czwartek, 17 kwietnia 2014

Melody oprowadza po MSP HD

Hejka!
Do kompa dostępu brak, ale dorwałam się do tabletu. Hurra ja! Pamiętacie jak obiecałam, że opiszę Wam MovieStarPlanet HD? Dzisiaj nadszedł ten dzień! *DAM, DAM, DAM, DAAAAAM*
Oki, nieważne, biorę się za oprowadzanie, bo nigdy nie skończę, a Was i tak nie interesują moje badziewne wstępy :P

To może zaczniemu od takich podstawowych informacji. Aplikacja jest dostępna dla tabletów z Androidrem lub iOsem (iPady). Czyli potrzebny Ci sklep Play lub iTunes. iTunes? Jak się nazywa sklep Apple, bo ja nieogarnięta, nie jestem pewna. Wpisujemy w wyszukiwarce msp HD i pobieramy :)


Aplikacja zajmuje 26 MB, czyli nie dużo, na tabkach jest poza tym najczęściej dużo pamięci - ja mam ponad 20 GB, a zajęłam na razie jakieś 4 GB XD

Zaczyna się od strony logowania:

Wszystko normalnie. Nowego użytkownika tworzy się tak jak na tonie, więc tego nie będę opisywała. Jak ktoś chce, to niech poszukać, bo kiedyś już pokazywałam msp na komórki.

Gdy się zalogujemy ukazuje nam się takiż to obraz *jakie słownictwo, szaleje*


W lewym górnym rogu mamy ilość naszych strcoins, diamonds i level. Obok są pakiety VIP:


VIP ELITE na tydzień ciągle za 3,59 xD Co tu mówić? Po prostu vipy.

Teraz przechodzimy do mojego profilu. Można go schować klikając na strzałeczkę:



No i przy profilu mamy trzy opcje - przebierz się, profil (yyym...) i wiadomości. To po koleji:





Tutaj wszystko tak jak na fonie... Ale w sumie co zmieniać? No jedynie przebieranie mogłoby być takie jak na kompie.

Na dole mamy naszych aktywnych przyjaciół, a w prawym górnym rogu ikonkę wylogowywania.

Czas na 'Nowości'


Tu zawsze ukazują się obrazy nowych konkursów. Tym razem nasz wielkanocny konek.

Gry:

Niestety nie takie jak na normalnym msp :C On Location i Boonie Rescue już się chyba WSZYSTKIM znudziło, mam racje?

Teraz 'Miasto Filmów', które tutaj nazywa się po prostu 'Miasto'.

Filmów jeszcze nie ma, może będą po następnej aktualizacji... Za to posiadamy możliwość tworzenia artów, looków, projektów i przeglądania YouTube.

Chat:



Wszystko w porządku, oprócz mojej MovieStar bez oczu XD Ja zombie. Parę błędów, ale można przymknąć oko. Czat na pewno lepszy od tego na fonie!

Coś za co można dać dużego plusa, czyli zakupy:




Wszystko tak jak na kompie, za co można modom tylko podziękować. Yey! :D Na serio świetnie!


Na końcu zwierzaki. No cóż... Tutaj nie daję ani plusa ani minusa :)

Ogólna ocena
Jestem zadowolona. Teraz na wakacjach będę miała dostęp do normalnego msp,  a nie tej msp-owo podobnej apki z telefonu :D Mam też nadzieję, że pojawi się parę nowych opcji...

Recenzji koniec. Ode mnie następnego posta spodziewajcie się dopiero po świętach, przepraszam.

Teraz mam jeszcze prośbę. Wpadłam na pomysł, by pod każdą notką zostawiać dla Was 3 pytania. Wtedy oprócz opinii o poście będę wdzięczna jeśli zostawicie też odpowiedzi na nie. Dzisiejszy temat pytań to JA ;]
1. Jak wyobrażasz sb mnie z reala? Chciałbyś zobaczyć moje zdjęcie?
2. Lubisz mój styl pisania? Co Ci się w nim podoba a co nie?
3. Czy uważasz, że powinnam być tu redaktorką?

To tyle, bye :*

18 komentarzy:

  1. Pierwsza :D Wiesz co, nie wyobrazam sb ciebie, to znaczy wyglau. Ale pewna jestem ze jestes mila i fajna i to mi wystarcza. Chcialabym jeszcze abys pisala czesciej posty :-) sorki za bledy ale pisze z komorki. Kochajaca tego bloga
    -Rosalie35

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy komek <3 Super pościk, bardzo mnie interesowalo to Hd, ale nieistety na telegonach nie mozna jej miec :( Odpowiedzi:
    1. Wyobrazam Sobie ciebie jako usmiechnietą brunetkę (xd) Tak, chcialabym zobaczyc twoje zdjęcie!
    2. Lubię twój styl pisania. Najbardziej lubie jak piszesz yy.. To co myslisz po zdaniu? ( Tak to nazwalam dziwnie....ooo np. Tak wlasnie)
    3. Oczywiście... Uwilbiam rwoje posciki <3 <3
    Podrowionka ~ klaudia as

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie :( Tak sie rozpisalam, ze jestesm druga :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam iPhone, ale gry pobieram z AppStore, a nie iTunes :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaaaaa... To wszystko wyjaśnia xD Na serio geniusz ze mnie :p

      Usuń
  5. Świetna notka. Czytam ją już czwarty raz! Odpowiem na pytania:
    1.Wysoko dziewczyna z czarnymi włosami i niebieskimi oczami.Tak chciałbym Cię zobaczyć.
    2.Lubię styl jest konkretny, a zarazem opisowy.
    3.Powinnaś nie wiem skąd takie pytanie XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post.
    1.Wyobrażam sb cb jako szczupłą, wysoką, niebieskooką blondynkę. Tak, chciałabym zobaczyć Twoje zdj.
    2. Tak, lubię. Chyba nie na w Twoim stylu pisania niczego złego., ale mogłabyś pisać częściej :D
    3. Oczywiście, że powinnaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spk notka ;) fajnie by było gdyby msp HD było też na fona, a oprócz tego nie wyobrażam sobie ciebie z reala i jak najbardziej możesz być redaktorką ;)

    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu na blogu nie ma noty o konkursie wielkanocnym?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajrzycie na bloga ?- liunia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Post super !!
    Pytanie1:wyobrażam SB cię jako uśmiechnięta Brunetką tak chciałabym zobaczyć twoje zdjęcie pytanie2:lubię twój styl ładny pytanie3: powinaś zostać redaktorką napisała. (ala123)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja może będę miała dzisiaj lub jutro vipa za 3.59!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem notka ciekawa:) Też mam aplikacje na tableta msp HD .

    OdpowiedzUsuń
  14. readatorka czy jak to pisze się xD na 100 % :3

    OdpowiedzUsuń
  15. hej. A pokarzesz jak mozna robic filmy ?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!