czwartek, 6 czerwca 2013

OKAZJA!

 Hey! Dzisiejszy wpis będzie o pewnej okazji. Co to za okazja?
 Tydzień temu myślałam nad poszukiwaniem redaktorów blogu, oczywiście na razie na czas próbny. Oto "wolne posady":


  • Redaktor od porad graficznych
  • Redaktor od konkursów (będzie zamieszczał co tydzień wpisy o nowych konkursach na MSP) 
  • Redaktor od mody
  • Redaktor od ciekawostek na MSP
Na razie jest tylko tyle "posad". Jakie są moje wymagania?

  • Musisz mieć jakieś doświadczenie w blogowaniu.
  • Min. 8 lvl. na MSP
  • Umieć kulturalnie pisać (bez wulgaryzmów) 
 Jak się zgłosić? Wystarczy napisać komentarz pod tym postem z:
  • Swoim imieniem.
  • Wiekiem.
  • Linkiem do bloga (jeśli JEZCZE go posiadasz)
  • Nazwą na MSP.
  • "Posadą", którą chcesz się zajmować. 
 Bardzo, bym chciała, żebym miała z Wami jakiś kontakt. Nie chodzi mi o MSP, tylko o, np. GG. Bo na MSP nie ma takiej "swobody" i nie można pisać swoich e-maili (chyba, ze się je ocenzuruje lub oddzielnie poda). Nie zmuszam Was do założenia GG. Jeśli chcecie, żebyśmy wszystko postanawiali na MSP to nic nie stoi na przeszkodzie (no oprócz te e-mail'e)....
 To tyle. Zachęcam korzystać z okazji póki jeszcze jest ;). To tyle na dzisiaj. Byee. ;*

P.s Jeśli dużo osób zgłosi się do tej samej posady to zrobię na blogu konkurs i WY zdecydujecie kto wraz ze mną będzie prowadzić blog. 



11 komentarzy:

  1. Imie : Ola
    wiek :12,5 lat
    mój blog : http://msp-supergra.blogspot.com/
    redaktor od ciekawostek na MSP
    na msp nazywam się knall123

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Imie:Natalia
    Wiek: 12 lat
    mój blog: moviestarplanet-natale.blogspot.com
    Na msp jestem:millenka@pl

    Redaktor od konkursów

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. No mnie już znasz ;>
    I chyba nie muszę się Przedstawiać ale ; Imię me to Martyna lat 12
    Mam bloga mojego i razem z Tobą :)
    Chciałabym być redaktorem od ciekawostek

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Imię: Karolina
    Wiek: 12 lat
    Link do bloga: http://xlubieplacki-gra.blogspot.com/
    Nazwa na MSP: xLubiePlacki
    Posada: Konkursy lub Moda

    Na MSP posiadam 8 lvl. Piszę bez wulgaryzmów. Mam GG oraz Skype. Jeżeli byłabym wybrana, bardzo cieszyłabym się, że będę prowadziś tak światnego bloga, jakiego masz ty. Jak by coś to pisz na MSP :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Imie:Angelina
    Wiek:13
    Blog:http://mspityija.blogspot.com/
    Nazwa: Duszka01
    "Posada": Redaktor od porad graficznych lub od mody
    GG: 47252305

    OdpowiedzUsuń
  9. Imię:Dominika
    Wiek:12
    Blog:http://domcia510-na-msp.blogspot.com/
    Nazwa:domcia510
    Posada:Redaktor od porad graficznych

    OdpowiedzUsuń
  10. Imie : Ola .
    Wiek : 11 lat.
    Blog : inspiracja-na-koniec-swiata.blogspot.com
    Nazwa na MSP : Invida
    Posada : Redaktor od mody . : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Mam 12 lat. Natalia jestem v.v pisałam bloga :D potem podam jak chcesz nick na msp---Eliza redaktor od mody c:

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!