środa, 5 marca 2014

Mój kolaż, twoja MovieStar #3 + Nowości na MSP

Heiia! Dzisiaj jak zwykle kolaże. Mam nadzieję, że te co teraz pokażę jeszcze bardziej się spodobają. Zaczynamy:
Wybrałam...

  • BeckyGFan
  • sandra5513
  • <3misioo3>
Kolaż dla BeckyGFan:
Kolaż dla sandra5513:
Kolaż dla <3misioo3>:
Kolaże się podobają? Piszcie wypowiedzi w komach :)

A teraz drugi temat.

Nowości na MSP.

Co się wydarzyło?

Nasze kochane sklepy.

Co się zmieniło?

Oto nowości:
  • Animka w sklepie
  • Zmiana tej torebki na dole i dopisanie słowa "kosz"
  • Dodanie sukienek w pasach rzeczy (bluzki, spodnie, buty itp.)
  • Nowy przycisk, oznaczający zaproszenie kogoś na zakupy (^^)
W całym sklepie:
  • Dopisanie "Wszystkie motywy", czyli rodzaje konkursów
  • Tytuł konkursu
  • Znaczek ze stroną, na której właśnie jesteśmy (^^)
Ogólnie te nowości bardzo mi się spodobały. 

Przydatne:
  1. Na której stronie jesteśmy
  2. Wszystkie motywy
  3. Dodanie sukienek, aczkolwiek zauważyłam tam spódniczki (^^)
Nieprzydatne:
  1. Animka w Sklepie
  2. Tytuł konkursu
  3. Nowy znaczek "Kosz" i zmienienie kształtu torebki
  4. Przycisk "Zaproś przyjaciela na zakupy"
Ogólnie wyszło 3/7 :/

Trochę słabo, ale przecież... nie zawsze modzi znają nasze marzenia związku z MSP i tą grafiką.

Pozdrawiam,

21 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za ten piękny kolaż . Pozdrawiam . ~ BeckyGFan

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za pinkny kolażyk! Mi się podoba!! :3 <3misioo3>

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kolaze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ee a gdzie jest dodaj do l.ż. ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wybierzesz ubranie, klikniesz na torbę, to jest przy zmianie koloru ;3

      Usuń
    2. Dzięki wielkie :)

      Usuń
  5. Moim zdaniem te kolaż wychodzą ci ślicznie! ^^ A jeśli jeszcze je robisz mogłabym taki? ;3 Jestem Sofisia1111

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra:) Mogę taki kolażyk? Na msp jestem Lusiulek03


    PS. KOFFAM TWOJE POSTY.... I ŻELKI XD

    OdpowiedzUsuń
  7. moge taki kolaż proszę ;/? Na msp jestem lovendi

    OdpowiedzUsuń
  8. robisz świetne koląże zrobisz mi taki? plis mój login na msp : cbha

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem to z zapraszaniem znaj na zakupy jest fajne! Zrobisz kolaż?
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolaż! zrobilabys dla mnoe taki? - Rosalie35

    OdpowiedzUsuń
  11. Błaaagam chce kolaż :( ~Kahiana

    OdpowiedzUsuń
  12. teraz jest fajnie bo som oddzielne sukienki a tak nie było

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chciała kolaż - na msp~ klaudia as
    Fajny post, alemoim zdaniem na za malo ocenione :) Masz naprawde bardzo kreatywne, fajne posty. Chcialabym czytac twoje posty na blogu Abieski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta opcja o przyjacielu jest fajna,nie wiem o co ci chodzi

    OdpowiedzUsuń
  15. Loffciam twoje notki ;) nadajesz się tu xDee Mogę prosić o kolaż w stylu retro albo jakikolwiek plosem :3
    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagłosowałam na Cb ;). Jejciuu ;* Tylko chciałabym mieć Cb w znaj. ;3 wchodze tu co godz. i sprawdzam na tel. czy są nowe pościki , a jak już przeczytam nowy , to wkurzam siem czemu nie ma nowego xD. tylko nie czaje jak zaobserwować Wasz blog :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. okey, blog już zaobserwowany :*. Wycofuje ostatnie zdanko xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Super Kolaże ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę o kolaż.
    ~Kiciax1220

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!