sobota, 10 stycznia 2015

Bum bum bim bam... przeczytajcie :)

Hej.
Chcę tylko ZNOWU poinformować Was o czymś..
Mianowicie : W tym tygodniu nie będzie postów ode mnie. Gimnazjum to nie przelewki i muszę się starać. Na to półrocze będę miała mnóstwo trójek, co jest.. dziwne, bo zawsze miałam same piątki.
Moja kol twierdzi, że to przez te blogi..może ma rację..
W tym tygodniu niestety nie będę nic pisać, bo mam zawałkę sprawdzianów i kartkówek..:C
Tak tylko piszę, żeby mnie ktoś przypadkiem nie wyrzucił z redakcji za brak notek..

Pa!


11 komentarzy:

  1. Szkoda. Bardzo cię lubię i twoje posty również.
    ~Mangoo

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w nauce...
    Aglet888

    OdpowiedzUsuń
  3. Nauczyciele to nasi wrogowie :o
    Sorki, to przez książkę :D
    Też jestem w gimnazjum, masakra ;-; No, ale jak napisał ktoś wyżej, powodzenia c:

    ~kami273!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w nauce ;) Też mi w tym roku idzie jakoś trochę gorzej, ale ja chodzę do 5 klasy. Mam nadzieję, że twoje oceny się poprawią, a ty szybko wrócisz do pisania.

    Pozdro, Ama

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, nie obraź się, ale Twoje posty według mnie wydają się nudne i bezsensowne. Moim zdaniem piszesz o wszystkim co ci przyjdzie do głowy w jednym poście. Jako osoba wydajesz się miła i sympatyczna. Nie traktuj tego koma jak hejt, ale chciałam tylko wypowiedzieć się w kwestii Twoich postów.
    ~Nona<3
    P.S. Powodzenia w nauce :). I tak jak ktoś wyżej napisał-nauczyciele to nasi wrogowie. Pozdro dla tego kogoś XDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dzięki xD Ale cóż, zawsze pisze prawdę :D

      ~kami273!

      Usuń
    2. To była najszczersza prawda z prawd szczerych w czasach prawdy i tylko prawdy gdzie panował król Szczeruś i jego córka Prawda, uratowałaś szczerostwo (królestwo) i zostałaś najszczerszą królową,szczerszą i bardziej prawdomówną od Szczerusia! (Bosh, co ja wymyślam? O.O).
      ~troszkę chora na umyśle, Nona<3 XDD

      Usuń
  6. Powodzenia w nauce :) Czekamy na twój powrót!
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w nauce :3
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w nauce :)
    Też jestem w gimnazjum. Nauczyciele zachowują się tak jak byśmy nie mieli życia po szkole ;c

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!