czwartek, 27 sierpnia 2015

Tydzień unikatów - będzie? Na pewno nie teraz.

Heii!
Zapewne każdy z Was kojarzy post Nestelle, który nosił nazwę Śledztwo #1 = i coś tam dalej. 
Zapewne każdy z Was go przeczytał.
Zapewne każdy z Was miał nadzieję, iż taki tydzień się pojawi. Zresztą nie oszukujmy się, ja również. Niestety jak zwykle czekał mnie zawód, pojawił się zwyczajny konkurs o zawodach.
Zawód i zawody, moderatorzy zrobili to specjalnie.


(Od teraz do odwołania moje screeny nie będą miały zamazywanych funduszy, MovieStars i nicków, ponieważ na tablecie nie mam możliwości edycji zdjęć, za co przepraszam. + nie patrzcie że na zdjęciach mam unikatową fryzurę, bo jest to fryzura z moich zbiorów z wymian)
Jak widać zwyczajny konkurs z nową grafiką. A jednak pojawia się pytanie: może przywrócili w nim jakieś ubrania, animacje? Cokolwiek? Światełko nadziei...


...Brutalnie gaszone przez moderację naszej gry. Ani na tej, ani na żadnej innej stronie nie ma nawet pół unikatu. Zero. A jednak może animacje? Przecież na ekranie startowym gry pojawiają się bynajmniej dziwne animacje, niepodobne do klimatu różu i nowoczesnych rzeczy. To może one?


Nie. Tylko jakaś beznadzieja. Jedyna animacja, która mi się podoba, to ta zakupiona przeze mnie (Jest taka szalona. XD <3). Żadnych unikatowych, żadnych usuniętych...
A jednak spójrzmy jeszcze na ekran początkowy, gdzie i ja znalazłam dziwaczną animację, której wcześniej nie widziałam:


Proszę bardzo. MovieStar tak dziwacznie się przy niej przesuwa. Nie widziałam wcześniej tej animacji, u nikogo. Tak samo jak Nestelle złapała animację Beating Heart. Dziwne, prawda? I aby rozwiać wątpliwości co do stroju - wąż, serduszka i gwiazdki - MovieStars ze startowej nie są ubierane przez modów, ale goszczą tam osoby, które wygrały konkurs. Większość o tym z pewnością wiedziała, jednak już wcześniej nie raz wspomniana Nestelle napisała, iż unikaty na movie mają jakieś znaczenie. Nie mają, już wcześniej były na postaciach ze startu.
A wy, co sądzicie? Czy tydzień unikatów w tym roku będzie miał miejsce? Czy plotka o tym, że ma on się odbyć w listopadzie może być prawdziwa? Wyraź swoją opinię w komemtarzu. Więcej komentarzy = większa motywacja = więcej postów!

Do następnego posta!


Ostatnio jadę starymi logami, ha.

16 komentarzy:

  1. Wiem, że to takie postacie ubierane przez modów, ale... mój mózg rozwaliła unikatowa anamacja na unikatowym ludziu xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno tydzień uni jest we wrześniu :D Ale szkoda że konkurs jest o zawodach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj jak byłam w top, to widziałam pełno ubrań o starej grafice... niekoniecznie unikatowych, ale wyglądających jakby pochodziły ze starego MSP.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobacz na post na forum. Napiszesz o tym vpie darmowym niby? -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehem, tydzien uni zawsze byl we wrzesniu, jakos po ,,Back to school", wiec nie rozumiem czemu wszyscy nastawili sie na niego teraz.

    ~Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tydzień unikatów, na którym przywrócą również stare animacje, odbędzie się jakoś 17-18 września! Bez obaw! Skąd to wiem? Spójrzcie. Modzi wydadzą 18 września gazetkę MSP z VIPem na tydzień! Dlaczego? By dać nam pieniądze na kupno unikatów ^^ / Naomi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabyś. Ah te wasze chore wyobrazenia na temat naszych modow. Zalosne.

      Usuń
  7. Tydzień uni ma podobno być pod koniec września-początek października.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tą animke z pomponami na starym koncie, więc raczej to nie jest unikatowa animacja.
    Słyszałam, że moderatorzy mieli jakiś problem z aktualizacją, i musieli wrócić do starych plików msp, i dlatego animacja z sercem była na stronie głównej, i podobno przez chwilę na górnym pasku (tam gdzie jest highscores, youtube) była stara grafika.

    OdpowiedzUsuń
  9. Woah, załapałam się na zdjęcie. XDDD Pozdrawiam i fajny post. :'3


    ~Haruhi Suzumiyi

    OdpowiedzUsuń
  10. Woah, załapałam się na zdjęcie. XDDD Pozdrawiam i fajny post. :'3


    ~Haruhi Suzumiyi

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak naprawde wszystkie posty czytam, ale nie chce mi sie pisac komow. Poprawie sie :p A post fajny. Wstalam o 6 rano i wbieglam na kompa prawie sie nie zabilam. A ty taki fail xD

    ~Princesskaa >:3

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak naprawde wszystkie posty czytam, ale nie chce mi sie pisac komow. Poprawie sie :p A post fajny. Wstalam o 6 rano i wbieglam na kompa prawie sie nie zabilam. A ty taki fail xD

    ~Princesskaa >:3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!