sobota, 1 marca 2014

Sekrety Moviestarplanet #2 Stare MSP! |Sagira|

Heey :)

Obiecałam więc piszę dłuższego posta na spokojnie ;D
Dzisiaj piszę o Starym MSP (na którym dawno grałam)

Dużo osób o nim wszędzie mówią lub piszą
Na forum jest dużo postów o Starym MSP,że to Stare MSP niby powróci itd. Lecz stare MSP nie powróci zrobiłam nawet o tym artbooka.



(kliknij aby powiększyć)

Tak teraz opowiem Wam trochę (tyle co pamiętam :P) o tym Starym MSP 
Na starym MSP ludzie podobno byli milsi.Tak to jest akurat prawda zobaczcie sobie teraz,Nikt sobie nie pomaga a jak już tak to coś za coś. Mi nikt jakoś nie pomaga to po co ja mam im pomagać? -Powiedziała moja koleżanka. Nawet gdy jej nie pomagają ja im pomagam (znaczy pomagam wszystkim lvl. !
W starym MSP także był tańszy VIP a i tak i tak go nie miałam.Moich rodziców na VIP'A nie stać.Teraz jeszcze ciągle się skarżycie na moderatorów,że VIP jest droższy. Pomyślcie sami! Przecież moderatorzy to też ludzie!!! Też mają swoje rodziny i chyba muszą za coś jeść. Prawda?
Teraz o unikatach. Myślicie,że na starym MSP były unikaty? Nie nie było żadnych unikatów! A teraz moderatorzy je dali aż na cały tydzień! Przecież to już tak jakby nie unikaty bo już prawie każda MovieStar je ma ._. Jeszcze teraz się przyczepię usuniętych animek. Miałam 1000 starcoins i chciałam sobie kupić jakąś animację  za 700 sc. a tu nagle paczę NIE MA JEJ!
Dla moderatorów (:D) Po co usuwaliście animki?! Tak może były trochę "stare" ale żeby je usuwać?! No wiecie co? W Starym MSP nie było diamentów.Diamenty mi się szczególnie nie podobają bo by mieć diamenty trzeba kupić VIP'A -,-" .

Mój pomysł : (Myślę,że jest on fajny! :) ) :
Niektórzy jeszcze grają w tą grę : www.panfu.pl tak? Na panfu jest Dzień Złotych Pand! Czyli to oznacza,że Wszystkie pandy mogą kupować rzeczy co są dla Złotych Pand.
Chciałabym tak na MovieStarplanet. Fajnie by było by na przykład w jakieś święta dali każdemu VIP'A na jeden dzień! Bez kasy i bez niczego ale żeby się poczuł ja VIP! Fajny pomysł? Mi się on akurat podoba :DD 

Ok ja już muszę kończyć pisanie ;D 
Zapraszać mnie : SagiraLOVE 
Dziwna nazwa wiem... ._. 
Ale ok papa ;D





13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z vipem. ale mógł by być na 3dni bo nie zawsze w ten 1dzień można wejść

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra post i pomysl. O tym jedzeniu aż się wzruszylam... :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co Ci chodz z tym jedzeniem? :D

      Usuń
    2. Chyba chodzi o to, że jest w tym liście napisane, że moderatorzy też muszą z jakiś pieniędzy jeść (z pieniędzy za VIP'a xd)

      Usuń
  4. Fzjny pomysł i super blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje . Stare MSP to tak naprawdę my, czyli gracze. Wszyscy mówią że stare msp było lepsze bo wszyscy byli milsi, ale teraz też tak może być ! Jakby każdy zaczął od siebie z byciem miłym, to by było całkiem inaczej. Wszyscy zwracają uwagę innym a sami robią to samo :c
    A moderatorzy nie mają z tym nic wspólnego, bo to MY się tak zachowujemy.
    To takie moje zdanie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym że " robią to samo " chodzi że nie są mili :p

      Usuń
  6. Nie fajny pomysł MSP by upadło, ponieważ by nikt nie kupował VIP i by zbankrutowali

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jak by tylko w Święta np. Tylko w Boże Narodzenie to nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Więc.. pomysł na VIP na choćby 1 dzień jest bardzo dobry. Zgodzę się też z tym , że VIP może być droższy, bo też muszą coś mieć. A co? Myślicie,że papier na gazetki tusz i drukarka są takie tanie? -.- A w ogóle , to ludzie na MSP mogą być mili ale nie wszystkim się chce. Przede wszystkim ludzie VIP i sławni z dużym lvl są nie mili. Ale to ich sprawa. Są też ludzie mili. Mój nick : Haanaa123
    Byy :**

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!