poniedziałek, 23 maja 2016

Sweet Pastels + Konkurs na logo

Cześć!

Tutaj Julka po długiej nieobecności. Nie chcę się tłumaczyć na 3/4 posta, ale w związku z tym, że należę do zespołu ilość koncertów się powiększyła. Na przykład w tym tygodniu były trzy wyjazdy. Ale dzisiaj koncert mam później, więc piszę tego posta! Pojawił się nowy motyw. Razem z nim nowe ubrania i nowy dylemat - w co się ubrać? Ja przychodzę z pomocą i specjalnie stworzyłam look z konkursu "Edgy Pastels". Serdecznie zapraszam do przeczytania.




Look prezentuje się tak:

Włosy - Fryzura jest dwukolorowa. Po mojej lewej stronie mają odcień biały, a po prawej... jakby brudny fiolet. Włosy są rozpuszczone. Na czoło MS opada grzywka, a na czubku głowy jest koczek. "Two Tone Pastel" przypadły mi do gustu. Do ich kupna potrzebujecie 6 diamentów.
Bluzka - Można nazwać ją tuniką. Jest długa, jak i luźna. Kolory współgrają z włosami. Brudnofioletową bluzkę ozdabiają gwiazdki w wygaszonym odcieniu bieli. U dołu tunika sprawia wrażenie podartej. "Star Knit" kosztuje 575 SC i s ą dostępne tylko  dla członków VIP.
Spodnie - Dolna część looku to spodnie, które są zwane rurkami. Bluzka zasłania gwiazdki pod zapięciem. Widoczne są dwa kolory - biały i oczywiście brudny fiolet, który jest wyblakły. "Edgy Print Long" są cenione na 625 SC.
Buty -  Są to w swoim rodzaju sandały. Mają one bardzo wysoki koturn w paski koloru looku. "Taller Me" kosztują 400 SC.
Oto skład:


Zachęcam do kupowania looku.



A tymczasem organizuje dla Was konkurs na logo! Chyba każdy zna zasady, ale dla pewności je napiszę.

• Musicie zrobić logo z moją MovieStar. Prace bez niej nie będą brane pod uwagę.
• Napis to mój nick albo imię, ewentualnie cytat.
• Program, w którym zrobicie obrazek jest oczywiście dowolny.
• Na dostarczenie lóg macie czas od 22.05 do 4.06. Następnego dnia zostaną ogłoszone wyniki.
• Ilość prac jest dowolna.
• Loga wysyłacie na adres konkurs.na.logo.julka@wp.pl


Nagrody!

IV - dwa autografy; komentarz na 3 filmach, 3 ArtBookach i 4 lookach; promowanie
III - lista życzeń do 1000 SC; komentarz na 5 filmach, 5 ArtBookach, 8 lookach; promowanie
II - lista życzeń do 1500 SC; komentarz na 8 filmach, 7 ArtBookach i 10 lookach; wywiad; promowanie
I - lista życzeń do 2000 SC; komentarz na 10 filmach, 12 ArtBookach, wszystkich zdjęciach i 15 lookach; wywiad; logo ode mnie; promowanie

Zachęcam do wysyłania prac.









Do zobaczenia <3
###supergirl


23 komentarze:

  1. Chętnie wezmę udział, ale nie mam Ciebie w znajomych. Była bym wdzięczna jeśli podała byś swój login.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Btw. Piękny look, szkoda, ze wlosy sa za 6 diax. Sa naprawde ladne c:

      Usuń
  3. Hm, niedługo będzie wolne, więc będę miała czas na wysłanie swoich prac. W takim razie się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post!
    Ps. Ukradli mi konto. Moje konto to Solineshy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Nie musisz tego pisać.

      Usuń
    2. Odniosę się do tego, co napisałam - nie musisz tego pisać. Nie mam Ci za złe, ale wiesz :/ Dużo osób na limit..

      Usuń
  5. Look bardzo ladny.
    Zglaszam sie do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wezme udzial!

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział, ale nie wiem czy uda mi się wysłać pracę na czas. C;
    ~ Rochelle

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny look :) biorę udział. Jak wejdę na MSP wyślę ci zaproszenie do znaj. Mój nock to: oliweko2923

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja Cię też zaproszę do znaj :




    ~Milena111250 ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapewne wezmę udział, lubię robić loga.
    Piękny look, taki pastelowy. Nie do końca w moim stylu, ale sądzę, że większości społeczności się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny look. Niestety nie mam talentu i czasu żeby zrobić logo. Może kiedy indziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny look! Mój styl. Zapraszam na tego bloga: https://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/. Trwa tam konkurs. I przepraszam za reklamę, ale ten blog jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!