wtorek, 4 marca 2014

Mój kolaż, twoja MovieStar #2 + Dodatek (trik na Fame!)

Witam wszystkich czytelników! Przepraszam, że wczoraj nie było posta, ale... właśnie w poniedziałki mam 2 sekcje. Zdążyłabym zrobić posta, gdyby nie to, że przez godzinę się aktualizował Windows :/. Przez to nie mogłam wejść na komputer, ponieważ była już dwudziesta druga.

Dobra, tutaj nie mam zamiaru opowiadać o swoim życiu, więc dzisiaj 2 część serii " Mój kolaż, twoja MovieStar". Kilka osób pytało się mnie, czy wiem co to jest kolaż. Wiem, i to bardzo dobrze. Na poprzednich dwóch moich obrazkach niedokładnie było to widać, więc dzisiaj będzie wyraźniej :)

Wybrałam osoby takie jak:


  • BeautyFactory
  • SUPER Petronela 100
  • gabkapierzchala
Kolaż dla BeautyFactory:

Ten mi dobrze wyszedł, jeśli umiem siebie oceniać.

Kolaż dla SUPER Petronela 100:
Trochę gorzej :C
Kolaż dla gabkapierzchala:
Hmm... odkryłam nową funkcję, wyszło ładnie jak na mój gust :3

Teraz... dodatek.

Dzisiaj trik na szybkie StarCoins i Fame.

Dużo blogów to podawało, ale na tym tego jeszcze nie było :)

Spójrzcie:

UWAGA! Jeśli czytasz ten post, nie zgłaszaj błędu Moderatorom! To jest ciekawostka i niech tak na razie zostanie :)


Sagira napisała o szybkim zdobywaniu SC. Popatrzcie sobie :)

A teraz coś nowego!
Nie tylko mamy dodatkowe SC, ale też FAME! Popatrzcie:

Klikamy w Awards.
Wybieramy Towarzyski i takie bileciki:
Zdobywamy nasze Fame, czyli 12 tys! 
A teraz pokażę Wam jak będzie z tym głównym (diamentowym):
Rozumiecie! 125 tys! A to można zrobić w pół godziny!

Bardzo ciekawy i fajny sposób :)

Ok , to na tyle.

Piszcie w komentarzach  uwagi do kolaży i propozycje na dodatki! Tylko takie wybieram!
(Podajcie też temat kolaży)

Pozdrawiam,


29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, super post. Piszę ten kom jako odpowiedź, bo chcę, byś go czytnęła (Lanaq) Jak to zrobić w pół godziny? Pliss napisz...

      Usuń
    2. mi zrób kolaż na msp jestem <Patricia :) dzięki

      Usuń
  2. Myślę, że nie potrzeba innych dodatków, bo itak wygląda to świetnie ! Czy robisz takie kolaże na zamówienie? I o różnej tematyce?

    zapraszam -> gadamy-o-wszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey, co mam zrobic zebys zrobila mi kolaz? Bo zapomnialam ;c Jbc. To moj mick to Czarna Zuellas (masz mnoie w znaj, mam 17 lvl). Z gory dzieks za kolaz jezeli zrobisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogłabym też poprosić i taki kolaż hip hop ? Pozdrawiam lovendi

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz byl pomysl o sybkim sc. SCIAGRA ABI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama zgapiałaś od Dania -.-

      Usuń
    2. Jesteś głupia skoro tak myślisz. Ty tylko prowokujesz kłótnie.
      mam odwage podpisze się:
      @@@@@mcelinka@@@@@(wymyśliłam, ale na imie mam marcelina)
      Abi ona nie może zostać!

      Usuń
  6. Nwm czy był czy nie, ale jest genialny *-*
    Wypróbuje ^0^

    OdpowiedzUsuń
  7. Sagira, już zmieniłam. Nie zauważyłam twojego posta. A zauważ, że wtedy wszystko było inne. A ja dodałam o fame. Proszę, nie jestem ściągarą! -.-

    Nie chcę się kłócić ...

    OdpowiedzUsuń
  8. hey fajny post.. Chciałabym taki kolaż na msp jestem (ala123)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolarze bardzo fajne może być jakiś o zwierzakach, boonie, bonsters?
    Angela nat

    OdpowiedzUsuń
  10. Może dodatek o gazetce msp
    angela nat

    OdpowiedzUsuń
  11. Sagira jesteś nie sprawiedliwa. Każdy może zrobić taki post nie masz na niego licencji. A ty(Sagira) pokazałaś bardzo dokładnie i tylko o sc. To prawda LanaQ wzięła od cb pomysł, ale tylko pomysł! Abieska jeśli to czytasz i masz zamiar ukarać Lane to tracisz wierną czytelniczkę(mnie, ale myśe że nie tylko mnie).Lania zrobiła o fame a Sagira o sc. Sami wiecie że to totalnie inne rzeczy.
    pozdrawiam i bądzcie sprawiedliwi. Nie faworyzuję nikogo. Nie zaprzeczam że lana może
    skopiowała. Ale się rozpisałam. Sory za błędy pisze z tableta.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaa.. ;P Nie nerwicuj siem xD

      Usuń
    2. Nie nerwicuje się anonimie. Mówie poprostu co o tym myślę.

      Usuń
  12. Możesz mi też zrobić taki kolaż? Pliseq xD <3misioo3>

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcialabym taki kolaz o rock'u
    Jestem sandra5513

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanko - W jakim programie robisz kolaże?

    OdpowiedzUsuń
  15. Super:* Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochanie,to nawet jakieś 10 minut,ponieważ tam pisze ABY OSIĄGNĄĆ LVL 3 a to w mrugnieniu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi bys mogla zrobic taki kolaz ? Mam login BeckyGFan

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post, Lanaq :D
    ~legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny kolaż! Fajne tło. Zareklamuje Cię na moim blogu. A i jeszcze DZIĘKUJE!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogę także kolaż? o: ♥ Nick : Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogę prosić o kolaż ? Jak coś na msp jestem: angelika123 xd xd xd

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!