piątek, 28 lutego 2014

Modowe Początki #1

Cześć. :-)

Przepraszam Was, że od pewnego czasu nie było nowego postu, postaram się to w najbliższym czasie nadrobić. Jak pewnie wiecie, ja na tym blogu zajmuję się modą, więc dzisiaj chciałabym rozpocząć nową serię postów, w których będę pokazywać Wam stylizacje ,,początkowe", czyli takie, które ubieramy przy rejestracji na MSP. Będzie ona nosić nazwę ,,Modowe Początki".

                                   Zestaw dla dziewczyny na dziś.

                                                                ,,Lawendowy sen".



,,Lawendowy sen" to ubiór, który powstał z myślą o wielbicielkach kolorów jasnych oraz miłośniczek ,,modowych miksów"- i tak, błękitne tenisówki skomponowałam z fioletową spódniczką, a brązowe włosy (kok) z bluzeczką na ramiączkach, która ma wzór zebry. Oczy, makijaż i usta także starałam się interesująco dobrać, aby pasowały do siebie. Ubrania natomiast wybrałam takie, które mogłyby być używane też w innych strojach danej postaci. Oczywiście, możecie zmieniać w nich kolory do woli- to naprawdę świetna zabawa! 

Zestaw dla chłopaka na dziś.

,,Internetowy książę".


Kolejna moja stylizacja, tym razem dla chłopaków. Starałam się zrobić ją tak, aby spodobała się ona chłopakom, którzy odwiedzają ten blog. Dżinsowe rurki oraz klasyczna bluza idealnie do siebie pasują, a kolor oczu, prawie ,,niewidzialne" usta i kształt nosa dopełniają strój. Nie mogłam zapomnieć też o butach- są to klasyczne tenisówki w stylu ,,Adidas". Blond włosy nadają ogólnie ciemnemu ubiorowi ,,nieco" jasnych kolorów (przypominam- śmiało fantazjuj z ich doborem).

Mam nadzieję, iż moje stylizacje Wam się spodobały! 

Dobranoc! ;-)

Post napisała dla Was...


Moda na 102. 







5 komentarzy:

Czekamy na Twoją opinię!