czwartek, 26 maja 2016

To niemożliwe, a jednak..

Witam! 
Jestem na tym blogu nową, nieliczną osobą - dostałam się na okres próbny. Bardzo dziękuję za danie mi szansy. To jest bardzo duże wyróżnienie. 
Pisanie na lepszym z blogów jest zaszczytem.
No cóż, może powiem coś o mnie - Nazywam się Kesja. Wiem, wiem, możecie nie znać lub nawet nie kojarzyć takiego imienia. Mam 13 lat i moimi głównymi zainteresowaniami jest fotografia, blogowanie i książka z wyższej półki. Lubię podróżować i rysować.
Ćwiczę również swój głos do wokalu, ponieważ chciałabym być piosenkarką. Chodzę też do szkoły muzycznej.
Na MovieStarPlanet pojawiłam się dość dawno, około 3,4 lat temu. Byłam zielona co do tej gry, nie wiedziałam co to VIP, StarCoins i tym podobnych rzeczy. Aktualnie gram na koncie Nelwine, które nie jest zbyt "wyfejmowane" (nie wiem jak to nazwać, serio). Lubię tworzyć looki, jak i rozmawiać na nim ze znajomymi.
Blogowanie? - cóż, bloguję coś 2/3 lata z przerwami. Staram się pisać dosyć dobre notki, staram się o interpunkcję i o ortografię. Nie robię błędów czy coś w tym stylu.
Myślę, że będę tutaj baardzo długo - mam pomysły na serię, looki i pojedynki.
Naprawdę cieszę się, że dano mi szansę. Dziękuję.
Gratuluję również Laarie, która też się dostała - gratuluję wszystkim.
Tak się zaczęła moja przygoda. Jak twierdzi przysłowie - do trzech razy sztuka, a ja dostałam się za trzecim razem.
No cóż.. nie będę się rozpisywać. Jeżeli ktoś przeczyta ten post - dziękuję za przeczytanie moich wypocin. Będę się tutaj ujawniać do trzech razy w tygodniu, a wraz z moimi odwiedzinami - notka. 
Cieszę się, że mogę tutaj pisać.
Dziękuję i pozdrawiam.
'Kesja

13 komentarzy:

Czekamy na Twoją opinię!