środa, 5 czerwca 2013

Mamo, ja dojrzewam, czyli...

 ...najpopularniejszy serial na MSP! Przepraszam, że zaczynam wpis tak bez powitania, ale jakoś mi się nie chciało :D. Dzisiejsza notka, będzie o najpopularniejszym serialu na MSP. Pewnie pomyśleliście, ze chodzi o jakiś serial ALAKINGI... Tu was zaskoczę, bo wcale nie! Sami zobaczcie:



 Ten serial został stworzony przez werkuxd. Na czerwono zaznaczyłam najbardziej oglądany odc., w tym najpopularniejszy film an Polskim MSP. Na pomarańczowo zaznaczyłam zarobione sc. i wejścia w 2 cz. "Mamo, ja dojrzewam", oraz inne części tego serialu. Serial jest komediowy. Bardzo dawno go oglądałam. Nie pamiętam dokładnie kiedy, ale chyba jak miałam 10 lvl., może mniejszy. Chyba niedługo zrobię na blogu taki dział jak "Rankingi światowe MSP". Będą tam się znajdowały rankingi z wszystkich krajów, np. "Ranking lvl.", lub coś w tym stylu. Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie.
 A skoro już jesteśmy przy filmach to chciałabym Was z całego serca przeprosić, że długo nie ma filmów. Nie mam czasu za bardzo i przez to nowe menu animacji strasznie mi muli przy robieniu filmów. Dlatego spodziewajcie się tego, ze nowy film nie pojawi się prędko. Bardzo Was za to przepraszam. Spróbuję coś zrobić, ale nie obiecuję.
 Dobra, to tyle w tym wpisie, byee.. ;*

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem te nowe okno animek jest jeszcze gorsze niż było.Żenada -,- .... Mi też się muli od tego badziewia ;(

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!