sobota, 1 marca 2014

Przywitanie

Hej. Jestem nowym redaktorem na blogu Abieskiej. Mam na imię Daniel (i proszę nie mylić mnie z CrazyDanio47!) Będę tu pisał przez.. trudno określić. Invida odeszła z bloga (sama chciała) a ja ją zastępuję. Będę tu pisał do jej powrotu. Mam nadzieję, że polubicie moje wpisy. Trochę o sobie opowiem. Moim ulubionym gatunkiem muzyki jest POP, ulubieni artyści to: Becky G, Lady Gaga, Cher Lloyd, Miley Cyrus (ta stara wersja Miley C;). Na MSP nazywam się NiebieskieSerce i mam 17 lvl (wczoraj wbiłem ;D), jestem chłopakiem Karo (Abieskiej). W sekrecie zdradzę, że nie piszemy do siebie "Hej Kotku" czy "Cześć Skarbie", ani się nie kochamy. Jesteśmy tylko przyjaciółmi. Na MSP (tylko na MSP <.<) mieliśmy zaręczyny, planujemy ślub, ale o tym dowiecie się innym razem. Chciałbym was poprosić o pisanie do mnie co w postach mam zmienić, żeby były lepsze i milej wam się czytało. Planuje dla was wieeele atrakcji, jeżeli uda mi się je zrealizować będziecie mogli z nich korzystać. Na MSP dołączyłem nie wiele później niż Abieska. Mam mały lvl, bo miałem dużo przerw i teraz wracam po rocznej. Wiem, że wpis jest ogólnie nudny, ale obiecuję że niedługo pojawią się dość ciekawe wpisy. Ja was żegnam, ale już wkrótce zobaczycie post o Boonsters, Boonies i "męskim punkcie widzenia", oraz oszustach. Męski punkt widzenia wygrzebałem ze starych wpisów Abi, miał ją prowadzić o ile pamiętam jakiś Robert. Seria nigdy się nie ukazała więc postanowiłem ją przejąć. Postaram się wymyślać ciekawe serie, czyli taki których nie ma na innym blogach lub jest na mało. No więc.. żegnam


11 komentarzy:

  1. Nie moge doczekac się kolejnego postu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Invida odeszła, a Ty zająłeś jej miejsce bezpowrotnie. No... ewentualnie zdecydują czytelnicy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co z kolażami Invidy? a tak wogóle to ten blog bez Invidy to już nie będzie to samo..
    ~Rosalie35

    OdpowiedzUsuń
  4. Co z kolażami Invidy? Bd tęsknić, Olcia.. Co do posta- bardzo ciekawy. Fajnie, że na blogu będzie pisać (znów) jakiś chłopak. C:
    Daniel, czy Ty przypadkiem nie pisałeś na Tym blogu?

    ~KisieleeeQ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłem, żeby mnie nie mylić ;-;

      Usuń
    2. Nie mylę Cie z Daniem, zapytałam, czy wcześniej nie byłeś redaktorem tg bloga. -.-"

      Usuń
    3. A spoko. Sorry :3 I nie byłem ;)

      Usuń
  5. Fajny post :3 Szkoda że nie ma Invidy :'c

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez Invidy nie ma tego bloga ! :'( Czemu ?!?! Lady GaGa ? Realy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez bede tesknic invida miala mi zrobic kolaz

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!