sobota, 1 marca 2014

Komplet "Słodki Dziki Zachód" & SagiraLOVE, NiebieskieSerce

 Hey! Dzisiaj przygotowałam dla Was nowy look. Zanim jednak do niego przejdziemy, postanowiłam omówić prę spraw.
 Jak dobrze wiecie, 3 dziewczyny (Kathey, LanaQ, SagiraLOVE) przeszły przez 1 rundę Walki Redaktorów. Jak wiadomo Kathey miała małe problemy z kompem, dlatego nie wystawiałam ankiety. Inny problem był z Sagirą. Wysyłałam jej zaproszenia do bloga, ale ich nie było. Wczoraj podjęłam się ostatniej próbie, bo tak już wszyscy redaktorzy, by byli na swoim miejscu i mogłabym z czystym sumieniem dodać ankietę... i tak się właśnie stało.
 A co z NiebieskieSerce (Danielem)? Dostał posadkę Invidy, bo ta odeszła. Napisał we wpisie, że ją "zastępuje". Jak na razie nie planuję przywrócić Invidy. Już wiele razy zdarzyło się coś takiego i teraz nie zamierzam wrócić do punktu wyjścia.
 Nie chcę sama decydować, więc po zakończeniu ankiety na redaktora (kończy się bodajże 14 marca), pojawi się kolejna ankieta, w której musicie zadecydować czy Invida ma wrócić, czy Daniel ma już BEZPOWROTNIE przejąć jej posadkę.
 Wróćmy do głównego tematu wpisu.
 Niedawno na MSP pojawił się nowy konkurs, inspirowany kulturą Texasu i Dzikiego Zachodu. Z tej właśnie przyczyny przygotowałam dla Was słodki strój kowbojeczki. ^^


 Strój jest dość słodki, ale widać w nim tą dziwaczność spowodowaną przez nienaturalny kolor włosów. Komplet składa się z delikatnych odcieni różu (jest też trochę bieli). Prezentuje się on dość skromnie. Nie rzuca się za bardzo w oczy, nawet przez swoją nienaturalność. 
 Bardzo mi się podoba sukienka w kowbojskim stylu. Jest to taki "środek" stroju. Włosy świetnie się komponują z kokardką, a buty dodają strojowi trochę spontaniczności (nie są kowbojskie, tylko takie bardziej "wyczynowe"?).
 Strój idealnie pasuje do osób, którzy nie lubią szaleć i kombinować. 
 Przygotowałam również dla Was parę innych kolorystyk, które ZUPEŁNIE zmieniają znaczenie stroju.






 Strój ładnie prezentuje się też w innych kolorystykach. W fioletowo-różowym komplecie skupiałam się na dość młodzieżowym wyglądzie. W żółto-czarnym na spontaniczności i wiejskich kolorach. Natomiast w szaro-granatowym na wyglądzie "pracownicy". 
 Oto paleta kolorów:

Strój 1 (ten słodki)


Biała ramka - Kolor sukienki i butów
Fioletowa ramka -  kokardka, detale sukienki i butów
Żółta ramka - kolor włosów

Strój 2 (fioletowo różowy)


Żółta ramka - kolor włosów
Brązowa ramka -  kokardka, detale sukienku i butów
Błękitna ramka - kolor sukienki i butów

Strój 3 (żółto-czarny)


Różowa ramka - kolor włosów i detali na sukience i butach
Czerwona ramka - kolor kokardki, sukienki i butów

Strój 4 (szaro-granatowy)



Błękitna ramka - kolor włosów
Zielona ramka - kolor detali na sukience i (całych) butów
Czerwona ramka - kolor kokardki, detali na sukience i butach

 Wiem, strój jest dość prosty i nie wszystkim się może spodobać. Każdy ma inny gust. Jednakże, strój nie jest jakoś źle zaprojektowany i jeżeli tylko dobrze się dopasuje kolory to kto wie... może ktoś wygra konkurs? ;) Byee. :*


P.s. Postanowiłam na pewien czas znieść przepis dotyczący liczby wpisów na dzień. Może ich być więcej niż 2, ale najlepiej, żeby ich liczba nie przekraczała  4 lub 5. Tylko w wyjątkowych przypadkach można dodać 4 czy 5 wpis. (wyjazd, jakaś ważna uroczystość, czy coś w tym stylu)












7 komentarzy:

  1. Fajne komplety.Najbardziej mi się podoba trzeci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwójeczka śliczniutka :* Chyba sobxdie kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. To 1 serio naaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są boskie *-*
    Chyba kupię sobie taki :33

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądam na msp tak samo tylko w innych kolorach jeszcze zanim przeczytałam tej notki xDee

    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba sobie kupię, któryś z tych kompletów *-* Są śliczne :33

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!