piątek, 18 kwietnia 2014

Pierwsze kolaże + Drugie oblicze TheSmolly + Nuta na dziś

Cześć Wam! Zacznę od tego, że dziś nie pojechałem do rodziny, ale za to jutro już pojadę.
Jestem zaszczycony, że mam własny fanklub Kubanators, który to Wy założyliście, więc dziękuje wszystkim Kubanators i nie Kubanators, że moje posty Wam się podobają.
Dziś zacznę od kolaży, ale proszę nie przeraźcie się nimi. Dopiero zaczynam je robić i muszę się jeszcze dużo nauczyć. Myślę, że się nie zniechęcicie po tych kolażach. Chciałem, żeby wszystkie wyszły ładnie, więc oto kolaże:


Według kolaż dla Klodi wyszedł najlepiej. Jest taki przyjemny dla oka. Jeszcze taki lekki i przyjemny. Ten odcień niebieskiego. Wszystko ładnie wyszło według mnie. Myślę, że Klodi się spodoba.


Ten mi się już nie podoba. Totalne przeciwieństwo kolażu dla Klodi.


Kolaż dla Zue (pozwolę sobie Ciebie tak nazywać) jest taki epicki. Kolory świetnie razem ze sobą współgrają wszystko jest na swoim miejscu. Żałuje tylko, że ta różna w rogu nie jest większa, ale cóż kolaż i tak świetny. Według mnie.

Podsumowując kolaż dla Zue i Klodi są najlepsze, a porażką kolaż dla Domci.
Jak Wy myślicie? Wyraźcie swoją opinie w komentarzu. Zgłoszenia też tam.

Teraz taka mała ciekawostka. Wczoraj w moim pokoju pojawiła się TheSmolly to chyba podróbka, ale nie wiem. Nie znam się na hakerach. Zobaczcie screeny:



 (Kliknij, żeby powiększyć)

Szkoda, że nie widzieliście co wcześniej się działo, ale te screeny też są dobre. 

Taka krótka notka z mojej strony, ale nie miałem dużo czasu na sesje. 
Ok teraz przełom w dziedzinie postów XD, a mianowicie ''Nuta na dziś''. 
Mój pomysł, w którym to na końcu posta będę dawał piosenkę wyrażającą mój nastrój i nie długą przyszłość. 
Może kiedyś z ''Nuty na dziś'' zrobię jakąś serię, ale chwilowo jeszcze nie wiem co.
Dzisiejsza ''Nuta na dziś'' to Elie Goulding- Home. Ja się w tej piosence zakochałem. Myślę, że Wam też się spodoba.


Do zobaczenia za tydzień... Wasz...

41 komentarzy:

  1. Mam świetną poze na ostatnim zdjęciu XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, świetne kolaże :) Mi najbardziej podobał się ten ostatni dla Zue (cudo :*)
    Czy mógłbyś zrobić mi kolaż? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    dulka45
    styl: sportowy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, przepraszam za moją nieobecność, post ode mnie będzie za jakieś 30 - 40 minut.
    Kathey :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, na tej imprezie jest osoba z moim lookiem. ;333 Ta z dwoma kucykami xdd
      Miuo mii ;3

      Usuń
    2. Moja siostra tez go ma.Jest piekny xD
      P.S Sorka za bledy , ale nie moge zrobic tych znaków na telefonie :[

      Usuń
  4. Hello! ♥ Koffam Cję <3 KUBANATORS *_* OK, mogę kolaż? :3 Styl: Hip-Hop ^^ Nick MSP: Emily McCline.

    Pzdr. :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolaże są śliczne. Mogłabym taki?
    Co do stylu, to zdaję się na Ciebie xdd

    £uckyGirl

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey poproszę o kolaż dla Kitty134. Styl: nie wiem, sam coś wybierz

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę prosić o kolaż? :o nick: kinga26@n styl: zwyczajny xd
    ~kinga26@n

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post , dzięki za kolaż C: W jakim programie robisz kolaże ? Pozdr. Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za kolaż ;) Piękny jest ;D Jestem Kubanatorką na 100% XD /klodia78

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubanators♥ Mogłabym prosić o kolaż ?
    ~ gabkapierzchala

    OdpowiedzUsuń
  11. No jak zawsze wszystko ci wychodzi ;3 I jeszcze raz bardzo proszę o kolaż ^^ Diana646 Powodzonka

    OdpowiedzUsuń
  12. Kubanators <3 Kolaż mogę ? *-* Login : Bellla Hawen27 Styl : CiasteczkowyPotwor

    OdpowiedzUsuń
  13. HEJ.Znam cię z MSP jestem szuszu8:)

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! PIOSENKA ELLIE POD KONIEC POSTU!!!!!!! KOCHAM CIĘ!!!!!! <3333333 XDD
    Goulddigger :3.
    Przepraszam, nie mogłam się opanować. XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Kubanators <3 Świetne kolaże ;) Mogę prosić sweetasny kolaż?

    julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobisz mi kolaż ? Kolaże mi sie bardzo podobają.
    ~ [ala123] pozdro

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chcę kolaż. Najładniejszy kolaż to ten pierwszy. Jak kolaż miałby być dla mnie, to w delikatnych odcieniach różu, tak jak jestem na MSP ubrana.
    Pozdrawiam
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  18. HAHAHHA ORGAZM XDD

    OdpowiedzUsuń
  19. zrobisz kolażyk? na msp jestem: cbha

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, tylko nie 'Elie', tylko 'Ellie'. Poza tym kocham tą piosenkę! <333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O sorry za błąd. Pomyliło mi się. Tym bardziej, że częściej mi się mili nazwisko, ale po za tym to jestem Gulddigger <------ chyba dobrze napisałem?

      Usuń
  21. Mogę kolaż? Login: BeckyGFan Bardzo bym prosiła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej dziekuje za kolaz. Wszyscy mowia mi Zue ;d
    Ale niestety w nicku jest blad. Jestem Zuellas, a nie Zueallas ;c Poprawisz? *-*
    <3 Kubanators <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi najbardziej przypadł do gustu kolaż dla Zueallas. Fajnie dobrane kolory (fioletowy i czarny) Fajne te dodatki typu chyba błyskawica,strzałki i kwait. Na drugim miejscu londuje kolaż dla Klodi. Jest dosyć spkojny niebieski na tle błękitnego nieba i chmurek. Do tego te jakby to nazywać błyski (?) wkoncikach. Na ostatnim miejscu chyba żeczywiście chyba kolaż dla Domci. Bardzo dużo w nim się dzieje. Fajnie ,że zrobiłeś ,że jej movie star jest w kwaitkach. Obrazek jest taki niebieski i ma różowy napis z loginem dziewczyny. Gdyby może niebieską ramkę (?) zamienić na róź lub fiolet było by lepiej. Albo inna czcionka. Gdyby te wszystkie dodatki ,które dałeś do teko kolażu dla Domci rozdzielić było by lepiej. Ogólnie ten kolaż wyszedł bardzo spontanicznie i odażne dobrania wzorów i kolorów. Też chciałabym dostać taki kolaż mój login to magdusia898. Jeszcze trochę postów porobisz i może będę Kubanators ;). Twoja magdsia898

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorka za błąd *Zuellas. Patrzyłąm na twój login u góry i spisałam ten niepoprawny. Soreczka. ;)

      Usuń
    2. Spoko, spoko, duzo osob sie myli ;c Pisze Zullas albo Zeullas ;-;

      Usuń
    3. Masz dosyć trudny login ;)

      Usuń
  24. Super! Moge prosić kolaż? Może być podobny do tego klodi... Jestem 221kiki

    OdpowiedzUsuń
  25. Mogę prosić o kolarz mój nick na MSP to Kornelka jest SWEET styl dowolny a co do twoich wszystkie były śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najlepszy ten drugi pierwszy też ok ale ostatni niezabardzo

    OdpowiedzUsuń
  27. Mogłabym poprosić o kolarz ? Lilaska15. A co do TheSmolly to nie była prawdziwa, jej nick brzmiał : TheSmollyvBeware, a prawdziwa "Smolly" ma TheSmolly, jak to napisałam ;)
    Pozdrowionka Weruś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej xD Kuba zrób mi kolaża plis xd

    OdpowiedzUsuń
  29. *U* Super kolaże.. Zrobisz ze mną jeden?*-* Proszeeee;3 Mój nick: @@@@@@6

    OdpowiedzUsuń
  30. Zrobiłbyś dla mnie kolaż ? :)
    Nick na msp: Mysiaax
    styl: Coś podobnego do kolażu dla Zue

    OdpowiedzUsuń
  31. Moge prosić o kolaż w stylu króliczym czerni i biel 12

    OdpowiedzUsuń
  32. Proszę o kolaż retro

    Tiger ach

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!