      Usuń
  8. Bardzo plose ;33 Chciałabym konto BellaCOMpl mój nick BLOndynka1Vip1

    OdpowiedzUsuń
  9. Codziennie jestem na blogu Abieski uwielbiam wasze posty i bloga ♥ Ten sam Anonimowy ^

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ! Bardzo proszę ! ♥Nie obserwuję, nie wiem jak : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. A jak mam zaobserwować?
    Angela nat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angela nat
      zgłaszam się
      wstawiony baner (na http://angelanatimsp.startblog.pl/ )
      nie mam ikonki tej że obserwuję ale codziennie rano i wieczorem przed szkołą i spaniem sprawdzam czy są nowe wpisy więc można powiedzieć że obserwuję =)
      Bardzo bym chciała konto twojej siostry =)

      Usuń
    2. Czyli 2 losy =)
      Angela nat

      Usuń
  12. Zgłaszam się ! Obserwuję bloga Abi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Blow Kiss nie jest unikatowe :3 Nadal można kupić w rankingu za 700 :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawde ? Tak , to prawda. Żadna animka NIE JEST UNIKATEM oprócz tych 'krwawych' .Można je mieć tylko trzeba umieć :). Szukamy w rankingu lub klikamy animacje i obok top mamy przyjaciele i tam szperamy i odnajdujemy jaką chcemy anime. Mogą się powtarzać a nawet się powtarzają ( i to ile razy ;d ). Więcej u mnie na priv na msp ( jestem Mika2118 ) .
      NIE OSZUKUJE !

      Usuń
  14. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga Melody,
    nie wiem, gdzie Abi ;c (jak znajdę do dopiszę)
    Nwm ct baner xdd
    Na MSP: czekoladowa10

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuje twego bloga i lubiem go bardzo;p jak bym wygrał powiadom mnie msp; Lukaszgiga

    mam bloga; nasze-zwariowane-msp.blogspot.com jak bym wygral to bardzo z gury dziekuje ;p


    ~thx pozdro dla abi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nadal ja lukaszgiga i obserwuje tez bloga melody i wstawilem baner na bloga (powyzej adres)

      Usuń
  16. Zgłaszam się ! Nwm jak zbserwować wasze blogi :c Ale kilka razy dziennie na nie wchodze więc tak jakby obserwuje ^^ Banera nie wstawie bo nie mam bloga :/ // love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    Obserwuje bloga Abi jako Paulina J
    Obserwuje twojego bloga jako Paulina J
    Baner jest na blogu my-wszyscy-o-msp.blogspot.com w bocznej kolumnie
    Nazywam się na msp lolkidwa

    OdpowiedzUsuń
  18. i to ja lukaszgiga obserwuje tez melody!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się.
    Mój nick: martynka_p
    Obserwuję:
    -twój blog- TAK
    -Ten blog-TAK
    *Codziennie.
    Baner: Nie za bardzo wiem, o co kaman ale jak polecić twojego bloga to mogę w CTR bo nie mam bloga [swojego] ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się! ♫
    Obserwuję Tego bloga jako KisieleeeQ.
    Obserwuję Twojego bloga również jako KisieleeeQ.
    Baner jest na blogu Kisieleeeq-i-msp.blogspot.com. :)
    A mój nick na MSP to KisieleeeQ.
    Pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, zapomniałam. Baner znajduje się w bocznej kolumnie. :))

      Usuń
  21. Zgłaszam się, na msp mam konto "ℓα∂у gαgα" i zrobiłam banera na blogu:"ladygagamso.blogspot.com" Czyli 2 losy ;D baner jest po prawej stronie na blogu co wcześniej napisałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    Obserwuję twojego bloga, od Abi i dodam banera czyli 4 losy!
    Na msp jestem :ama106

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się ^.~
    Obserwuję Twojego bloga jako Victorie ^^ oraz bloga Abieski jako również Victorie ^^ (ale wcześniej jako Antilia Black)
    Wstawiłam baner na bloga: antilia-black-world.blogspot.com
    A, i na msp jestem Antilia Black :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poprosze byle jakie konto :) ~jolantasienczak

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się! Nie wiem jak obserwować ;/ Co to baner xD? Na msp jestem Yaloone

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się! plisskamm....<3
    Wykonam to wszystko ;)
    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się, obserwuje bloga Abieski
    dulka45

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się C: .
    Obserwuje Bloga Abieskiej.
    Twojego jeszcze nie widziałam.
    Bardzo podoba mi się , pierwsze konto :) .
    Detalinka

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam sie bardzo bym chciała konto twojej sis

    OdpowiedzUsuń
  30. I jeszcze zaopserwuje wasze blogi i baner zrobie

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się .
    Nie obserwuję żadnego bloga i nie dodam banera. Często wchodzę na bloga Abieski.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się.
    Nie umiem banerować, ani obserwować :\ Ale wejdę na Twojego bloga i zostawie komentarze przy kilku postach c: Nie wiem, czy to, że wejdę na Twojego bloga ma jakieś "wpływy", ale jestem poprostu ciekawa co tam piszesz.
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się! Obserwuje blog Abieski, Twojego nie.. Baner też NIE.. O i wchodzę na blog Abieski codziennie! *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <----------nick xD

      Usuń
    2. Nick -----> tym razem dobrze xD

      Usuń
    3. Kucze nie moge nicku napisac Dx !!! Dobra.. ;P ale i tak sięm zgłaszam xD

      Usuń
  34. Fabryczny Niedowiarek4 marca 2014 11:44

    Zgłaszam się! Nie obserwuje tych blogow ale wchodze na nie codziennie.. Baner też nie c; Moj nick to Fabryczny Niedowiarek a tego tam Wyżej to xD kolega nie zostawił nicku xD Gapa c;

    OdpowiedzUsuń
  35. Fabryczny Niedowiarek4 marca 2014 12:04

    Ten wyżej to , napiszę oddzielnie xD : < z e n e k > jgbc.to łącznie wszystko..

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się !
    Obserwuje twojego bloga
    Obserwuje bloga Abieski
    Nie dodaje banera bo nie mam bloga :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje jako xtolaa
      Na msp jestem XXXXXTOLKAXXXXX

      Usuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się !
    Obserwuje bloga Abieski : Tak jako zwariowanaxxx@gmail.com
    Obserwuje twojego bloga : Nie
    Na msp : sweet laska010700
    Mam razem 2 głosy .

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się
    na msp : Roxxi 19
    obserwuję twojego bloga
    wstawiłam baner na bloga msp-oczami-roxxi.blogspot.com
    nwm gdzie ikonka, żeby obserwować :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się!
    Obserwuje twojego bloga TAK
    Obserwuje bloga Abieski TAK
    Wstawilam baner : Napisze w nastepnych komku czy wstawienie sie udalo :) Przepraszam jak mącę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wstawilam Baner!! Czyli mam 4 losiki :) Dzieki, fajny konek, a i baner jest na tym blogu : niki-o-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się. Nie obserwuje bloga abi i twojego ale wchodzę dzień w dzień i sprawdzam czy nie ma new postòw. Nie wstawiłam banera ale poprosiłam o to 2 kol. ~sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hay to znowu ja i jednak założyłam konto google i zaobserwowałam tego bloga

      Usuń
    2. No i właśnie zaobserwowałam twojego bloga.

      Usuń
  46. Zgłaszam się♥ Zaobserwowałam blogi i baner jest o tu: fanimspija.blogspot.com i mój nick na msp to Kudima ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się.
    Nie
    Tak
    Nie
    Nick na msp szuszu8

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja nie chce! Mam 13 lvl i 3tysiaki sc! A animki moge mieć nawet wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Lisa1501 P.S mój blog: lisa1501-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się!
    nie obserwuje tw bloga
    nie obserwuje abieski
    nie robie banera jestem kociara swet

    OdpowiedzUsuń
  51. Zglaszam się! Na msp jestem starmonia15. Proszę ja:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się!
    Obserwuje twojego bloga.
    Obserwuje tego bloga.
    Baner - nie, ponieważ ja jestem tylko redaktorem.. i nie mg wstawiać baneru... ;c
    Wszystko obserwowane jako: Mika2118
    na msp też Mika2118
    Myślę, że zaliczysz mój. głos :).

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!