piątek, 18 kwietnia 2014

Impreza u TheSmolly

 Hey! Przygotowałam dla Was dość humorystyczne screeny z imprezy u TheSmolly (NIE THEDOLLY!) Było śmiesznie, ale też trochę... zboczenie. XD (oczywiście wszystko dla żartów) Sami zobaczcie co się działo:











 Jak widać screeny są dość dziwne. XD Gdy odbywała się impreza, nie mogłam normalnie funkcjonować ze śmiechu. :D Kupiłam sobie jeszcze strój TheDolly w innych odcieniach. Całkiem fajnie się prezentuje, co nie?
 Od razu przepraszam, że screeny są w takim, a nie innym charakterze. XD Jedna osoba zaczęła to wszystko, a potem inni się przyłączyli.
 Chcę Was również poinformować, że w niedzielę jadę do dziadków. Nie będzie mnie tydzień. Z mojej strony wpisy raczej nie będą się pojawiać, ponieważ chcę spędzić ten czas z rodziną, a przy okazji odwiedzić moją przyjaciółkę -Martynisię.
 Byee. :*


10 komentarzy:

  1. Haha! A co u mnie się działo XD!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hue hue! Pozdrowienia dla Martynisi. Przekaż jej XDEEE
    Pozdrawia
    ~ Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  3. Abieska, ja Cię jeszcze od takiej strony nie znałam ! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha,ha *beczka* Zboczona impreza...ale zgadzam sie z vajlet boregard

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze mnie tam nie było.. XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezus Maria! XD Haha! :D Nie, no od tej strony Ciebie nie znałam ;D. Ta paturynka i "KUPA NA HAJU" jakieś zboczone XD.
    Pozdrawiam,
    Mika2118 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na końcu napisałaś TheDolly :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej jestem Vanessa.Bardzo bym chciała z wami prowadzić ten blog.Próbną notke napisze za 1,2dni.Pozdrawiam Vaness.Super post!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehehe :> padłam.

    Podpis : Podłogowa Marica1221

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!