poniedziałek, 3 czerwca 2013

Zdrajca? Anonymous?

 Hey. Dzisiejszy wpis będzie o kimś kto mnie bardzo, bardzo wkurzył! A mianowicie o Allerine (kiedyś Lette).
 Cała ta historia zaczęła od "żartu" Lette. Na czym on polegał? Polegał na zrobienie żartu _Jessice_01. Lette stworzyła konto Anonymous, bo nagle na całym MSP zrobiło się głośno o tym hackerze. Z tego konta napisała Jessice to w księdze:

(Konto jest już usunięte)

Potem o  ile wiem z informacji Asi (_Jessica_01) Lette zrobiła art z nią (dodała ją trickiem). W jej kierunku narysowała taką strzałkę z napisem "She's next". Jessica się przeraziła, a kiedy dowiedziała się o tym "dowcipie" Lette wkurzyła się. Za karę wyrzuciła ją z konkursu na blogu, a Lette do kogo miała pretensje? No do Asi oczywiście! A czy ty Lette jakbyś postąpiła gdyby ktoś też Ci zrobił złośliwy dowcip? Chyba byś go nie całowała ._.
 Lette nie chciała przeprosić Jessicy. Tylko się z jej śmiała, bo nabrała się. Mówiła, że nie ma za co przepraszać. Ale czemu Asię  straszyła? Kim ona jest? Testerem? Czy Lette  nie obchodzą koleżanki?!
 Mam teraz dla Was parę screenów z chat'u na blogu Asi:







 Ja oczywiście brałam udział w tej konwersacji.  Lette mówi, ze to jest niczyja wina... Więc kogo? Kto się naśmiewał z Asi strasząc ją hackerem? No przepraszam, ale coś tu jest nie tak!
 A kto by się nie fochł? Przecież to było nieuczciwe! Tak koleżance zrobić?! 
 Wiesz, Jessica potrafi się naśmiewać z żartów. To nie ona zawiniła, tylko ty. Bo ty nie umiesz robić jakoś śmiesznych "żartów" -.-. 
 A na końcu przegięła! Obraża moją i Asi rodzinę! A poza tym co rodzina ma do tej sprawy? A i jeszcze nie każda rodzina jest taka jak Twoja >.> 
 A teraz rzecz, która skłoniła mnie do napisania tego wpisu: 



 A jakbyś ty się czuła na miejscu Jessicy? I nie zgrywaj odważnej -.-. Jak się robi głośno o hackerach na MSP to prawie każdy się boi. No... przynajmniej większość :D. A i to Twoja wina, że Asia wykluczyła Cię z konkursu. Miała do tego prawo. Ty się źle zachowałaś i otrzymałaś karę. A poza tym nie każdy musi być taki jak te dwie osóbki, które nabrałaś. Jessica zareagowała inaczej i powinnaś na to zareagować i przeprosić. Niedawno przepraszała, ale na początku nie chciała. Moim zdaniem to wymuszone  przeprosiny. Gdyby wcześniej przeprosiła może, by coś zdziałała i nie miałaby tyle kłopotów. Ale mówi się trudno. To jej wybór. Wybrała to, że teraz ma nas za wrogów i, że została wykluczona z konkursu. 
 Ja ten wpis zrobiłam po to, by wyjaśnić tą całą sytuację. Ok, to tyle. Byee.. ;*

15 komentarzy:

  1. To BARDZO, I TO BARDZO n ie poważne ze strone Lete (Teraz Allerine) .
    Mówi tak bo nie jest na miejscu Jessiki.
    Jessica - masz moje poparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I pomyśleć , że Lonakassi (czy jak jej tam ) ją lubi :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Lette przegięła! A kiedyś myślałam, że to całkiem miła osoba, ale teraz widzę, że nie obchodzą jej uczucia innych...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, mam pytanko, to tez deleted user to hacker? Bo mnie tez zaczepial czy jakos tam bo nie rozumiem tej cales pap.ani y, bo weszlam niechacy na tego fajnego bloga i czytam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Biała, Deleted User to usunięty gracz, nie hacker. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Deleted user-Usunięty użytkownik lub usunięte konto

      Usuń
  5. ... Ile one maja Lat ? a ty ile ?! lol

    OdpowiedzUsuń
  6. ja popieram lette [teraz allerine] ona chciała ino sprawdzić a to że ona tak zareagowała to nie ma nic wspólnego z konkursem a to że na żartach się nie zna to jej problem . nie powinny one wykluczyć allerine z konkursu .to było hamskie moim zdaniem że wykluczyły ją z konkursu za jakiś żart . nie powinny tak zrobić . popieram lette miała rację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie. To Lette przegięła, i to bardzo. To nie był dobry żart, to nawet nie był żart! A tobie miło by było gdyby ktoś ciebie nastraszył Anonymousem??? Jestem pewna że Lette zmyśliła te dwie osoby które się z tego śmiały. Ba! Pewna jestem! I "hamskie" :0 (Dziecko naucz się ortografii chamskie się pisze jeśli już, TAK, PRZEZ CH) było tylko zachowanie Lette. Wiesz, pomyśl dwa razy zanim coś napiszesz (:O chyba że mózgu nie posiadasz) i nie jestem pewna czy to przypadkiem nie napisała ta idiotka Lette. Hackerzy na msp to naprawdę nie jest miła sprawa, dla nikogo. Bo kto chciałby zostać schackowany? Dlatego idioci i małe dzieci udają że się nie boją a sami tworzą konta typu Anony, tak naprawdę boją się najbardziej -.- I TY TEŻ. Popierasz Lette bo co? Bo sam/sama tak robisz. Taką właśnie mam opinię o Tb. Pozdrawiam Abieskę :*

      Usuń
  7. Witam. Mam pytanie - czy ANONYMOUS jest hakerką i jak na prawdę ma nick ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonymous to hacker najgroźniejszy ze wszystkich.ja sie ich boje -,-

      Usuń
  8. Chyba znałam taką 1 Allerine ale nwm czy tą :\

    OdpowiedzUsuń
  9. NWM o co w tym blogu chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem Lette przegieła nobo anonymous to najgroźniejszy hacker i niby taki żart ,że ten hacker chcę jej konto to nawet nie był śmieszny żart ja bym się poryczała a wyrzucenie z konkursu to taka jagby kara do której miała prawo nobo za taki żart to ja bym ją też wyrzuciła.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!