sobota, 1 marca 2014

Wyniki! + Mój look, Twoja MovieStar #1

Cześć! Witam wszystkich czytelników. Cieszę się, że dołączyła do "rywalizacji" o redaktora Sagira. Jest to bardzo miła osoba.

Dobra, koniec o innych osobach nie dotyczących tematu.

Podliczyłam głosy, i wygrał film pod numerem...

3! Serdecznie gratuluję Kitka3030. Prezent zostanie wysłany dzisiaj (mogł też być wysłany wczoraj)


Filmowi numer 1 brakowało zaledwie jednego głosu. Sumując, było tak:

  • NR 1 - 6 głosów
  • NR 2 - 3 głosy
  • NR 3 - 7 głosów
A teraz, wasze wypowiedzi. Oglądnę filmy osobom takim jak...


Angela nat

$zelek$

Kociaraa B


Ile oglądnę?
Angela nat - 5 filmów.
$zelek$ - 10 filmów.
Kociaraa B - 15 filmów.

Wszystkie te wypowiedzi były wspaniałe, ale najbardziej do gustu przypadła mi wypowiedź Kociary B. 
Filmy oglądnę dzisiaj bądź w czasie tygodnia. Najwyżej do piątku, obiecuję.

Teraz, jak już zapowiadałam, nowa seria.

Mój look, Twoja MovieStar


O co w tej serii chodzi? Piszecie pod postami tej serii, że chcecie uczestniczyć. Ale to nie koniec! Ja zrobię Wam looki, a Wy będziecie oceniać. Piszecie, co o tych lookach sądzicie (nie musi to być pochwała!) , a ja oceniam najbardziej "obszerną" i rozwiniętą wypowiedź. Taką, która rzeczywiście ocena ten look, krok po kroku. Osoba, która będzie miała właśnie taką wypowiedź i ją wybiorę, będzie w następnej części z serii.

Dzisiaj przykład.

Country:

kira8361




Chyba utrzymane w dobrym stylu, prawda? NR 1

kokardka11111


Kompletnie stare ciuchy, nie z nowego konkursu. NR 2

O co chodzi z numerkami? 
Piszesz w komentarzu, któren numerek wybierasz do oceniania. Po czym  tworzysz ładną wypowiedź. Nie musi to być, pochwała, może to być krytyka. I tak możesz zostać za tą wypowiedź wybrany! Na końcu podpisujesz się swoim nickiem z MSP

Następnym razem, looki robię w stylu...

ROCK!

Tak jak pisałam, chętni w komach wypowiedzi + nicki z MSP.

P. S. Sagira proszę usuń to o banie. To zwykłe
Nieporozumienie. Napisałam pod twoim
Postem kom i wyjaśniłam.

26 komentarzy:

  1. A więc tak. Wg mnie najlepsza jest stylizacja nr2 . Jest tak bardziej w moim stylu , ale nie oto chodzi.Podoba mi się w tym ten kapelusik , który podkreśla całą stylizację. W nr1 natomiast niezbyt mi przypadła do gustu ta fryzura, wg mnie taka za bardzo 'roztrzepana' , że tak napiszę. Oszczędzę tu trochę krytyki.
    Mój login na msp to :
    Mika2118
    Świetny pościk ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem numer 2 jest bardzo szykowny i sądze że jest ciut ładniejszy.Wszystkie odcienie są do siebie ładnie dobrane.;) Mój nick to Nikoll7

    OdpowiedzUsuń
  3. Nr1.Strój jest zrobiony z rzeczy z nowego konkursu ,ale według mnie jest nieprzemyślany ,a rzeczy wyglądają jak by wszystko było rzucone na kupie. Nr2. Więc strój jest ogólnie ładny tylko jak wspomniałaś jest zrobiony z troche przestarzałych ciuchów ,ale najważniejsze że nawiązuje do ko konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem to numer 2jest lepsze ,poniewaz nr2jest szykowna i elegancka. Te kolory idealnie pasują do całej kreacji. Ale nie tylko to mi się w niej spodobało. Podoba mi się rowniez kapelusz (ktory do pełnia kreacje) i buty ktore (pasują idealnie do stroju). Ps.pisze z komorki wiec przepraszam za ortografie. Jestes super.

    OdpowiedzUsuń
  5. A i zapomnialabym. Moj nick na msp to juliamarcin2

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wybiorę loook nr.1, ponieważ jest bardziej orginalny od tego z nr.2 (poprostu będzie co oceniać ^,^)
    Tak więc, początkowo uznałam, że nie jest jakoś specjalnie dobrany, ale później zobaczyłam iż wszystko jest ładnie ze sobą zgrane tzn. kapelusz jes w podobnej kolorystyce co buty (szaro-czarno-biała), zresztą to samo pomyślałam o tej sukience i włosach (jesienne kolory, żółtawe). Wszystko dobrze pasuje, tylko że niektóre elementy stroju psują efekt innych: opaska we włosach psuje kpefekt kapelusza i włosów, ale to nie twoja wina, bo włosy takie poprostu są zakupione przez tą użytkowniczkę.
    Moim zdaniem look pomysłowy i ciekawy, bardzo ładnie ^,^.
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladniejszy nr 2 a moj nick na msp to jolantasienczak

    OdpowiedzUsuń
  8. Nr2. Sądzę, że jest świetny, ma super dobrane kolory. Bardzo ładnie wszystko ze sobą komponuje. sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nr 2. W tym stroju, moim zdaniem nie pasują buty. Wszystko jest dobrzr dobrane, włosy, komplet, kapelusz i kolczyki, tylko buty nie pasują. Wybrałam ten look, ponieważ rzucił mi się w oczy, był taki elegancki :3
    ~ Yaloone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Piszę z telefonu, przepraszam za błędy :)

      Usuń
  10. Nr.2 jest ładniejszy . Trichę bardziej elegancki i bardziej w moim stylu . Ja bardzo bym chciała być w następnej serii . Mój nick na MSP to : Ołi

    OdpowiedzUsuń
  11. Lepszy według mnie nr2. Wszystko do siebie pasuje. Czerń i biel wspaniale się komponują. Czarno biała bluzka ze srebrnymi diamencikami i czarne spodenki ze złotymi guzikami to ładny komplet. Kapelusik mi się podoba, a oczy i włosy w kolorze brązowym tak jakby "wyrastają" z looka. Piegi psują trochę efekt, w sprawie butów zmieniłabym na takie bez skarpety w kratkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Look 1 jest złożony z nowych ubrań, ale mimo tego wygląda gorzej. Fryzura jest taka niepoukładana, kapelusz biały ładny ale z pod spodu wystaje jakaś czarna opaska. Pomarańczowa sukienka z brązowym pasem i kurtka w kremowym nie pasuje do tych srebrnych bótów. Dziwnie też wygląda ten róż na policzkach i ustach. Ogólnie wygląda jak po prostu wrzucone na siebie bez zastanowienia. Obie opinie wykonała angela nat.

      P.S. thx za wybranie mojego koma =)

      Usuń
    2. To nie twoja wina że 1 wyszła trochę gorzej =)

      Usuń
  12. Dla mnie stylizacja 1 .A więc tak od góry do dołu to


    biały kapelusik "elegantimo" dobrze pasuje do włosów.
    Natomiast włosy bardzo podkreślają styl 'country".

    bluzka trochę "błyskotliwa" ale mnie to nie przeszkadza;).
    Dalej spudnica -pasuje do bluzki co jest plusem+.
    Buty są moim zdaniem jak z filmu "królewna śnieżka" -ale mnie to nie przeszkadza xd;)

    Jak patrzę na ten look to myślę o piosence "timber" pitbulla i ke$hy!

    dzienki
    ukaszgiga

    OdpowiedzUsuń
  13. *Lukaszgiga z dużej

    OdpowiedzUsuń
  14. Nr 2
    Look ma urok. Oczy "wykredkowane" nadają moviestar wdzięku. Dziewczyna przypomina lata 90. Kapelusik dodaje jej kobiecości. Ogólnie jestem zachwycona owym lookiem.
    BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  15. Nr 2
    Look ma urok. Oczy "wykredkowane" nadają moviestar wdzięku. Dziewczyna przypomina lata 90. Kapelusik dodaje jej kobiecości. Ogólnie jestem zachwycona owym lookiem.
    BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  16. Nr 2 Ciuchy są ze staruch konków. Osobno nie robią tekiego dużego wrażenia. Lecz gdy połączyłaś je razem wyszło nawet słodko. Kolory biały,czarny i szary dodają lookowi tajemniczości jak z tych czarno-białych filmów. Tylko gdyby włosy zmienić na czarny. Naprawdę jak ze starego detektywistycznego filmu. Jeśli chodzi o tematyke Cuntry to sama nwm czy to żeczywiście wygląda na typowe Cuntry. Mój nick to magdusia898

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak bardzo mi look nr 2 przypadł do gustu. Gdyby nie był vip kupiłabym go.
      to ja ta sama odoba. magdusia898

      Usuń
  17. Hm... Look nr 1 jest dla dziewczyn, któare lubią brąz.. Podchodzi troszkę pod western,ale sprawę polepszają "poplątane" włoski,które nadają dzikości tej kreacji :). Ogólnie look prosty- sukienka,na to kurtka, kapelusik i dłuższe kozaki, ale efekt jest cudowny- kowbojka jak z bajki.



    Drugi z koleji look jest y... "koci". Jak na kota przystało ma uszka i czarno-biały strój, ale przyczepic mogę się tylko do ust. Moze powinny być te z kolczykiem ? (skoro widzę że vip __) A nawet jeśli te usta, kolor delikatniejszy ;-).

    Dzięki, vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  18. hmmm Mnie bardziej podoba sie nr 2 poniewaz w nr 1 puder na policzkach skupia na siebie uwage wlosy niezbyt pasujom kolor botow nie pasuje ale reszta jest doskonale dopasowana i nawionzuje do tematu konkursu natomiast nr 2 wszystko jest idealnie dopasowane a calosc wyglonda cudnie♥ ale kreacja nie calkiem nawionzuje do tematu konkur4su podsumowujonc oba looki som ladne jednak MOIM ZDANIEM nr 2 jest lepszy (moj login to !Boonie!<3 chociaz wiem ze nie wygram to przepraszam za blendy i brak polskich znakow klawiatura mi sie psuje :-( )

    OdpowiedzUsuń
  19. racj pst: zabraszac !Boonie!<3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!