sobota, 8 czerwca 2013

"Walka Redaktorów"

 Hey! Dzisiejszy wpis będzie o 'Walce Redaktorów". Co to jest za walka? Z tego powodu, że dużo osób zgłosiło się do jednej posady zrobię pewien konkurs, który nazwałam "Walką Redaktorów". Na czym będzie polegać? O tym już za chwilę.
 Najpierw podam osoby, które zgłosiły się do konkretnej posady redaktora:

Redaktor od konkursów:
xLubiePlacki
milenka@pl

Redaktor od mody:
Duszka01
xLubiePlacki
kelly cool

Redaktor od ciekawostek na MSP:
samba4546
knall123

Redaktor od porad graficznych:
domcia510
Duszka01

 Mam nadzieję, że nikogo nie ominęłam. Pewnie zauważyliście, że w dwóch posadach są te same osoby czasem. Dlaczego? A dlatego, że takie osoby, w komentarzu napisały mi, np. tak "Chcę być redaktorem od konkursów LUB mody". Takie osoby umieściłam w dwóch posadach jak na razie. 
 Teraz może opiszmy konkurs. Osoby, które zgłosiły się do dwóch posad muszą wybrać jedną! Chyba, ze chcą mieć więcej pracy i przy tym większe szanse. "Walka Redaktorów" będzie polegała na zrobieniu próbnego wpisu (nie powitania) i wysłanie mi go na mail'a. Potem po 2 tyg. wstawię te pracę na bloga i zrobię ankietę!
 Żeby uniknąć powtórzeń w notkach (to znaczy, że np. dwie osoby napiszą notki o tym samym) postawiłam, że niektórym wyznaczę tematy prac. Zacznijmy od redaktorów od konkursów.

Redaktorzy od konkursów.
  xLubiePlacki niech opisze konkurs, który nazywa się "Milk Shake Magic" (Magiczny koktajl), a milenka@pl niech opisze konkurs, pt. "Route 66" (Trasa 66). Od Was już zależy jak przedstawicie te konkursy!

Redaktorzy od mody.
 Tutaj chyba nie ma za bardzo co rozdzielać. Wątpię  żeby każdy z uczestników ubiegających się o tę posadę napisało podobny wpis. Ale zanim zaczniecie pisać ten wpis napiszcie mi na MSP o czym ma być!

Redaktorzy od ciekawostek na MSP
 Tutaj też trochę wątpię, że pojawi się taka sytuacja jak powyżej, ale dla pewności też mi napiszcie na MSP o czym będzie Wasza notka.

 Redaktorzy od porad graficznych:
  Po pierwsze to nie wiem jakich używacie programów. Po drugie chciałabym abyście w ten notce, którą mi prześlecie zrobili poradnik, ale żeby ten poradnik nie był o tym jak zrobić przezroczysty nagłówek na bloga, czy coś w tym stylu. Nie mogą się też pojawiać poradniki, które były na tym blogu.
 Na zrobienie i wysłanie pracy macie dwa tyg. (do 22 czerwca). Wpisy wysyłajcie mi na mój e-mail, czyli na  karolina06.00@o2.pl. I tak jak mówiłam! Osobom, którym nie przydzieliłam konkretnych tematów przed zaczęciem pisania notki mają mi powiedzieć o czym ona będzie! Chciałabym też, abyście w e-mailach dodawali mi załączniki. Czyli screeny. Tylko ich chyba nie da się wpakować w konkretne miejsce, tylko będą na dole (chyba), więc chciałabym abyście w pewnych miejscach w Waszych postach napisali w nawiasie, np. "tu ma być screen, który nazywa się 454524545.jpg".
 To chyba tyle z mojej strony. Mam nadzieję, że Wasze próbne wpisy będą ciekawe, oryginalne i będzie trudno wyłonić zwycięzców "Walki Redaktorów". Pa ;*

P.s Osoby, które zgłosiły się do dwóch posad i wybrały jedną niech napiszą to w komentarzu pod tym postem. 
P.s 2. Jeśli ktoś jeszcze się chcę zgłosić do posady jakiegoś redaktora niech się podpiszę pod TYM postem. Ja mu osobny temat przygotuje na MSP. Możecie się jeszcze zgłaszać do 10 czerwca.


3 komentarze:

  1. Ja mam problem ale się postaram go rozwiązać dali blokadę ip na msp i pisze do nich wiadomości na poczte ;d
    Będe najwyżej robiła to u koleżanki ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja pisze o strojach na Impreze Plażową ;d

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!