poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Tanie Looki #1

Helołson! 
Dżem bry, witajam w kłolejnjim płoście!

Jak zwykle... chyba powinnam zacząć od początku.

Helołson!
Może już po powitaniu kojarzycie kto tu... w kolejnym poście wita Mydło, Nestelle, Mrs. Biała,
kakauko, herbatka & płatki (No mało tego.. W komentarzu = Nowe podpisy dla mnie nał! )

Chyba powinniście wiedzieć, co teraz będzie... Na tym opiera się każdy post. Co to?

PODZIĘKOWANIA♥

  Dzisiaj należą wam się specjalne podziękowania. Bardzo dużo osób wzięło udział w mini-konkursie.
Z racji tego nagrodzę dwie najciekawsze prace. Sretettete konkurs, podziękowania to miały być. 
    Dziękuję za komentarze, czyli za to, jak wielką motywacją mnie obdarzacie. Jest to naprawdę
wspaniałe uczucie, że coś piszesz, a to komuś się podoba. Nie wiem, jak mam wam podziękować.
Wam to naprawdę może zająć 10 sekund, ale dla mnie to jest pełnia szczęścia. Gdy opublikuję posta
wchodzę na bloga co 5  minut, by sprawdzić czy jest jakikolwiek komentarz. Może nie wiedzieliście, 
ale czytam po prostu  każdy komentarz. Nie ma komentarza, którego nie zauważyłam.
To wam, osobą czytającym i komentującym należą się podziękowania. To dzięki wam jest
chociaż tych kilka postów na tydzień.  Każdego redaktora motywuje nawet jedno małe zdanie.
Jest to niezastąpione. Dziękuję ! 


 Dobrze, trochę napisałam. Ujęłam to, co chciałam. Jeszcze teraz małe przypomnienie, ponieważ 
jest to coś, o czym łatwo zapomnieć  

KOMENTARZ= WIELKA MOTYWACJA DO DALSZEGO PISANIA !  
Jeśli to czytasz proszę, skomentuj. Dajesz radość & motywację.
(Wbrew pozorom cieszy nawet zdanie złożone z dwóch/trzech słów)  

 Teraz powinnam przejść do posta, prawda? Więc raczej to zrobię...

TANIE LOOKI #1

O co chodzi?
W serii chodzi o stworzenie looka, który nie przekracza danego budżetu. Są to looki,
które może zakupić każda Ms. Nie podlega zasadzie kupisz look=blok. Te looki są stworzone do kopiowania! Seria jest na wielu blogach, więc czemu nie tu? Dzisiaj cena looka to :
do 2500 sc   1x Nie vip i 1x Vip.

Jest to bardzo krótkie wytłumaczenie, ponieważ nie ma tu za wiele do opisywania. 
Zaczynamy!

(Do looków używam konta pomocniczego)

Look 1. Nie vip.
 Liczba rzeczy : 5
Cena: 2200 sc
  Jeju... Bardzo podoba mi się kolorystyka tego looka.
Jest taki lekki... Miałam duży kłopot ze znalezieniem tanich włosów. Już takie jedne ładne miałam,
ale postawiłam na tańsze. Za chwilę przedstawię jeszcze 2 wersje kolorystyczne.
Jeśli podoba ci się ten look możesz go bez problemu kupić ;) 
Masz nieco większy budżet? Możesz dodać okulary- serduszka (strona 31, biżuteria & okulary) 
Ja preferuję większą liczbę dodatków, więc okulary były dla mnie dobrym rozwiązaniem.
Gdy postawimy na ich kupno look będzie kosztował równo 2500 sc.  Na ogół  prezentuje się tak:
Myślę, że wygląda nieco lepiej. Nie wiem czemu, ale musiałam dodać tę spódnicę.
Ostatnio coraz częściej tworzę komplety właśnie z nią, więc...
Co do włosów- Są ładne, ale mam tylko jedną parę w szafie, ponieważ z reguły nie pasują mi do
kompletów. Dla ciekawych świata -  Paleta kolorystyczna:

Biała ramka- Kolor na spódnicy & opasce & bluzce & Butach
Zielona ramka- Kolor miętowy (widać, gdzie go użyłam ? )
Czarna ramka: Kolor włosów

Wersje kolorystyczne

WERSJA 1. Lawendowo- turkusowa.
Prezentuje się naprawdę bardzo ładnie *-*
Tak lekko... Wersja podstawowa ma mocniejszą kolorystykę, a ta - lekką *-*

WERSJA 2. Czerwono- biała




LOOK 2. Vip
Liczba rzeczy : 4
Cena: 2175 sc

Nie wiem czemu, ale look bardzo mi się podoba. Mamy tu przedstawiony kolor
(po mojemu) bladej wiśni + bieli. Jak się okazuje to połączenie pasuje do siebie idealnie!
Wszystko oprócz wianka jest dla Vip. Znowu : jest to look ciepły oraz
wiosenny. Jeśli jesteś zainteresowana kupnem- pędź do sklepu !
Musiałam dodać wianek... Wygląda ślicznie, oraz pasuje idealnie. Ciekawi? Łapcie paletę !
Szara ramka- Kolor blado- wiśniowy.
Czarna ramka- O dziwo, biały.

WERSJA KOLORYSTYCZNA 1.
Limonkowo-morska




WERSJA 2.
Czarno-biała
Tak, nasza ładnie wyblakła wersja bez koloru.. O dziwo, według mnie prezentuje się ładnie.






KONIEC


Teraz już kończymy posta... Chciałabym poinformować, że jest mała zmiana planów i wyniki
mini-konkursu pojawią się jutro :) Mam nadzieję, że mi wybaczycie ;c
Przepraszam, ale post był pisany trochę na szybko, więc wyszedł taki... krótki :)

KOMENTARZ=Wielka motywacja
Jeśli czytasz/czytałaś/eś tego posta- proszę, skomentuj ♥

Bayos!

EDIT: Jeśli chcesz kupić looka napisz w komentarzu :)
Jeśli chcesz paletę kolorów do jakiegokolwiek looka w którym palety nie było- Napisz w komentarzu maila.
~Nestelle ♥ 
~Kiwi
 

34 komentarze:

  1. Pierwsza B) Śliczny look. Pierwszy najlepszy ^^


    ~Misia 1289
    ~Ivka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Super post c; fajnie się Cię czyta!
      Pozderqqo xd
      niebieskaa345
      .
      .
      .

      Usuń
  2. Uważam, że skoro takowa seria jest na wielu blogach, to nie powinnaś jej tutaj robić. Powinnaś wymyślić coś oryginalniejszego. To tylko moje zdanie, ale zaraz hejty na temat mojego komentarza się posypią zapewne.. I mam pytanie - rozumiem, że nie chcesz, by tekst był sklejony, ale po co robisz tak duże odstępy w zdaniach? A co do look'ów - są ładne. Najbardziej przypadł mi do gustu piąty i ten ostatni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo można powiedzieć o HoN, albo upodabnianiu ms do celebrytów. Prawie każdy blog ma taką serię.

      Usuń
    2. Prawda jest taka, że praktycznie każda seria jaką "wymyślimy" znaduję się na jakimś blogu, a takie typu HoN, look, ocena looków, loga na zamówienie, nowe motywy znajdują się na każdym blogu i nie widzę powodu, aby komuś wypominać.

      Usuń
  3. Ojej, ale śliczny jest ten look nr 2 ^^ szkoda, że jest dla vip, bo bym go kupiła. Pierwszy też ładny, a szczególnie wersja lawendowo-turkusowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne look'i! Chyba kupię obydwa! ^^
    Szkoda tylko,że ten ostatni look jest dla VIP'ów.. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny Ci wyszedł ten pierwszy look *-* Inne też niczego sobie ;) I chciałabyn Ci powiedzieć że kocham Twoje posty <3 Są świetne ( nie obrażam innych redaktorek ;) ) Pozdrawiam
    ~ Gabi XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny Ci wyszedł ten pierwszy look *-* Inne też niczego sobie ;) I chciałabyn Ci powiedzieć że kocham Twoje posty <3 Są świetne ( nie obrażam innych redaktorek ;) ) Pozdrawiam
    ~ Gabi XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post C:. Looki mi się podobają. OGÓLNIE mam teraz bekę z modów, bo ci idioci dali mi dziś blokadę IP bo "naruszyłam ich zasrany regulamin" ;____;! Jpdl co ja pojebusy, zwłaszcza że mam VIP który DZIŚ się kończy. MASAKRA xd. Nie wiem za co i wgl. ktoś sprawdzi czy z moim kontem wszystko ok.? Nick: Mów mi szalona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz wejde na Msp to sprawdze ;-;

      Usuń
    2. Jeśli chcesz mogę dodać jutro jakiś poradnik jak zmienić IP komputera xd

      Usuń
  9. Heh, dzięki xp. Jestem wściekła że normalnie ugghh ;-;. Modzi to gówno. Będę musiała grac na innej przeglądarce, chyba ;p. Daj kom. jak sprawdzisz XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko ok c: Nie widać, żebyś miała bloka czy coś XD

      Usuń
    2. Jezu jak dobrz, a już miałam w głowie najgorsze myśli :o. Jak ktoś ma bloka IP, to tego nie widać ;p.

      Usuń
    3. I wogóle to dziwne, że to mój 2 blok IP ( oczywiście niesprawiedliwy pff ) a nigdy nie miałam blokady na konto na np. 1dzień/2 itd. tylko te bloki IP ;-;

      Usuń
    4. Ja zmieniłam IP, bo też miałam bloka ;)

      Usuń
  10. Link do niesamowitego bloga : http://po-naszej-stronie-lustra.blogspot.com/
    Przepraszam za reklamację . Możecie usunąć mój komentarz , jeśli przeszkadza wam to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE REKLAMOWAĆ SIĘ - serio to takie trudne do zapamiętania C;?

      Usuń
  11. Najładniejsze są looki : 3 od końca i ostatni <3 Mega fajny post! Nestelle, zaprosisz?
    i like hozier
    może nie zadajesz się z niskimi levelami, ale mam doświadczenie w grze. moje poprzednie konto - kitka220 zostało zhakowane w prawie 9 levelu. Mam więc pojęcie o grze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam limit ;c ale jak coś xapr na Kiwiqqu x3 konto pomocnicze :)

      Usuń
  12. A mi nie odpisalas pod tamtym postem. Pisalam z konta Zuzanka. Do kiedy jest ten konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się każdemu odpisać, ale nie zawsze wychodzi... konkurs juz sie skonczyl ;)

      Usuń
  13. Ładne looki c: Dla mnie - 2500 sc, to drogo :D
    Emi
    SZLR

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym pierwszego looka.Oba są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. NA MSP NAZYWAM SIĘ JustynaSabcia <3333

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy beda wyniki mini konkursu na nazwe bloga?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!