piątek, 20 maja 2016

2| TOP kategoria / Kluby

Pisze dla was Lin, Linchess, Durian, Zuzanka itp. Trochę nie pisałam. Próbuję pisać przynajmniej co tydzień, ale czasem mi to nie wychodzi. Najpierw mama zrobiła mi szlaban. Ze mną jest tak, że skończy mi się kara i już zachowuję się tak samo, więc czasem mama się wkurzy i znów mi da tą karę z powrotem. Poza tym, chciałabym zrobić sobie przerwę od czerwca. Nie pisałabym miesiąc i zaczęłabym pisać we wakacje. Z jednej strony to plus, bo wolny dzień, więc mogę spokojnie coś napisać, a z drugiej minus, bo jak będzie ciepło to wyjdę gdzieś z koleżanką itp. Jeszcze się zastanowię. ;)

A dzisiaj przychodzę z postem z serii TOP kategoria. No to przejdźmy do notki.
Zasady pewnie każdy z was zna. Jeśli nie, dowiecie się w trakcie posta.

Co dzisiaj mi się wylosowało? Otóż to:


Jeśli ktoś się nie doczytał - jest tam napisane 'Kluby'. Teraz przejdziemy do opisywania i oceniania ich. Nigdy nie próbowałam pisać o klubach itp. Zobaczymy jak to będzie, może akurat będzie ciekawe.


A co to są w ogóle kluby? (każdy chyba wie)

Kluby - to stowarzyszenia łączące moviestars o podobnych zainteresowaniach. Zostały dodane w 2012 roku. Kluby mogą być zakładane jedynie przez VIPów, ale dołączać do nich mogą wszyscy. Dzięki nim możemy wymieniać się informacjami na jakiś temat, pomagać sobie wzajemnie, pokazywać sobie filmy, looki, artbooki oraz filmy z YouTube. Klub może być prywatny (właściciel musi zaakceptować zaproszenie do klubu) albo publiczny (każdy może zostać członkiem). 
http://pl.moviestarplanet.wikia.com/wiki/Kluby

Postanowiłam ocenić 3 losowe kluby z kategorii: Kluby moich przyjaciół, Najpopularniejsze, Najnowsze.

A więc startujemy z pierwszym, losowym klubem. Będę po prostu zamykała oczy, przesuwała strony i najeżdżała myszką na cokolwiek. 


Kluby moich przyjaciół

Wylosował mi się klub pt. ,,ŻelQi Lili <33
Teraz całość podzielę na kilka kategorii i zacznę opisywać każdy element klubu.

Tak wygląda strona główna grupy:


Nazwa: Nie jest ona zbyt kreatywna, można powiedzieć, że na średnim poziomie. Nie lubię tych 'Q' zamiast 'K'. Taka jakaś jak dla mnie chaotyczna ta nazwa, no nie wiem jak to określić. Lubię nazwy proste, zrozumiałe, bez przesadzania. (oczywiście można coś tam dodać, aby nie było sztywnie) Emotikona też według mnie tu nie pasuje.
Miniaturka:  MSP nie pozwala na wiele, więc nie oczekuję jakiś cud. Nie wiem czy jest możliwość dodawania zdjęcia, chyba nie, ale gdyby była to dodałabym jakąś ładnie zrobioną grafikę. Moviestar przystroiłabym w jakieś dobrane, pogodne ciuchy. Tutaj widzę, że kolory są w sumie dopasowane, ale czerwień nie jest moim ulubionym kolorem. Napis jest czarny, więc pasuje do ciemnych włosów. Animka też jak dla mnie nie za dobra, ale to tylko moje własne zdanie. Te dodatki, naklejki są ok, choć przeważa tło standardowe, jest trochę pusto.
Opis: Hmm... Zauważyłam błąd ortograficzny i brak w kilku wyrazach ogonka. Ogólnie jest okej, kolor czerwony łączy się ze strojem moviestar z miniaturki. W tle (można uznać to za część opisu) dałabym jakieś tło, (jeśli się da) albo jakieś naklejki itp.
Aktywność: No niestety, aktywność jest w sumie zerowa. Pojawiło się coś tylko 1 raz, a sama założycielka mogłaby coś przecież dodawać. Sama, gdybym prowadziła jakąś grupkę, dodawałabym tam jakieś arty, looki, filmy, żeby więcej osób obejrzało, żeby ktoś zobaczył. 

Co myślicie o tym, żeby założyć taki klub dla czytelników bloga, redaktorek? (; Podzielcie się w komentarzu. 

Przejdźmy do następnego klubu, tym razem będzie on z klubów najpopularniejszych.
Wejdę na msp i zacznę losować. 

Wow! Cóż to nam się wylosowało?

Klub samej w sobie Arli, będzie fajnie to oceniać, ciekawe czy klub mi się spodoba.

Nazwa: Nazwa to po prostu 'Arli'. Zachęca, ale wygląda jakby była to grupa stworzona przez fanów Arli, a nie przez samą nią. Z resztą sama nie wiem, mogłaby być taka, aby od razu było wiadomo, że to naprawdę prawdziwa Arli.
Miniaturka: Naprawdę bardzo kreatywna. Nigdy się z podobną nie spotkałam, powiedzmy, że jest przeurocza. Widzimy na niej dwie moviestar, a na dole kawałek czerwonego serduszka z napisem Arli. Miny moviestars wyglądają na ucieszone. Jest po prostu świetna, dość, że kreatywna to jeszcze bardzo, bardzo ładna.
Opis: No i znów mi tego ''czegoś''. Oczywiście mówię o dodatkach, jakiegoś sposobu na zapełnienie tej pustej, bieluteńkiej kartki. Naprawdę, jakieś naklejki w kolorystykę bardzo by się przydały i pasowały. Arli w opisie opowiedziała trochę o swojej grupie, więc na plus. Jest to klub głównie przeznaczony do pomocy sobie nawzajem. Min. oglądania filmów. 
Aktywność: Aktywność jest lepsza niż pod ostatniej grupie. Tutaj ostatni film został dodany 16 maja, więc 3 dni temu. Niestety, widzę, że między ostatnią a przedostatnią aktywnością jest kilkanaście (lub kilkadziesiąt) dni przerwy, ale może niedługo coś się pojawi znowu, aby nie było znowu takiej przerwy. 

Fajnie, że Arli założyła taką grupę pomagającą sobie, oglądającą sobie nawzajem filmów itp. Fajny pomysł. I jeszcze raz pytam, co sądzicie o stworzeniu takiego klubu blogowego? Mogłabym go stworzyć, byłyby tam różne może zapowiedzi postów itp. Naprawdę mogłabym taki stworzyć. (;

I ostatnim klubem na dziś będzie klub, któryś z najnowszych. Takie kluby nie zawsze są najlepsze, ponieważ ktoś dopiero go tworzy i nie wszystko jeszcze na nim jest, ale ja poprzesuwam kilka stron.

Oto co się wylosowało:


(pozdrawiam uszka Wirtualnej Lali XDD)

Nazwa: Gdyby była z dużej litery, byłoby o wiele lepiej. Ogólnie nie mówię, że jest ona oryginalna, bo no jakaś super oryginalna nie jest. A może i jest. Wpisałam w wyszukiwarkę i jest tylko ten klub i jeszcze jeden z taką nazwą, więc w dużej części jest oryginalna. NA MSP. 
Miniaturka: Nie jest źle. Są tutaj dwie ms w dość fajnych animkach. Między nimi jest żółta gwiazda z napisem najprawdopodobniej grupy. Nie wiem dlaczego, ale jakoś tak mi się spodobała ta miniaturka, naprawdę jak dla mnie taka miła, gwiadorska. 
Opis: Niestety opis nie został dodany. Kończę ten post około 22 i nadal się nie pojawił, więc trochę słabo. Niestety nie dowiemy się nic o klubie, o czym jest itp. Na razie wiemy tylko, że to ''tęczowa kraina''. (;
Aktywność: Aktywność jest dość dobra, ale jak na razie nie ma co o nim pisać, ponieważ jest to nowo założony klub, trudno ocenić czy będzie w przyszłości dobra aktywność. Ale niestety muszę dać minusik, ponieważ właścicielka klubu nie dodała nic, a aktywność jest jedynie od któregoś z członków klubu. (sprawdzałam) Przynajmniej dobrze, że ktoś coś dodał, choć spodziewałam się tego od stwórcy. 

No i to był już ostatni klub. Co sądzicie o tych klubach? Który z wyżej opisanych był według was najlepszy? 
I po raz trzeci: co sądzicie o założeniu klubu blogowego? Zarówno dla redaktorów, jak i dla czytelników. Może w czymś by to pomogło? ;)

Napiszcie co powinnam poprawić w swoich postach, bo wiem, że najlepszych nie piszę.
Jeśli zauważyłeś jakiś błąd ortograficzny, bądź interpunkcyjny lub literówkę, też zapraszam do komentarzy. 

Co myślicie, abym założyła kanał na yt? Nagrywałabym tam coś związanego z msp. 


No i to tyle w tym poście. Do następnego ;**
~muza to zuza

18 komentarzy:

  1. 5


    Robie to za Was. Nie musicie dziękować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Ja sądze, że taki klub dla redaktorek i czytelników to dobry pomysł. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, klub dla redaktorek i czytelników to dobry pomysł.
    Zmotywowałaś mnie do zrobienia porządków moim klubie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. Założenie takiego klubu jest super pomysłem.


    Werus

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post. Założenie takiego klubu jest super pomysłem.


    Werus

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie na bloga! :)
    http://zinnejprespektywy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie, kiedy będą wyniki konkursu na redaktora?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie, kiedy będą wyniki konkursu na redaktora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno ne dzisiaj XDD Nie bój się, dostaną się tylko "ulubieńcy"XD
      mspzgiga.blogspot.com

      Usuń
  9. Ok, w takim razie założę taki klub.

    `Lin z tableta na który nie chce mi się logować.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!