czwartek, 26 maja 2016

Post powitalny!

Hej, hej!
Nie wiem naprawdę od czego zacząć. Dostałam się tutaj po kilkunastu próbach i bardzo się z tego cieszę! Na razie jestem na okresie próbnym, lecz postaram się tutaj zawitać na stałe.
Może po prostu zacznę najpierw od przywitania się?

Nazywam się Natalia i liczę sobie 13 wiosen. Interesuję się blogowaniem, lecz nie pogardzę też pisaniem książek. Moim marzeniem jest wydać własną książkę inspirowaną moimi blogowymi doświadczeniami. Marzę, także o zostaniu raperką, ale to już jest na dalszym planie.
Jeżeli ktoś mnie nie zna to może napiszę wam na jakich blogach piszę? Aktualnie moje posty pojawiają się na cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com, lecz kiedyś pisałam również na emily-mccline-i-msp.blogspot.com. (bez .) Swojego czasu posiadałam własnego bloga, ale jego rozwój nie wróżył sukcesem i po dłuższym czasie zrezygnowałam z jego prowadzenia.

Czas na moją historię!

Na MovieStarPlanet gram już od 2012 roku. Moim pierwszym kontem była użytkowniczka o nazwie natalisko10. Pamiętam, że przy jej zakładaniu pomagała mi moja mama, która wtedy myślała, że stronka jest nielegalna i płatna. Jednakże po dłuższym naleganiu mojej koleżanki postanowiła mi je założyć. I tak, oto powstało moje pierwsze konto. Wkrótce namówiłam moją mamę na pierwszego vipa. Koleżanka, o której już wspomniałam miała sobie go kupić w tym samym czasie co ja. Oczywiście moja mama myślała, że to za duże ułatwienie w grze i, że przez to może przyjechać policja. Wyrzuciłam (niedosłownie) z jej głowy te myśli i dostałam vipa na tydzień. Był to oczywiście ten najzwyklejszy, ponieważ wtedy tylko takie widniały na MovieStarPlanet.
Kupiłam sobie swój pierwszy komplet, który był koloru srebrnego, lub szarego - nie pamiętam dokładnie. Była tam czapka z daszkiem za kilka diamentów, jakaś marynarka, krótkie spodenki połączone z rajtkami, oraz jakieś buty, których nie pamiętam. Kupiłam sobie wtedy, także kolczyka na usta, który był bardzo popularny. Moją pierwszą animacją było zwisanie do góry nogami na brązowej linie. Nie pamiętam nazwy, a nie wiem pod jaką kategorią szukać tego w sklepie, także przepraszam za niedokładny opis.
Po skończeniu vipa chciałam mieć następnego, lecz wiedziałam, że mama już się nie zgodzi. Z nieba -tak wtedy myślałam- spadła mi pewna użytkowniczka, która napisała do mnie, że zrobi mi vipa CAŁKIEM ZA DARMO! Wtedy byłam niedoświadczonym graczem, także nabrałam się na to i podałam jej hasło. Gdy po kilku minutach od wylogowania weszłam na moje konto doznałam szoku. Nie miałam wszystkich rzeczy, a w mojej garderobie została tylko czapka z daszkiem, ponieważ była za diamenty. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba potem znów zostałam oszukana i już na zawsze zrezygnowałam z tego konta. Jednak nieraz na nie wchodzę powspominać dawne czasy.
Kolejnym moim kontem była LuSia45123456, na której grałam bardzo krótko, ponieważ znów nabrałam się na darmowego vipa.
Przechodzimy teraz do roku 2014, w którym to założyłam konto o nazwie Majjka062. Uwielbiałam tą użytkowniczkę! Miałam na niej jeden artbook w top i serię filmów. Pamiętam jak raz ktoś wkradł mi się na konto, lecz mnie tylko przebrał i zostałam zablokowana na kilkanaście godzin. Teraz przechodzę do dramatycznego zdarzenia. Po długim czasie grania na tym koncie szanowni moderatorzy zablokowali mnie na zawsze. Dlaczego? Ktoś wkradł mi się na konto i pisał dziwne rzeczy. Muszę z bólem przyznać, że do dnia dzisiejszego próbuję odzyskać moje konto.
Ta historia kończy się na koncie M a j u $ k a, na którym gram aktualnie teraz. Jest to konto spełnienia moich marzeń. To na tym koncie rozpoczęłam swoją historię z sławniejszymi blogami.

Mam nadzieję, że nie zanudziłam was swoją historią, bo tego z całego serduszka bym nie chciała. Nie będę się już dłużej rozpisywała, bo nie widzę w tym sensu. Wszystkie najważniejsze informacje o mnie wiecie! To do zobaczenia w kolejnych postach z mojej strony! :) Aha i jeszcze jedno. Obecnie nie posiadam loga, ponieważ na wannach go najzwyczajniej w świecie nie używam. Będzie ktoś miły i wykona dla mnie, owe logo? Byłabym bardzo wdzięczna! :D
~M a j u $ k a
~Nate

9 komentarzy:

  1. Fajna notka! Zrobię dla Ciebie logo, tylko napisz do mnie proszę na MovieStarPlanet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to brzmi - "Liczę sobie 13 wiosen". Poezja normalnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego jesteś taka eee, niemiła? Mnóstwo osób tak pisze.

      Usuń
    2. Bo ja ogólnie taka poetycka :D
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!