wtorek, 25 sierpnia 2015

Śledztwo #1 = TYDZIEŃ STAREGO MSP (?) ~Wyjaśnienie

Helołson!

No, w końcu mi się powitanie udało. Cud, dziękuję.
Tu jak pewnie już kojarzycie Nestelle, mydło, biała, płatki, mleko, herbatka...
(No proszę... wymyślcie coś jeszcze!)

Na początek takie krótkie podziękowania, ponieważ mam dość ważną sprawę na temat "POWROTU STAREGO MSP"

PODZIĘKOWANIA♥
Chciałabym podziękować za dość sporą liczbę komentarzy pod postem ♥
(Wiem, że potraficie nawet więcej, ale dla mnie szczęściem jest nawet jeden komentarz :) )
Tylko pamiętajcie- Dla każdego redaktora komentarz to motywacja, nie tylko dla mnie.
Od dnia  którym tu przyszłam takiej motywacji dostaję bardzo dużo. Z tego
powodu staram się pisać posty dość często. Wiadomo, każdy ma własne życie i problemy,
a na dodatek zaczyna się szkoła, trzeba jeździć, załatwiać książki... i tak dalej.
Jeśli tu jesteś i czytasz proszę... Napisz cokolwiek. Komentarz czasami może zająć około
10 sekund, więc proszę... Wiem, pewnie ci się nie chce, ale komentując motywujesz innych ♥
Bardzo się cieszę, że niektórym z was podobają się moje posty (: Jest mi naprawdę bardzo miło z tego powodu, że niektórzy piszą, mówią, że lubią moje posty... To jest naprawdę wspaniałe♥
Dziękuję wam za to. Rozumiem, pewnie nie każdemu podobają się moje posty, ale
przyjmuję każdą krytykę oraz uwagę. Jeśli nie odpisałam ci na jakiś komentarz, to śmiało-
napisz do mnie na moje konto na MovieStarPlanet (Kiwiqqu x3). Chcę nawiązywać z wami
ten jakiś kontakt... Nie, dla mnie nie liczy się lvl, bo możesz mieć 0. Dostałam też
kilka komentarzy o przyjęcie do znajomych... Niestety, na Kiwiqqu x3 mam limit. Właśnie oto,
przez co powstało konto Kiwiqqu x3 Konto Pomocnicze. Tam możesz mnie zapraszać, przyjmę naprawdę każdego.  Jeśli coś napisz w komentarzu, następnie zaproś... A jeśli nie, to napisz w komentarzu swój login... Ja cię zaproszę ;)


Już śpicie? Pobudka!
Przepraszam za takie nudne coś... Musiały być te krótkie podziękowania.
Przejdę do rzeczy, na którą z pewnością czekaliście....

Śledztwo #1
TYDZIEŃ STAREGO MSP
~Wyjaśnienie & podanie faktów

W tym oto poście zastosuję materiały i fakty, które były już na innych blogach...
Zdjęcia są robione w całości przeze mnie. Nakręciłam również jeden film... Zobaczcie sami!

FAKT 1. 
Wycofane animacje & Unikaty na stronie startowej


Jak widać na pierwszym obrazku jest animacja, która została wycofana za brutalną i
nieodpowiednią dla dzieci grafikę. Teraz... Chyba nie za bardzo się nią przejęli...
Przecież na MovieStar logują się dzieci.. Od osoby, którą mam w znajomych dowiedziałam
się, że można ją kupić. Nie, niestety nie, ale... Prawdopodobnie będzie dało się ją kupić w czwartek.
Czemu? A o tym za chwilę..
No dobra, serce nie jest unikatem, ale ok. Tak... Unikaty na postaci z unikatową animacją.
Dziwne, czyż nie?  To może coś znaczyć... Ale co? Postać ta ma dwa unikaty,
które były dostępne na tygodniu. Czy szykuje się coś, o czym nie wiem?


Fakt 2.
Prezenty + Planeta...



Czy tylko mnie ta planetka irytuje?  Pojawia się wszędzie : Podczas logowania,
podczas przejścia np do miasta filmów... Wszędzie. Tak, rzeczywiście tak samo było na starym
msp. Więc kolejny dowód na to,że prawdopodobnie będzie takowy tydzień.
Dostaliśmy również 2 prezent, w których łącznie znajdowało się 22 fame i 20 sc.
Taka standardowa ilość. Może to być dowodem czegoś nowego,
ale no Nestelle... Jeszcze nic nie wyjaśniłaś. Utrzymam was w napięciu i wyjaśnię to
dopiero na końcu (Nie pomijaj- będzie jeszcze kilka faktów...)

Fakt 3.
Bonnie, które chodzą same + Tańsza karma
Tutaj w tym fakcie postanowiłam nakręcić kilkusekundowy filmik... oto on.



(FAKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!! Film się usunął ;-; )
   
Bonnie sobie sam wrócił na miejsce. Było tak na starym Msp. Kolejna zmiana?
W rzeczy samej. Gdyby mieli dodać tydzień starego msp musieliby to rozpocząć wcześnie-
jeszcze trochę czasu do czwartku mamy. Usłyszałam również, że karma stała się tańsza.
Okej, to nie wiem czy dowodzi czegokolwiek, ale ok.  Wszystko wskazuje na zmianę naszego
nowego msp w stare... na zawsze? Bez obaw!  Nic takiego się ie stanie, nie macie się czym martwić ;) Teraz przejdę do sedna sprawy- dowodu na to, że będzie tydzień starego Msp.

PODSUMOWANIE- TYDZIEŃ STAREGO MSP.
~Czemu? Wyjaśnienie.

 Tak, teraz wchodzę na telefon, zaraz będę przesyłać screeny z facebooka.



Tu, na pierwszym zdjęciu mamy przedstawiony nowy temat, który będzie 
w czwartek. Ostatnio dużo osób mówiło, że zbiera na tydzień uni. Potem zobaczyłam zmiany....
Co od razu mi się skojarzyło? Kosmos- kosmonauta= Podróż do przeszłości=powrót starego msp.
Temat może być oparty na tematyce starego msp, cofamy się w czasie i lądujemy 
na planecie starego msp- stąd strój astronauty. Myślę nad tym, czy moderatorzy dodadzą 
link do starego msp, na którym będzie można się zalogować, czy zmienią na cały tydzień nasze msp.
Raczej to drugie - jest bardziej... realne. Mam tu kolejny dowód- komentarz, który został dodany
jako pierwszy- na sto procent moderatorzy wzięli go pod uwagę!

Denne tłumaczenie tłumacza google. Straszne, wręcz potworne! Możemy wywnioskować, że :
" Można dodać motyw, gdzie wszystko zmieni się tak, jak za czasów starego Msp przez tydzień", 
"Zmienimy całe dekoracje na takie, jak na starym msp". Mamy dowód! 
Pamiętacie ? Wiele osób prosiło o unikaty- Mamy tydzień Uni. 
Wiele osób prosi o starą grę - Mamy starą grę! Jestem pewna na sto procent, że już 
w czwartek wejdziemy na tydzień do starej gry...

Teraz udam się na serwer duński, który został stworzony pierwszy. Może tam będzie coś więcej?

Przed chwilą byłam na serwerze duńskim... jak na razie wszystkie serwery mają takie same, równo
dodawane aktualizacje. Musimy tylko czekać!


Post był krótki, za co przepraszam. Chciałam was tylko o tym poinformować.
Będę pisać posty na bieżąco- jeśli pojawi się nowa zmiana napisze posta ;)
Będę siedzieć na facebooku i wypatrywać nowych rzeczy... 

KOMENTARZ=WIELKA MOTYWACJA
DO DALSZEGO PISANIA
(Jeśli to czytasz, naprawdę proszę...napisz w komentarzu cokolwiek) 
(Wyzwanie? Proszę! Wyzwaniem jest...
sto komentarzy pod postem ;p )   


Bayos!
(Stary szablon)


Nestelle 
~ Kiwi

71 komentarzy:

  1. Wow, widać, że podchodzisz do tego profesjonalnie.
    Profeszyn post B).

    ~Aleksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega ciekawy post :). Boże , jestem ciekawa tego czwartku!

      Usuń
    2. uwaga !!! czwartek już za 2 dni w 3 tydzień uni !!

      Usuń
  2. Jeju tydzień uni mój pierwszy tydzień uni yey

    OdpowiedzUsuń
  3. Supeer seria ! Normalnie detektywka B) Boże ale jestem ciekawa..też dałam kiedyś pomysł msp , i nie chcą dodać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boshe, tydzień starego msp? co oni jeszcze wymyślą... mam nadzieję, że tylko na tydzień...

    ~Faira Monster

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! :D Idę sc zbierać *u*

    ~Milusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ale wolałabym gdyby był w następny czwartek, bo nie mam zbyt wiele sc na uni..
    -Juliette

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram ^^ Ja wyjeżdżam, więc raczej nie będzie mnie na MSP, jedynie czasem w jakiejś recepcji czy po prostu tam, gdzie będzie Wi-Fi.
      Emi, SZLR

      Usuń
  8. Fajna seria ! :D , [ta planetka tez mnie irytuje xd]

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie masz talent do blogowania;33

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie masz talent do blogowania;33

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobsz ze usuneli mi konto!!! XDD Pozdro dla tych z chatu

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie Tydzień Unikatów? Super! ;D A ten Tydzień Starego MSP.. Ech,lepsze jest nowe. Według mnie,oczywiście. c;

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam kasy a tydzień uni. Za dwa dni :((( A gazetkę będe miała dopiero w poniedziałek jak będe u okulisty :( Dzisiaj mogłam sb kupić ale mi sie nie chciałi :/ Teraz żałuje :'((( I na każdym blogu jest o tym temat xD Też chyba o tym napisze xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Postacie na stronie logowania juz dawno mialy takie unikaty. :/ Nie chodzi mi o animke, tylko o np. kwiat we wlosach.
    Ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń
  15. Temat w czwartek będzie związany z przyszłością, a nie przeszłością. Można to wywnioskowac po przetłumaczeniu tekstu z obrazka spoilerowego. Tamta bezwłosa MS mówi coś typu: Kim będziesz w przyszłóści? Będzie to raczej temat związany z rozpoczęciem roku szkolnego, prawdopodobnie zamiast ,,Back to school''.
    Ta animacja to raczej błąd, bo na logikę, po co usuwaliby animację z tasakiem, a później dodawali dużo bardziej brutalną? Szczerze to ja nie wierzę w przywrócenie ''starego'' MSP. To by było bezsensu... Najpierw unowocześnialiby MSP latami, aby później na tydzień wrócic całkowicie do ''starocia''? Zastanówcie się nad tym... Błagam, modzi tak naprawdę mają nas w dupie.;') Tydzień unikatów to i tak naprawdę dużo, powinniście w końcu to zrozumiec. Dodatkowo tydzień unikatów jest we wrześniu, a nie w sierpniu.;-; Bonusowo, gdyby chcieli przywrócic ''stare'' MSP na pewno nie dodaliby tych takich zadań emmm... Szkolnych, których jeszcze nie, ale są.
    STARE MSP JUŻ NIE WRÓCI! Pogódźcie się z tym. Fakty, które napisałam mówią same za siebie. Pewnie ta animacja to zwykły błąd. Co do planety, to wygląda ona nowocześnie, więc sami rozumiecie... Na tym zakończę ten komentarz.

    ~Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i masz racje ... Ale ja sie tak tym jarałam :(

      Usuń
    2. Planeta pojawiała mi się też dawniej, więc nie rozumiem innych mówiących różne rzeczy na jej temat.. ;/
      Przeważnie pojawia się wtedy gdy laguje i nie chce się coś włączyć.

      Usuń
  16. Moim zdaniem to bzdura z tym tygodniem "starego MSP".
    Ludzie tak piszą, by wywołać aferę.
    Ja sama na początku się z animacją ze starego MSP na stronie startowej
    przestraszyłam..

    ~Pozdrawiam
    ~ZuzQa/Entobelle/karolina66756 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię tego, by wywołać fejm i aferę, wybacz. Te dowody dały mi do myślenia o takim tygpdniu. Jest również możliwość nowej akt gry

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. No w sumie tak.
      Ale jak by było "Stare MSP" na tydzień, to ciekawe czy unikaty by też były. xd ;DD

      Usuń
  17. Super post :* Mój pierwszy tydzień uni! Wszystkie zawsze przegapiałam, ale teraz mam szanse. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moze być aktualizacja gry... ale wszystko jutro w poście ^^

      Usuń
  18. mój 1 tydzień unikatów *jej*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zwierzaki nawet ostatnio chodzily, to nie nowosc -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzą od tygodnia... tak, to nowość ;_;

      Usuń
    2. Ciekawe... chodzą praktycznie od miesiąca. Wiem, bo często zajmuję się zwierzakami na MSP.

      Usuń
    3. Ja zajmuje się... raz na miesiąc.. xd Nom, nic nwm xd

      Usuń
    4. Skoro zajmujesz się nimi raz na miesiac, to po co piszesz, ze chodzenie zwierzakow to nowosc? Nie lepiej zapytac sie wtedy znajomych czy to nowosc, bo niewiele sie nimi zajmujesz i sie upewnic to glupoty nam wciskasz? ;-;

      Usuń
    5. Nie nie lepiej. Miesiąc temu chyba nie chodziły, więc nie wciskam głupot, wybacz. Może to nie nowość, może jest nawrt jedna osoba, która o tym nie wiedziała. Więc yak zwane głupoty możesz sobie zabrać ;_;

      Usuń
    6. Stare zwierzaki tylko chodziły. Nowe zaczęły chodzić u mnie dzisiaj ( zajmuję się zwierzakami codziennie).

      Usuń
    7. A u mnie nowe chodzily juz dawno. Bo jesli wejdziesz do pokoju i jestes w pokoju dziennym, a zwierzaka ustawiles do kuchni no to musi tam przyjsc, wiec idzie.

      Usuń
  20. Dzięki za tego posta! Potwierdził on moje wszystkie propozycje co będzie? :D bardzo dobrze prowadzisz posty ( przyjemnie się czyta) jakby co na msp Carly Rea JEN ale niestety limit znaj :/ możesz zapro na 2 konto o nicku Kalucza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic nie wiadomo, bo może to być aktualizacja gry :) I bardzo dziękuję ;*

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nazwe dla cb:
    Jogurt
    Może być 😊
    Na msp jestem
    Diva o imieniu diva
    Byebydiva 💎

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post, mnie też wkurza ta planetka, a na dodatek od nowej aktualizacji dłużej mi się loguje. Mam nadzieję, że nie będzie tydz. starego MSP, a tydz. unikatów. Nawet jak przywrócą na tydzień, to MS i tak będą marudzić, że nikt im nie pomaga :P No i taki będzie krąg MSP...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, no właśnie, ostatnio emespe strasznie wolno działa także na komórce! :O
      W sumie, dobrze by było gdyby zrobili te stare emespe, może skończyły by się te nudne arty..

      Usuń
  24. Bardzo dopracowany post :) Jestem taka ciekawa czwartku, a to już jutro!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy mnie tylko ten film przeraża?

    OdpowiedzUsuń
  26. Prosiłaś, żeby napisać cokolwiek, więc napisze.
    cokolwiek....
    No dobra, postaram się bardziej.
    Fajny post, niezły z Ciebie detektyw + bardzo cieszę się na tydzień unikatów, bo to będzie pierwszy jaki "przeżyłam" (zawsze przegapiałam)
    No, a z tygodnia starego msp - o ile taki będzie - nie za bardzo się cieszę, bo wszystko wtedy nie było tak dopracowane jak wtedy i pamiętam jak wkurzała mnie grafika, ale stare animacje byłyby spoko. Gdzieś tu jakaś dziewczyna pisała, że planeta wygląda na nowoczesną i w sumie ma rację, jeśli mieli by wprowadzać na nowo te stare rzeczy to chyba właśnie takie jak były.. Chyba, że..tydzień starego msp tylko w troszkę nowszej wersji? :')))) W sensie, że wprowadzane są te wszystkie stare funkcje i rzeczy, ale z lepszą grafiką.

    OdpowiedzUsuń
  27. bo wszystko wtedy nie było tak dopracowane jak teraz*

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobno Pixi Star zmienia sie na krwawą i że nasz serwer schakował brazylijczyk :( A więc najlepiej blokujcie podejrzane osoby i nie wchodźcie na forum :( Bo może sie za tym kryć hacker :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xDDDDDDDDDDD KTO MI KUPI MAJTKI BO TE JUŻ MAM CAŁE MOKRE HAHAHA XD

      Ty też rozpuszczasz te plotki? Pixi Star robi się krwawa? XDD No ja nie moge! Nikt nic nie zhackował i nie gadajcie więcej takich głupot, plz.

      Usuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Msp cofnęło się do czasów średniego. ( Byłam na nim więc wiem).

    OdpowiedzUsuń
  31. Nestelle wiesz, że pewna kopiara o na blogu em-msp.blogspot.com skopiowała TEN POST? ;-; Ona juz wcześniej kopiowała posty Jesy <3 i czadowa9090 ;//. Jesu, czy ona (ta kopiara) wreście się ogarnie ;_;? Chyba nie XDD. Ale wiem jak sie nazywa na msp: Rózowa Malinka 210. ma 30 lvl. a zachowuje się jak by miała nwm z 5 XDD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... będzie miała przerobane ;_;

      Usuń
    2. Wiem, widziałam już komy pod "nie jej postem" :')

      Usuń
  32. Co do zwierzaka to od od zawsze chodził .-.

    OdpowiedzUsuń
  33. W tej samej minucie, pjona ;D?

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja pisalam z msp i nie, nie bedzie starego msp.

    OdpowiedzUsuń
  35. O co chodzi z tygodniem uni? ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej szukacie admi na bloga ? (:

    OdpowiedzUsuń
  37. Nestelle, kiedy wyniki mini konkursu na nazwę bloga?

    OdpowiedzUsuń
  38. Będzie można kupić zakazana animki odpiszcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bedzie nawet starego msp, jest post od modow.

      Usuń
  39. KOCHAM CIĘ I TWOJE POSTYYYY JESTEŚ MEGA <33333
    :))
    Pozdroooo xdd

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!