czwartek, 17 kwietnia 2014

Sesja ''Baseball Fan'' + nowa seria

Hej! Zacznę od tego, że bardzo się cieszę, że taki miło mnie przywitaliście na blogu oraz dziękuje Wam za te miłe komy. Naprawdę dziękuje Wam. 
Muszę Was jednak zasmucić, bo jutro jadę do rodziny i wracam dopiero w przyszłą sobotę. Co się z tym wiąże, że postów nie będę pisał i nie będzie mnie przez tydzień. Mógłbym tam w sumie posty robić, ale czasu nie będę miał, ale (jeśli znajdę czas) zrobię posta, lecz niczego nie obiecuje.

Przejdę do look'u, więc nazywa się ''Baseball Fan'', czyli ''Fan Baseball'a''. Tak się prezentuje całość:


Mi się look bardzo spodobał. Ta koszula podkreśla twarz Moviestars, a z nią idealnie spółgra czapeczka ''Ca$h''. Góra idealnie pasuje do dołu.
Co do ceny to można ją zniwelować poprzez stworzenie spodni w Design Studios. Wtedy cena spadnie do 1500 sc. 

Tradycyjnie pierwsza wersja kolorystyczna:


Na niebiesko! Według mnie mógłby dorównywać oryginałowi, ale nie przepadam za niebieskim, więc Wy oceńcie. Ogólnie niebieski tworzy jakby złudzenie spokoju, ale jak się temu przypatrzeć to ta wersja jest z ''pazurem''. 

Jestem genialny komputer tworzy złudzenia spokoju XD. 

Przejdźmy lepiej do drugiej wersji:


Ta wersja jest chyba najładniejsza. Biel i miętowy idealnie razem wyglądają. Ja wzroku nie mogę oderwać. 

Trzecia wersja:


Tą wersje pozwoliłem sobie nazwać ''Wściekła pszczoła'' XD. Takie kolory intensywny żółty i czarny.






Użyte ubrania:
Czapka- Ca$h Beanie 
Włosy- Dan the Man 
Koszula- Aviator Guy 
Spodnie- Monochrome Man ( można stworzyć takie same w DS)
Buty- Gold Dancers 

Paleta kolorów:





Na koniec sesja:




Kolejny mój komplet, w którym nie ma błędów.

Tym właśnie sposobem zakończyliśmy sesje ''Baseball Fan'' i przejdziemy do serii, więc chodzić w niej będzie o kolaże.

Co prawda były już kolaże, ale wiele osób nie miało swojego kolaża, więc teraz te osoby mają szanse na swój kolaż. Zgłoszenia przyjmuje w komie. Ma w nim być nazwa na MSP i styl w jakim ma być wykonany kolaż. Co o tym myślicie? Piszcie w komie.

To z mojej strony wszystko, więc do zobaczenia!


PS. Życzę wszystkim wesołej Wielkanocy 

36 komentarzy:

  1. Wow! Już drugi świetny look :D Zadziwiasz mnie XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę Cię polubiłam :) Czy mogę dostać kolaż ??? vajletborregard
    Styl: Sweet xD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje looki są świetne! Ja się zgłaszam :3 klodia78 styl: taki "normalno-sweet" ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko look. Sweetaśny kolaż poproszę :D
    ~MelodyPL

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny styl! Nic dodać, nic ująć!
    Chyba sobie nawet stworze konto ,,chłopa'' :D

    ---miss_love308---

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny super look <3. Najładniejsza miętowa wersja :D
    ~kinga26@n

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ten look ;)Zrobisz kolaż? Login:$hhaniaa$ styl:punk<33

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look :)
    Pozdrawiam maja 298
    P.S Mam cię w znay :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra look. Polubiłam Cię :)

    Czy mogę prosić o kolaż? Tylko bez wysylania na pocztę. ( mam zapełnione wiadomościami, a nie chce mi się usuwać ). Nick : Lusiulek03 Styl: Luźny, coś takiego... eee... "Skateboard'owego" xD


    Pozdrawiam, Lusiulek03

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz już, że jestem twoją fanką! **: кυвαηαтσяѕ ♥ xD Look zaje <3 Chciałabym dostać kolaż *-* Styl : Hip Hop ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super naprawdę świetny masz styl ;) Poproszę kolaż w stylu dziewczęcym xdd

    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyczucie stylu :)) poproszę kolaż gabkapierzchala a styl... jaki tylko chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nazwa na MSP to diana spoko123 i chcę kolaż o czymś sweet <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Poprosze kolaz imprezkowy,ladny :D wiesz, bije od ciebie sympatycznoscia. Na pewno wszyscy cie polubia.
    PS jestem pod wrazeniem twojego CHLOPOWEGO gustu :D Pozdrawia
    -Rosalie35

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny look, takich chłopaków to by się chciało ( xd) Poproszę kolaż sweetaśny, szczerze liczę na twój gust. W podpisie będzie nick, teraz tylko jeszcze GRATULACJĘ i (!) cieszymy się, że przyszła jakaś chłopięca krew ( Co ja gadam??)
    Ps. Dlaczego podpisujesz się Anonim? Pozdrowionka~ klaudia as ( mój nick )

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejny super wpis ! Mogłabym dostać taki kolaż ? Na msp jestem Domcia2589 Styl obojętnie jaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziś się tak nie rozpiszę (obicuje xD).Look i post .................................................................................................................. (sorry za te kropki, ale wtedy komentarz jest emocjonalny )........................................ SUPER SUPER SUPER SUPER... mógłbyś zrobić mojej siostrze ? Jej nick na msp: [ala123]
    ~skomentowała Elefonka z TFM ( chyba się rozpisałam...) i jeszcze jeden nawias ( dzięki Melody, tak się fajnie podpisuje)

    UWAGA! UWAGA!
    MelodyPL stworzyła nową modę na ~

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo proszę o kolaż dla mnie! ;3 Na MSP Diana646 chcę by tu górował styl hip-hopowy. I kolejny look mnie powalił XD talent masz i to wielki. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrobisz mi kolaż ? Nazywam się : Marica1221
    Styl : Sweet ^.^
    Bardzo cię proszę i muszę przyznać że jesteś chyba jedynym chłopakiem który ma styl.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem tw fanką! Obydwa looki (ten i z poprzedniego posta) są super.Dobrze że chłopak się pojawił na blogu. Mogłabym prosić kolaż (wiem pewnie gdybyś się zgadzał na wszystkie komy to byś musiał zrobić około 50 kolaży ale i tak sprubuję XD)?
    Styl: kociara lub wielkanoc (co będzie ci łatwiej zrobić jeśli wogule się dostane)
    Sorki za błędy pisałam na szybko
    Angela nat (mój nick)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawde podobają mi się twoje notki!
    Możesz zrobić mi kolaż ? Nazwa: juliakaminska
    Styl:Sweet :-)
    Z góry dziękuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam na mojego bloga: msp-by-krzysiek-jula-pola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi najbardziej podobała się wersja jak to nazwałeś "Wściekła Pszczoła"
    A i co do kolażu to : lilaska15, a styl to może..... Rockowy :)
    Jeśli ci to problemu nie sprawi oczywiśce

    OdpowiedzUsuń
  24. Mogę kolarz? sweet aneczka, kolaż z zespołam one direction, a jeśli nie można to coś w stylu anime lub porostu kwiatuszki :) sam wybieraj

    OdpowiedzUsuń
  25. Moge kolaż ? Mój nick na msp to jolantasienczak. Ps, nie mogę cię znaleźć na msp. Czemu ? XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znowu ja xd. Styl może być sweet xdd.

      Usuń
  26. Świetny Look, oraz wyczucie stylu :)
    Czy mogłabym dostać kolaż?
    Nick: dulka45
    Styl: Sportowy ^^
    Pozdro i wesołej Wielkanocy życze ')

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne stylizacje, mi również podoba się mietowo bialy.
    Jak będziesz miał czas, to zrób mi kolaż, proszę ;)
    Nick ; Czarna Zuellas
    Styl ; Najlepiej zeby bylo dużo czarnego
    Z goru thx
    Ps Sry za błędy pisze z fona.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super Post :3 Ja chce kolażyk. Login : Bella Hawen27 Styl.: Sweet *-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie chcę być wredna, ale wydaje mi się, że to już było. Powinieneś wymyślić własny styl. To tylko kopie looków LanaQ w wersji chłopięcej. Jednym słowem- TO JUŻ BYŁO. Ze smutkiem zauważam brak własnego stylu. A szkoda. Zawiodłam się.

    >Kuciak

    OdpowiedzUsuń
  30. na MSP Jestem luckie pls zrób mi kolaż w jakimkolwiek stylu

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!