sobota, 1 marca 2014

Sekrety Moviestarplanet #3 - Unikaty |Sagira|

HEEY 2 raz :)

Dzisiejszym drugim tematem jest : Unikaty
Od dawna MovieStar's mówią oraz piszą na forach wszędzie o unikatach
Unikaty to są rzeczy które były w sklepach lecz zostały wycofane.
Najpopularniejsze unikaty to : serduszka na nogę (mam) oraz nerdy
Podobno "Nerdy" powróciły niby są w sklepach.Ale to nie są prawdziwe unikaty! Tak się tylko wydaję tak wiem możecie mi nie wierzyć.Ale czy jakbyście byli moderatorami Moviestarplanet to byś cie przywrócili jakiś unikat? Tak czy Nie.? Ja bym wybrała Nie. Oto zdjęcie "nerdów". Te "nerdy" kosztują jedynie 1000 sc. Trochę dla mnie tanio jak na unikat! Ja bym dała 2500 sc. NAPRAWDĘ!




Tak oto  "nerdsy" które kosztują 1000 sc. Miałam je kiedyś na liście życzeń ale gdy się dowiedziałam,że to nie są prawdziwe nerdy to je skasowałam z mojej listy.No bo po co mieć coś co nie jest prawdziwe tylko jest podróbą? I tak już mam serduszka na nogę. I to mi wystarczy.

Teraz może wymienię wszystkie unikaty? :) Tak ok oto one (pierw zdjęcie potem opisy)


To są wszystkie unikaty.Teraz napiszę co jest co :D 

Ok zaczynamy!

-bluzka z stanikiem
-poszarpane włosy?
-szalik? Hę?
-serduszka
-balerinki
-ta filetowa bluzka 
-serduszko
-stój do baletu
-spódniczka
-tatuaż wąż.

Ok to tyle tak mi się zdaje :)
Unikaty to unikaty nikt ich nie ma 
Ale gdy zrobili wyprzedaż unikatów przez CAŁY TYDZIEŃ!
To połowa MovieStar's je miała. Dla mnie to już nie były unikaty. Prawda? Piszcie w komentarzach co o tym sądziliście :P

Papa :D





33 komentarze:

  1. Zgadzam się.:) Jak właśnie napisałaś o tym , że "jak połowa moviestar's je ma to to już nie są unikaty" i z tym sie zgodze. Jak na tydzień weszły serduszka no noge za 150sc to już było 'trochę' dziwne , że tak tanio...
    Na msp jestem :
    Mika2118
    Super post :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś to jak ktoś wszedł z Nerdsami (ale tak kiedyś, kiedyś :D) To wszyscy " WOOOOW !!! " I wszyscy by dali wszystko żeby je mieć, a teraz ._. WSZYSCY je mają ;-; I już nie ma " największego unikatu na msp :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie, to jest nie w porządku. Kiedy Nerdsy i serduszka na nogę były jeszcze unikatami, dałam za nie baaardzo dużo, a gdy nagle weszły do sklepów, każdy mógł je kupić za 1150 sc. -.-" Nagle straciły swoją wartość i już nie czułam się "wyjatkowa", bo je posiadałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale to nasza wina. Przecież my chcieliśmy, "żeby unikaty powróciły." XD
      A teraz Ci, co te unikaty chcieli narzekają, że moderatorzy nie potrzebnie je przywrócili.
      ~KisieleeeQ

      Usuń
    2. Ja kupiłam nerdy za 350 sc ^o^

      Usuń
    3. Ja bym przywróciła unikaty i bym dała dla vipa na rok 5 zł zeby bylo tak tanio.

      Usuń
  4. Hej ;) Też mam blog o msp i pisze o msp itp. Przykład biore również z twojego bloga *-* POZDROOO :* A i co do unikatów tooo chyba się zgodze ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie, niepotrzebnie je przywrócili. I jeszcze to, że można je kupić w sklepie jak ktoś bardzo chce (nie wszystkie). Ja na przykład W SKLEPIE MSP kupiłam te rozwiane włosy (w dwóch kolorach). Kociaraa B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się! ;D Ale jak się dobrze przypatrzeć to te ,,stare nerdsy" miały szkiełka, a nie były puste ;P. Te nowe poza tym są dwa razy większe od tamtych (normalnie ja detektyw :D) i w ogóle jakoś bardzo te nowe nerdsy mi się nie podobają...

    OdpowiedzUsuń
  7. *Jakby co na MSP jestem Tini <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To są prawdziwe nerdsy, które na samym początku kosztowały 300sc. A unikaty to tylko usunięte rzeczy, których nikt (prawie) nie kupywał. Każdy teraz chciałby je mieć, bo ludzie tak mają, że chcą mieć coś niedostępnego dla innych. Ja kupuję to co mam (nie to, że się wymądrzam) lubię ogólnie te zmiany, no oprócz tych nowych zwierzaków (to masakra!) Lubię nową klinikę piękna, a ten co teraz nadal ma stare oczy, ma unikat, a ten co ma starego zwierzaka (ja ^,^) też ma unikat. I wszystko fajnie i super!
    Ps jeżeli chodzi o te zwierzaki typu pies, lew to są fajne, ale te boonies T^T
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie pytankuu... Czyjhhe tho arty?

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mogłaś napisać jak sie kupuje unikaty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie da się kupić unikatów,A tak w ogóle to są te stare nardsy w higstores (chyba unikatiwe ale nie jak sa dosteone w sklepie) kupilam za 350sc zobaczcie u mnie køscista i piszcie do mnie na chat czy to sa uni czy nie

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie mogę kupić unikatów nie da się:(

    OdpowiedzUsuń
  13. czy dasz serduszka na noge ? jestem vip dam ci ci chcesz nazywam sie monster high3303

    OdpowiedzUsuń
  14. Moge serduszka na noge plis. Dam ci 1 rzecz z l.z i poogladam wszystkie twoje filmy, dam love it wszytkim lookom, artbookom i pokojowi oraz 5 grafow

    OdpowiedzUsuń
  15. ps. Nazywam sie.

    kamila depska

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze niedawno jak miałam taką animacje to gdy ją pokazałam w pokoju rozmów to wszyscy Woooow a teraz ona jest ogólnodostępna i nie ma fajnej unikatowej animki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam te stare nerdy na l.ż kosztują 550 sc mniej niż podróbka !!!!! Ps. na msp jestem iue

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja nie mam unikatów oprócz bluzki z 1 sc -.- noi to nie jest fajne ;( a może ktoś mi da? nazywam się czekolada milka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale głupi blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Łatwy sposób na kupienie unikatów: Wchodzimy w motywy,wybieramy ostatni temat i jedziemy ;3 Są uni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie unikaty, to rzeczy ze starego msp których nie wycowali ( uff.. xd) to nie unikaty... kiedys też myślałam że to uni xdd

      Usuń
  21. napiszesz kiedy tydzień uni?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta notka jest słaba. Nerdsy kosztowały kiedyś z 300sc, a teraz... Mam 2pary, choć nie za często z nich korzytsam, szkoda, że nie było mnie na tydzień unikatów :( Kupiłbym węża i serca. A wąż na noge kosztował 75sc, serca 50, a taki tatuaż "Fake Mom Tatto" 50sc, i jeszcze gwiazdy na ręke 50sc. Unikaty są tanie, dlatego wycofali je i zastpili nowszymi i droższymi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  23. zgadzam się! ja się wymienie ! za serduszka :* jestem lola i ty

    OdpowiedzUsuń
  24. Te unikaty, które wymieniłaś to jedynie wierzchołek góry lodowej

    OdpowiedzUsuń
  25. No tak. Tydzień unikatów. Wiadomo raz na jakiś czas mogli by je przywracać no ale nie na długo bo to w końcu się znudzi no nie? Dla mnie powinny być raz w roku (są raz w roku) ale na 2/3 dni. Po co dłużej? Kto nie wszedł to stracił. Jeśli tak będzie to uni nigdy się nie znudzą i nie będzie miała ich każda osoba.
    Ps. Mam nadzieje że nie zrobiłam dużo błędów ortograficznych xD No to cała moja wypowiedź o UNI

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!