piątek, 18 kwietnia 2014

Happy Easter! + Easter Softness, Tropical Green - Looki.

Hey!
Przepraszam za moją długą nieobecność, ale miałam bardzo zajęty tydzień :< Przez święta może coś napiszę, ale rozumiecie chyba że nie jestem pewna...
Dobra, teraz... Chcę, z okazji Wielkanocy, złożyć Wam życzenia...

Zdrowia, szczęścia, pomyślności,
uśmiechu i radości, sukcesów, miłości, przyjaźni,
dobrych ocen, życia bez waśni. Mokrego Lanego Poniedziałku,
miłego śniadania Wielkanocnego i czego sobie tam jeszcze życzycie ;*

No właśnie :)
Teraz weźmy się za temat looków. Mam dzisiaj dla Was dwa - Jeden taki tam, a drugi Wielkanocny! <3
Hmm, może najpierw ten świąteczny ;)
Od razu mówię, że cena jest dosyć spora jak na moje looki, ale to ze względu na mocne urozmaicenie kompletu, a z resztą... Sami zobaczcie...


Look nosi nazwę "Easter Softness", co oznacza... Wielkanocna Miękkość xD Po angielsku jakoś tak ładniej brzmi.
Te królicze uszka są CUDNE <3
Starałam się, aby ten look był wyjątkowy i wielkanocny. Chyba wyszedł...?
Użyłam dla mnie ślicznego niebieskiego, a ten w połączeniu z białym wyszedł elegancko, nie powiem ;)
Teraz ta straszna cena </3, którą na szczęście da się przeżyć, potem inne kolorki, paleta i krótka sesja zdjęciowa. Później drugi look...


2325 sc, chyba nie aż tak dużo. Jak zwykle - Włosy najdroższe.
Teraz pora na inne wersje...


Limonkowo - Czarna wersja, bardzo trafia w mój gust, jednak nie jest tak elegancka i świąteczna jak oryginalna. Taka... Imprezowa? Ale bez uszu xD


Ciśnie mi się słowo... CHEMIA. Bosh, co ja z tą chemią mam? Pytam? c;
Albo Ice Tea... Eh tam. Również mi się podoba, ale nie aż tak jak poprzednia.



Barbie xP Tak, róż = Barbie, Barbie = Róż. Chyba ta najmniej mi wyszła, ale o gustach się tam nie rozmawia. Zależy kto co woli.

Pora na paletę kolorów ;)


Czerwona ramka - Oryginalna wersja;
Róshoffa ramka (Musiałam xD) - Barbie;
Żółta ramka - Ice Tea;
Niebieska ramka - Limonka.

To została nam sesja, i drugi look...




Ogółem to nie ma zbyt wiele błędów, tylko spódniczka pozostawia trochę do życzenia...
Ale każda spódnica na Msp taka jest. :<
Okeyo, to pora na looka nr. 2.
Nosi on nazwę "Tropical Green", czyli Tropikalna zieleń. Nazwa pochodzi od stylu looka. Oto, jak wygląda:


Klimat looku? Tropikalny, luźny? Ładny.
Kojarzy mi się z Hawajami <3
Oto skład naszego kompletu:


Średnio wygląda na jasnej karnacji, ale cóż. 2100 sc - Trochę sporawo... :<
Spodenki są w dosyć klasycznych kolorach więc możecie je potem wykorzystać.
Inne wersje kolorystyczne:


Fioletowo - Szara, spokojniejsza ale i mniej tropikalna wersja. Mimo to - Ładna i ciekawa... :>


Niebiesko - Różowa... Nie wiem co mam o niej powiedzieć, sami sobie opiszcie...


A tu mamy bardzo podobną wersję do oryginalnej, jednak jest w bardziej stonowanych kolorach. Najładniejsza oryginalna >.<
Jeżeli chodzi o sesję, to mam tylko 1 screena, za co przepraszam ;c Oto on:


Nie ma błędów, ale bluzka czasem dziwnie wygląda przy wykonywaniu niektórych animacji.
To tyle na dzisiaj! Mam nadzieję że post się spodobał, jeszcze raz przepraszam za brak postów z mojej strony, i jeszcze raz Wesołych Świąt Wielkanocnych!


Ps. Looka z loga mogę zaprezentować, jednak ma on w składzie włosy za diamonds, więc nie wiem... Piszcie w komach, czy mam go bardziej szczegółowo pokazać.
Ps.2. Gratuluję Kikowi posady redaktora, mam nadzieję że będzie się tu z Tobą dobrze pisało ;)
Ps.3. Komentujcie, co mam poprawić itd., i przede wszystkim komentujcie.
Ps.4. Wszystkie looki można kupować, a tym bardziej lajkować ;)
Ps.5. Dużo tych dopisków o.O Lecę, pa ;*






19 komentarzy:

  1. Świetny look, zresztą jak wszystkie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzębtwoich looków... są z śliczne ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne looki! Mi najbardziej spodobała się chemia, ale cóż każdy ma inne gusta.
    Dzięki za gratulacje XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zrobiłaś te looki po prostu cudeńko *u* Fajnie by było gdybyś bardziej przedstawiła tego looka co ma w składzie fryzurę za diax , chyba wiesz o jaki mi chodzi C: Pzdr. Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaśny look. Kupiła bym go, ale zbieram na looka Dreamer.
    Również życzę Ci wszystkiego najlepszego.
    Pozdrawiam, Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne twoje luczki. Bardzo bym była zaszczycona, jak byś zrobiłami looka. Nazywam się: miss tomlinson$$$ . I według mnie obie oryginałki najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super looki ta niebiesko - rużowa wersja tropikalnego looku jest cudna <3 Chyba kupię xD

    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  8. Możesz zrobić tego looka z ,,podpisu". Nie wiem jak to się stało,ale ja miałam te włosy na l.z. i je mam są nic... Tylko czarne xd

    OdpowiedzUsuń
  9. looki jak zawsze................... piękne <33333333
    zrobisz mi looka? Nick: [ala123]
    życzę ci wesołych świąt Wielkanocnych
    ~[ala123]

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm. Co do loga, to je pokaż. Możesz dodać też, jakimi włosami najlepiej je zastąpić (dla nie Vip) xdd

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey Kathey miałam być na próbę.Oki to podaje ci Gmail : zuzenne@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Misiaki, kupiłam Vipa i mam miejsce w znay! Zapraszajcie póki możecie - PRZYJMUJĘ ;3
    /Kathey

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze świetna notka :3
    W tym Wielkanocnym looku nie podoba mi się spódnica, bo moim zdaniem wygląda jak by MS owineła się ręcznikiem XD Tropikalny look jest śliczny :*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!