poniedziałek, 3 marca 2014

Sekrety Moviestarplanet #5 levele na Moviestarplanet +KONKURS! |Sagira|

Heey :)

Dzisiejszy temat to : levele na Moviestarplanet :) + KONKURS!
Kiedyś (znaczy nie tak dawno :D) największy level to był 25 tak?
A teraz po zmianie dodali 100 nowych Leveli! Teraz jest 125 lvl .O bosz! (._.) Trudno jest już zdobyć lvl 25 a co dopiero 124! Teraz co ja o tym myślę.Oto zdjęcie gdzie wejść do leveli i jak je zobaczyć :

W to klikamy i wskakuje nam takie oto coś :

Brakuje mi... 20 tyś 920 :C Lol :C 


A więc tak moja koleżanka się ciągle chwali,że ma już 16 lvl.ale ta naprawdę to po co? I tak bardzo dużo brakuje jej do 125 lvl.Tak, może mam dopiero 13 lvl ale ja nie używam hacków -,-" Tak moja koleżanka mi to powiedziała (._.") np. ALAKINGA miała 25 lvl. tak? a teraz ma... 61 lvl. Pewnie się zapytacie "Jak to możliwe?!" odpowiedz : Możliwe to sposobem co Moviestarplanet nam w 2013 roku przygotowało czyli... przyspieszacz levelów! Ja miałam 4 lvl. a potem przeszłam na 8 ^^ Tak oto tytuły do 25 lvl. (:D)

lvl.0- Nieznana
lvl.1-Początkująca 
lvl.2-Nowicjusz
lvl.3-Chcę być
lvl.4-Amator
lvl.5-Junior Star
lvl.6-Wchodząca Gwiazda
lvl.7-Słodka Gwiazda
lvl.8-Zabawna Gwiazda
lvl.9-Towarzyska Gwiazda
lvl.10-Stylowa Gwiazda
lvl.11-Lubiana Gwiazda
lvl.12-Gwiazda Filmowa (♥)
lvl.13-Znana Movie Star
lvl.14-Pożądana Movie Star
lvl.15-Profesjonalna Movie Star
lvl.16-Ekstra Movie Star
lvl.17-Kochana Movie Star
lvl.18-Śledzona Movie Star
lvl.19-Mistrzowska Movie Star
lvl.20-Rozrywkowa Movie Star
lvl.21-Sympatyczna Movie Star
lvl.22-Sławna Movie Star
lvl.23-Cool Movie Star
lvl.24-Ukochana Movie Star
lvl.25 (^^)-Modna Movie Star

Ok to tyle z lvl na MSP
Teraz  czas na KONKURS!

Konkurs polega na namalowaniu swojej Movie Star na kartce papieru lub w paincie :)
Nagrody to :

Miejsce 1 - złoto - oglądnięcie 15 filmów oraz Prowadzenie ze mną bloga (innego mojego własnego nie tego) :D + kolaż ^^
Miejsce 2-srebro-oglądnięcie 8 filmów oraz zaproszenie do znajomych + kolaż :*
Miejsce 3-brąz-oglądnięcie 5 filmów oraz kolaż :D 

Prace proszę wysyłać na ten oto e-mail -> karolina.klakla@interia.pl :)
czas macie do 11 marca :) Mam nadzieję,że się wyrobicie :-P Proszę zgłaszać się w komentarzach i proszę napisać nazwę na MSP będzie mi łatwiej :* ^^ Ok to tyle :) Mam nadzieję,że się zgłosicie ^^

To tyle kochani :DDD Papa :))) ^^





29 komentarzy:

  1. na mój e-amil :) karolina.klakla@interia.pl na poczte

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaję mi się, albo widziałam taki konkurs na czyimś blogu :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzoo możliwe , bo ja też widziałam ... :o

      Usuń
    2. To popularny konkurs, ale dobrze ze jest też na tym blogu. Będzie fajniej. =)
      Angela nat

      Usuń
  3. A można nie swoją moviestar? Bo ja taką ładną narysowałam dla koleżanki XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział / chyba...xDee/ Ja mam 15lvl Ale nigdy nie miałam VIP i nie stosiwałam hacków ciekawe czy baz vipa dojadę do np. 75 lvl xD
    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam 11 :) Taak, dojdziemy nawet to 100 levela (a raczej nasze wnuki xD). Ale czemu tylko vipy mogą zarabiać aż do chyba 91.000 fame? A inni? :C

      Usuń
  5. Zgłaszam się, ale nie wiem czy zdążę... Perfekcjonistka ze mnie ;P
    MelodyPL

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. Mój nick na MSP- KisieleeeQ.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się i mam nadzieje że zdążę =) Tylko nauka i nauka. AAAAAAAH!
    angela nat

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się c;
    ~CZARNA NASTOLATKA
    (tak wiem, bardzo głupi nick :c)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się ;)
    Mój nick na msp to : Arbuziik XD
    Zapraszam do znaj :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Na 100% zgłaszam się. klodia78

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgałaszam się ;) gabkapierzchala
    Tia masz mnie już w znaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!

    chomik080

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem śledzona moviestars *-* xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey,chce wziąść udział w konkursie.Jestem Davill Tiger

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny pościk :)
    pozdrawiam :)
    - legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do konkursu!
    Nick : Valiora
    Level : 15
    Ale chodzi o to że jak jest teraz ubrana, czy wgl bez stroju, czy można wymyślić jej kreację?

    OdpowiedzUsuń
  17. Zglaszam sie moj nick to : nati wow1

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam siee! Moj nikna msp : klaudia as

    OdpowiedzUsuń
  19. Śledzona Moviestar B)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!